MÄ VIHAAN NOITA KISSOJA!
En tajua mitä voisin tehdä! Meillä 2 (ennen niin ihanaa karvapalloa) kissaa ja nyt kun olen tullut raskaaksi mua etoo kissat ihan kauheesti. Tuntuu itestä pahalta tuntea näin. Olisin jo antanut ne pois mutta mies taas ei halua :( Mua etoo kun ne syö ulkona hiiriä, rottia yms ja sit oksentaa suolia pihalle. Kissaluukusta tuovat vielä eläviä tänne sisällekin ja mulla riittää jatkuvaa puunaamista! Mä suorastaan vihaan niitä ja tekis mieli laittaa rotanmyrkkyä ruokaan:( Sit ajattelen mitä tauteja voin niistä saada? Myyräkuumetta? Toksoplasmoosi? /hiekkalaatikkoa ei onneksi sisällä ole. Yöt menee huonosti, kissat menee sisään-ulos ja kissanluukku pitää sellasta ääntä että herään...Tää on ihan kauheeta!
Auttakaa joku, mitä voin tehdä?
Kommentit (24)
Kissat olivat ennen sisäkissoja, mutta uskon etteivät enää tottuisi. Kuitenkin ulkona jo tittuneet olemaan.
ap
Mainitsin jo aiemmin että voivat kyllä protestoida erittäin kovaäänisestikin eli maukua oven edessä ja raapia ovea mutta pitäisi helpottaa muutamassa viikossa. täytyy vain itse pysyä tiukkana ja olla päästämättä ulos jos niin on päättänyt. Ja voithan kokeilla nukkua esim. korvatulpat korvissa. Voit myös yrittää virikkeellistää kissojasi eli leikkiä niiden kanssa jolloin ne saavat liikuntaa ja voivat helpommin unohtaa ulosmenon. Ja ehkä leikkiessä huomaat jälleen miten ihania ne kissat kuitenkin ovat. Toivottavasti löydätte ratkaisun.
ei raapinut vaan raadellut naaman. Syönyt! Kyseisessä kirjoituksessa oli linkki ruotsalaisen lehden sivuille jossa oli valokuva letkuissa olevasta vauvasta ja artikkeli. Ai juu. Vauva kuoli. Ja todella, pitäkää ne kissat sisällä! Mikä haloo tulee jos koira juoksee vapaana. Ne harvemmin käy kusemassa lasten hiekkalaatikkoon tai tappaa linnunpoikasia, yms. Potkasen jokaista kattia joka pihlleni tulee. Turha tulla vinkumaan kun ette pidä niistä huolta!
Mieheni ei huolehdi yksin kissoista, vaan me molemmat. Ja olen koittanut kisuja sietää koska ne olen halunnut. Muuttaisin tunteeni jos voisin mutta ällöttää niin raadot, madot yms ( madotettu kyllä on, mutta tuleehan niitä lisää kun jatkuvasti rottia jne syö). Ikinä en tappaisi niitä kuitenklaan, pidän kuitenkin eläimistä.
ap