Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisille väliä jos mies on ollut monen kanssa ennen suhdetta

07.07.2017 |

Ainakin miehiä se näyttää haittaavaan jos nainen on maannut paljon. Itseäni se ei kyllä hetkauta koska syyllistynyt ihan samaan asiaan. Mut jos alottaisin suhteen niin mitä mieltä naiset olis tästä asiasta?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän, sen todennäköisemmin on uskollinen ja tunnepuoli kunnossa. Seksin harrastamisessa ei ole mitään pahaa, mutta sarjasekstailuun pystyy vain henkilö, jolla ei ole juuri tunteita. Tunteeton mies ei ole kiinnostava tai omasta näkökulmastani edes normaali. Ja sukupuolitautejakin varmasti löytyy, jos on kyntänyt, koska eihän tällaista ne suuremmin kiinnosta. Moni mies ei edes käy säännöllisesti testeissä. Yhden naisen kanssa pitkään olleet miehet ovat seksitaitojen suhteen parhaita.

Voi olla tunteita, mutta jotain ongelmia mitä väistää useisiin suhteisiin.

Vierailija
62/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja käytös ratkaisee. Niitä rakastelukertoja ei mistään näe, ellei sitten ole julmetun taitava, ja sekin voi johtua synnynnäisestä herkkyydestä aistia toisen mieltymykset ja reaktiot.

Tämä pätee kaikkiin sukupuoliin.

Heikko itsetunto näkyy siinä, että tekee toisen oletetusta kokeneisuudesta itselleen ongelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän, sen todennäköisemmin on uskollinen ja tunnepuoli kunnossa. Seksin harrastamisessa ei ole mitään pahaa, mutta sarjasekstailuun pystyy vain henkilö, jolla ei ole juuri tunteita. Tunteeton mies ei ole kiinnostava tai omasta näkökulmastani edes normaali. Ja sukupuolitautejakin varmasti löytyy, jos on kyntänyt, koska eihän tällaista ne suuremmin kiinnosta. Moni mies ei edes käy säännöllisesti testeissä. Yhden naisen kanssa pitkään olleet miehet ovat seksitaitojen suhteen parhaita.

Mistä tiedät, kun et ole kokeillut muita?

Vierailija
64/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua asia haittaisi. 

Vierailija
65/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miltei jokainen vastaantuleva nainen miehen kotikaupungissa on joku entinen pano/säätö, niin en katselisi hyvällä. Kuitenkin satunnaiset yhdenyön jutut on täysin normaalia. On myös normaalia, että esim. kolmekymppisellä ihmisellä on takana jokusia parisuhteitakin. Jos taas panojen määrä on joku kolminumeroinen luku, niin kertoo kyllä tarpeeksi miehen moraalista. Tuskin kukaan ns. normaalia elämää elänyt mieskään katsoisi hyvällä, jos naisella on todella paljon seksikumppaneita.

Vierailija
66/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olis sellaisen miehen enkä naisen kanssa joka kyselis mun entisten seksikumppaneiden määrää ja alkais arvottamaan mua sen perusteella. Se että onko ollu 10 vai 50 kumppania ni on ihan sama jos on hoitsmut asiat hyvin (ei tauteja, lapsia monille jne. Jne).

Vierailija
67/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntäheikkejä nyt ei vain arvosteta. Tulee mieleen asioita kuten onko seksiaddikti ja onko muitakin riippuvuuksia. Siis tietenkin sen lisäksi, että mies on halpa kun on kaikkien kanssa.

Mutta jos nainen olisi tehnyt samoin niin hän olisi vaan:

Herkuttelija

Avarakatseinen

Elämänmyönteinen

Ulospäinsuuntautunut

International luonteinen

Hetkessä elävä nautiskelija

Todellista vaimomatskua ( ainakin omasta mielestään)

Vierailija
68/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olis sellaisen miehen enkä naisen kanssa joka kyselis mun entisten seksikumppaneiden määrää ja alkais arvottamaan mua sen perusteella. Se että onko ollu 10 vai 50 kumppania ni on ihan sama jos on hoitsmut asiat hyvin (ei tauteja, lapsia monille jne. Jne).

Siinä ei menettäne kukaan mitään :D

Vierailija
69/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe yhdenillan juttuja niin pahana, kuin sen, jos olisi paljon jotain epämääräisiä säätöjä siellä ja täällä ja hyvässä lykyssä nämä säädöt vielä koittaisivat kepillä jäätä... Se, että on päällekäin tapaillut/paneskellut eri naisia ja jättänyt asioita roikkumaan ja naiset ehkä luulleet, että jutusta kehittyisi jotain vakavampaa...

Vierailija
70/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että haittaa vain niitä naisia jotka ovat itsekin siveitä ja joille tämä on suuri elämänarvo. Nämä naisethan olisivat joka tapauksessa sinulle vääriä. En usko että sinulla on mitään ongelmaa, koska voit hyvin etsiä naisen jolla on samankaltainen näkemys seksuaalisuudesta ja ihmissuhteista. Ongelma on lähinnä kaksinaismoralisteilla, jotka eivät huoli vapaamielistä naista eivätkä kelpaa kilteille.

Tämä. En voinut edes suudella miestä, vaikka ensin selittelin itselleni, ettei ex-määrällä ole väliä. Haittasi todellakin se kuinka monen viruksia hänen suussaan on. Ihan parasta kun parituu samanlaiset arvot jakavan kanssa. En voi yökötykselleni mitään, mutta toisaalta en myöskään hauku heitä sen perusteella, elleivät itse ensin käy nokkimaan. Yhdestä tukinin vuodeksi impotentti kun annoin kuulua mitä mieltä olen :p Nyt on näyttänyt toipuvan.

Vierailija
71/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en näe yhdenillan juttuja niin pahana, kuin sen, jos olisi paljon jotain epämääräisiä säätöjä siellä ja täällä ja hyvässä lykyssä nämä säädöt vielä koittaisivat kepillä jäätä... Se, että on päällekäin tapaillut/paneskellut eri naisia ja jättänyt asioita roikkumaan ja naiset ehkä luulleet, että jutusta kehittyisi jotain vakavampaa...

Tuplamätä.

Vierailija
72/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nimenomaan edellyttävät, että mies on ollut monen kanssa.

Kokematon mies on roskaa naismarkkinoilla.

Tuo nyt on tuollainen urbaanilegenda, koska asia onkin itse asiassa päinvastoin

Vierailija
73/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, se kertoo vaan että mies on mahtisonni, eräänlainen jänskäheppu ja parasta mitä nainen voi saada/kokea.

Vierailija
74/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on varmasti aika paljon nykyisin... Tinderit laulaa ja luullaan aina, että jossain olisi joku parempi ja jätetään se vanha säätö, kuin nalli kalliolle mitään selittelemättä... Näitä siis löytyy varmasti ihan molemmista sukupuolista. Minulle naisena on näin käynyt muutaman kerran miehen toimesta... Noin 3 kk jaksetaan esittää, että olet maailman ihanin ja viedään syömään ja esitellään jopa perheenjäsenille, mutta sitten yhtäkkiä kaikki loppuu, kuin seinään ja syynä tietysti se, että mies löysi jonkun "paremman".

Vierailija
75/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaismoraali, surkea itsetunto ja uuspuritanismi kukkivat. Teille seksi ja seksuaalisuus näkyy olevan valtava ongelma. Onko se itseaiheutettu vai teihin kasvatettu, miettikääs.

Vierailija
76/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on varmasti aika paljon nykyisin... Tinderit laulaa ja luullaan aina, että jossain olisi joku parempi ja jätetään se vanha säätö, kuin nalli kalliolle mitään selittelemättä... Näitä siis löytyy varmasti ihan molemmista sukupuolista. Minulle naisena on näin käynyt muutaman kerran miehen toimesta... Noin 3 kk jaksetaan esittää, että olet maailman ihanin ja viedään syömään ja esitellään jopa perheenjäsenille, mutta sitten yhtäkkiä kaikki loppuu, kuin seinään ja syynä tietysti se, että mies löysi jonkun "paremman".

Tunnevammaiset toimivat noin, ei tuo mitään uutta ole. Älä pariudu tunnevammaisen kanssa. Äläkä viitsi yleistää!

Vierailija
77/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on. Sellanen arvomaailma että paneskellaan ympäriinsä ei sovi mulle enkä usko että tälläinen mies olisi hyvää aviomiesmateriaalia. Mieluiten neitsyt tai korkeintaan pari parisuhdetta takana.

Vierailija
78/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeaa teillä nuorilla. Ja ehkäisykin varmaan hoituu "varmoilla päivillä".

Ihmetyttää, millaiset asenteet teillä on. Ihan sairaat. Mies- ja naisviha (eli pelko) kukkii, itsetunto on nollassa ja seksin näette syntinä.

Ihan kuin 1930-lukua eläisitte. Huh. Minä sentään vartuin Aidsin villeinä vuosina ja silti selvisin seksuaalimyönteisenä ja ilman tartuntoja, ilman ei-toivottuja raskauksia ja viimeksi olin pitemmän aikaa sinkku impenä v. 1984.

Mun ikäiset nauttivat seurustelusta ja seksistä ja osasivat ehkäistä niin tartunnat kuin raskaudetkin.

Vierailija
79/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on vaikeaa teillä nuorilla. Ja ehkäisykin varmaan hoituu "varmoilla päivillä".

Ihmetyttää, millaiset asenteet teillä on. Ihan sairaat. Mies- ja naisviha (eli pelko) kukkii, itsetunto on nollassa ja seksin näette syntinä.

Ihan kuin 1930-lukua eläisitte. Huh. Minä sentään vartuin Aidsin villeinä vuosina ja silti selvisin seksuaalimyönteisenä ja ilman tartuntoja, ilman ei-toivottuja raskauksia ja viimeksi olin pitemmän aikaa sinkku impenä v. 1984.

Mun ikäiset nauttivat seurustelusta ja seksistä ja osasivat ehkäistä niin tartunnat kuin raskaudetkin.

Kunpa olisikin 30-luku.

Vierailija
80/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin yhtä miestä noin 2kk.selvisi että hänellä entisiä petikumppaneita yli satoja.siihen ilmoitin etten halua jatkaa enempää sitä suhdetta.mies ei ymmärtänyt vaikka selitin hänelle.oli niin otettu kun minulla ei ollut monia ennen häntä.yök!kaduttaa vieläkin että päästin lähelleni