Moniko mies EI suostu panemaan tuntematonta/yhden illan panoja?
Ilmoittautuuko yhtään? Ja mikä on vakaumuksesi asian suhteen?
Kommentit (30)
Miehet ei osaa sanoa ei.
Jos tilaisuus on.
En voi kuvitellakaan panevani yhden illan tuttavuuden jälkeen. Kyllä ensin täytyy tutustua ja oppia hieman tuntemaan puolin ja toisin.
Suomessa pigmenttipitoiset suostuvat.
Mulla oli tietyssä elämänvaiheessa kaksikymppisenä yhdenillanjuttuja (olen nainen). Silloin oli kaksi sellaista miestä, joiden luokse päädyin jatkoille ja jotka ei halunneet harrastaa seksiä. Että kyllä niitäkin on.
Sinänsä pystyisin, mutta ei kiinnosta taudit ja vahinkoraskaudet. Eli kieltäydyn. Se ei ole minulle vaikeaa, olenhan todellinen alfa to the max. En osta sipsejäkään, vaikka tekisi mieli. Läskiys ei ole tavoitteenani.
En harrasta epämääräisiä juttuja.
En ole koskaan harrastanut.
No enpä ole koskaan pannut yhden illan tuttavaa. Eipä silti että en olisi voinut panna jos tilaisuus olisi tullut, mutta eipä ole koskaan tullut.
t. M 45v
Vierailija kirjoitti:
En voi kuvitellakaan panevani yhden illan tuttavuuden jälkeen. Kyllä ensin täytyy tutustua ja oppia hieman tuntemaan puolin ja toisin.
Sama!
Yhdyntä on moraalista. Tämä on länsimainen ja aasialainen normi yhdynnän suhteen ja minusta edelleen pätevä. En harrasta satunnaisia yhdyntöjä koska niiden moraali on olennaisesti hämärämpi. Enkä halua naista, jolla on löyhempi moraali kuin itselläni on. Ihailen kurinalaisuutta muutenkin, mutta ymmärrän myös hedonismia.
Näin monta? Tämä antaa toivoa. En itsekään ole kenenkään yhden illan pano, ja ajattelin olevani ainoa, pl. uskikset...
n
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei osaa sanoa ei.
Jos tilaisuus on.
Joo, kokonainen sukupuoli on kaikki samanlaisia tässä asiassa, samoin kuin naiset eivät voi millään kieltäytyä olemasta kotiäitejä.
Ainakaan parisuhteessa ollessani ei olisi mitään mahdollisuutta. Sinkkuna joissain tapauksissa vois ehkä sopia, mut ei aina.
No todellisuus on vaan oikeasti se että ei meillä miehillä tule niitä tsäänsejä niin kuin maisilla panna.
Olen naamasta 7/10 ulkonäöllisesti eli en mikään malli mutta en varsin rumakaan. Kroppa tosin erittäin tikissä. Liian iso työ tällä naamalla saada panoja.
Ei ne myöskään moraalisesti kiinnostaisi. En omaan lukaaliimnhalua typeriä yhden yön naisia muutenkaan.
Sanon ei, mutta jos p*llu on edessäni niin luultavasti sortuisin. Baarissa ja tapahtumissa pysyy kuitenkin vaatteet päällä. En arvosta niitä, jotka panee kaikkea mikä liikkuu ja etsii joka kk uutta seksiseuraa. m26
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä on moraalista. Tämä on länsimainen ja aasialainen normi yhdynnän suhteen ja minusta edelleen pätevä. En harrasta satunnaisia yhdyntöjä koska niiden moraali on olennaisesti hämärämpi. Enkä halua naista, jolla on löyhempi moraali kuin itselläni on. Ihailen kurinalaisuutta muutenkin, mutta ymmärrän myös hedonismia.
Olen nainen ja hedonisti. Juuri hedonismini vuoksi ei tulisi mieleenkään harrastaa yhden illan juttuja. En usko, että tuntemattoman kanssa voisin harrastaa nautinnollista seksiä.
En mä jaksa sellasia. Olen muutenkin aika hitaasti tutustuvaa sorttia. Joskus parikymppisenä ehkä silloin tällöin, mutta ei nykyään voisi oikein kuvitellakaan.
Tähän ikään (52v) mennessä ei ole tapahtunut. Kaikki naiset, joiden kanssa olen päätynyt sänkyhommiin, olen tuntenut ainakin muutaman viikon ennen tositoimiin ryhtymistä. Näin siis teini-ikä mukaan lukien. Pitkiä suhteita on ollut muutama, lyhyempiä tietysti enemmän, nykyään naimisissa.
En ole uskonnollinen, mutta ei vain kiinnosta random-panot. Oman kokemukseni mukaan eka kerta uuden kumppanin kanssa on sähellystä. Vasta muutaman kerran jälkeen aletaan päästä samalle aaltopituudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja hedonisti. Juuri hedonismini vuoksi ei tulisi mieleenkään harrastaa yhden illan juttuja. En usko, että tuntemattoman kanssa voisin harrastaa nautinnollista seksiä.
Kirjoitin aika epätarkasti, olen samoilla linjoilla. Tosin en näe nautintoa itsetarkoituksena vaan aina suhteessa johonkin.
En minä ainakaan, eikä ystävistäni kukaan.