Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Järvinen ei pyydä lihavilta anteeksi

Vierailija
08.07.2017 |

Vaan jatkaa turhia päivityksiään facebookkiin ja yrittää unohduttaa koko postauksen.

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa linkittää tännekin niitä kuvankaappauksia Järvisen uusista postauksista.

Vierailija
2/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa linkittää tännekin niitä kuvankaappauksia Järvisen uusista postauksista.

Ei niissä ole mitään lihavuuteen viittaavaa. Jonnin joutavia höpinöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ei ole ollut vähään aikaan missään, niin siitä tää juttu.

Vierailija
4/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Petteri Järvisen pitäisi pyytää lihavilta anteeksi?

Vierailija
5/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä, miksi Petterin pitäisi multa anteeksi pyytää.

Korkeintaan siltä typiltä jota salaa kuvas. Teki Niitit.

Vierailija
6/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Petteri Järvisen pitäisi pyytää lihavilta anteeksi?

Oli kuvannut lentokoneessa selfien, jossa vieruskaveri ylilihava, ja laittanut kuvatekstiksi: "tulossa pitkä lento..."

Eli viitasi epämukavuuteen istua kahden ihmisen kokoisen tyypin vieressä.

Vierailija
7/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin harmittaisi, jos muutenkin ahtaassa koneessa toinen tursuaisi minun penkkini puolelle. Ja lentokone on julkinen paikka samalla tavalla kuin metro, kuvaaminen on siellä sallittua. Toki en tiedä, missä päin maailmaa kuva otettiin, eli siellä saattaa olla erilainen lainsäädäntö, mutta suomalaisittain siis näin.

Vierailija
8/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, ettei pyydä. Se ihravuori vei hänen matkustusmukavuuttaan, hyvä, jos se itsekin saa tajuta sen. Samoin sinä, lihava marisijamme. Tuollaisia päivityksiä ei tule, jos menet laivalla, tai ostat suosiolla kaksi matkalippua lentokoneeseen. Nih! Ajatelkaa muitakin kuin vain itseänne!

Ymmärrän hyvin, että ihminen, joka usein ajattelee muita kuin itseään hermostuu, kuin tuollainen ihminen, joka ei ajattele muita, istuu siihen viereen.

Näytä mulle kuva missä tämä "ihravuori" oli hänen puolellaan? Nätisti omalla puolellaan oli läskiensä kanssa..

Vierailija
9/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tehän ette ole istuneet läskin vieressä koneessa. Suosittelen kokemusta vaikka 8 h lennolla. Tulkaa jakamaan kokemuksia sen jälkeen.

Vierailija
10/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, ettei pyydä. Se ihravuori vei hänen matkustusmukavuuttaan, hyvä, jos se itsekin saa tajuta sen. Samoin sinä, lihava marisijamme. Tuollaisia päivityksiä ei tule, jos menet laivalla, tai ostat suosiolla kaksi matkalippua lentokoneeseen. Nih! Ajatelkaa muitakin kuin vain itseänne!

Ymmärrän hyvin, että ihminen, joka usein ajattelee muita kuin itseään hermostuu, kuin tuollainen ihminen, joka ei ajattele muita, istuu siihen viereen.

Näytä mulle kuva missä tämä "ihravuori" oli hänen puolellaan? Nätisti omalla puolellaan oli läskiensä kanssa..

No sä voit uskotella toki itsellesi niin.

Vierailija
11/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähnyt AP mainitsemaa kuvaa, mutta kerran olin teatterissa ja vieressä oleva pursusi siitä istuimesta niin että mun piti nojata reilusti vasemmalle se pari tuntia. Oli kyllä yhtä helvettiä ja hirveet krampit sen päälle. Oli kiva maksaa siitäkin "ilosta". Olisin mielummin samaan hintaan ottanut 1 kokonaisen istuimen.

Vierailija
12/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin harmittaisi, jos muutenkin ahtaassa koneessa toinen tursuaisi minun penkkini puolelle. Ja lentokone on julkinen paikka samalla tavalla kuin metro, kuvaaminen on siellä sallittua. Toki en tiedä, missä päin maailmaa kuva otettiin, eli siellä saattaa olla erilainen lainsäädäntö, mutta suomalaisittain siis näin.

Kuvaaminen on sallittua, mutta jos kuva on tulkittavissa tunnistettavaa henkilöä halventavaksi tms, sen julkaisu ei ole sallittua.

Vierailija
13/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uskotella mtn vaan faktaa pöytään. Voitko laittaa nyt sen kuvan? Vai olisiko tämä nainen tiedostanut kokonsa ja siksi ostanut isomman paikan bisness puolelta juuri sen takia että ei pursuile toisen puolelle.

Vierailija
14/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavan ihmisen vieressä istuminen ärsyttävää? Kyllä.

Oikeuttaako se julkisesti kiusaamaan? Ei.

Vierailija
15/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kuva tai edes teksti olisi tulkittavissa henkilöä halventavaksi. On tulossa pitkä lento, kun se vieruskaverin koon takia tulee olemaan tukalampi kuin normaalikokoisen vieressä. Mitä ihmeen halventavaa tuossa muka on?

Vierailija
16/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja helposti ja sujuvasti pääsi tietokirjailija käymään vessassa tai jaloittelemassa? Mulle olisi tullut lentopelkoa siitä, miten evakuointitilanteessa pääsisin ton ohi uloskäynnille.

Vierailija
17/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt uskotella mtn vaan faktaa pöytään. Voitko laittaa nyt sen kuvan? Vai olisiko tämä nainen tiedostanut kokonsa ja siksi ostanut isomman paikan bisness puolelta juuri sen takia että ei pursuile toisen puolelle.

Silloin Järvisellä ei olisi ollut syytä kommentoida.

Vierailija
18/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvan vain vilaukselta nähnyt, mutta nopeasti katsottuna siinä oli mielestäni hyvin tilaa penkkien välissä. Ei ollut kenenkään muun puolella.

Vierailija
19/170 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen on sallittua, mutta jos kuva on tulkittavissa tunnistettavaa henkilöä halventavaksi tms, sen julkaisu ei ole sallittua.

Julkaiseminen on aina sallittua, ennakkosensuuria ei Suomessa ole. Jälkikäteen voidaan sanktioida esim. kunnianloukkauksen taikka yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen perusteella. Minusta ei vaikuta, että kumpikaan teko tässä täyttyisi. Jos joku on eri mieltä, kirjoittakoon syytteen kaltaisen yhteenvedon siitä, millä perusteilla tietyn rikoksen tunnusmerkistöjen olisi katsottava täyttyvän, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän