Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisille väliä jos mies on ollut monen kanssa ennen suhdetta

07.07.2017 |

Ainakin miehiä se näyttää haittaavaan jos nainen on maannut paljon. Itseäni se ei kyllä hetkauta koska syyllistynyt ihan samaan asiaan. Mut jos alottaisin suhteen niin mitä mieltä naiset olis tästä asiasta?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princeofthailand kirjoitti:

Huom. Olen myös seurustellut pitkiä suhteita. Mut näin sinkkuna miks en sais tehdä mitä haluan.

Totta kai saat prinssinakki, mutta et vaan sitten voi seurustella sellaisen naisen kanssa joka sitä ei hyväksy. Paljon ympäriinsä hässivät ovat sopivin pari toisilleen, ei neitsyt ja hässikone.

Minkä takia sitten tuossa toisessa ketjussa naiset yrittävät kovasti saada neitsytmiestä ymmärtämään hässikonenaistaan ja olemaan yhdessä hänen kanssaan? Tämä ketju menee taas ihan eri suuntaan yläpeukutuksineen ja mielipiteineen kuin se. Naisista ei oikeasti ota mitään selvää.

Vierailija
22/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tapana mitään lukuja edes vertailla, saati sitten ennen suhteen aloittamista... kuinka moni oikeasti tekee näin?? En edes tiedä kuinka monen kanssa avopuolisoni on ollut ennen minua eikä ihan rehellisesti sanoen yhtään kiinnosta. Ei sekään tiedä monenko kanssa minä olen ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom. Olen myös seurustellut pitkiä suhteita. Mut näin sinkkuna miks en sais tehdä mitä haluan.

Totta kai saat prinssinakki, mutta et vaan sitten voi seurustella sellaisen naisen kanssa joka sitä ei hyväksy. Paljon ympäriinsä hässivät ovat sopivin pari toisilleen, ei neitsyt ja hässikone.

Minkä takia sitten tuossa toisessa ketjussa naiset yrittävät kovasti saada neitsytmiestä ymmärtämään hässikonenaistaan ja olemaan yhdessä hänen kanssaan? Tämä ketju menee taas ihan eri suuntaan yläpeukutuksineen ja mielipiteineen kuin se. Naisista ei oikeasti ota mitään selvää.

Koska Suomessa on noin 2,5 miljoonaa naista niin heillä mahtaa olla asioista enemmän kuin yksi yhteinen mielipide?

Itselleni moraalikäsitykset ovat tärkeitä enkä hyväksy ympäriinsä hässimistä. Jos kyseinen mies haluaa oppia ymmärtämään niin ehkä hän ei ole yhtä tuomitseva ja tiukkapipoinen kuin minä. En todellakaan voinut olla erään miehen kanssa vaikka vuosia hänen peräänsä ikävöin. En vaan voinut.

Vierailija
24/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no joskus nuorempana tuolla oli jotain väliä mut aikuisena ei kiinnosta. Olennaista on se että tässä nykyisessä suhteessa seksi toimii. :) Ollaan oltu kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi lasta - eikä olla ikinä, koskaan edes keskusteltu aiempien seksikumppaneiden määristä. Mä en tiedä edes kuinka monen kanssa mun aviomieheni on seurustellut ennen mua :D

Vierailija
25/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Suomessa on noin 2,5 miljoonaa naista niin heillä mahtaa olla asioista enemmän kuin yksi yhteinen mielipide?

No jaa. Täällä ei käy Suomen kaikki naiset, vaan enimmäkseen tietynlaiset. Ehkä vähän introvertit ja kotona viihtyvät.

Joka tapauksessa kyseisessä ketjussa miestä mollaavat kommentit ovat peukutusten suhteen jotain 500/50, eli kyllä naisilla on konsensus asian suhteen. Alapeukut varmaan miehiltä.

Vierailija
26/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Täällä ei käy Suomen kaikki naiset, vaan enimmäkseen tietynlaiset. Ehkä vähän introvertit ja kotona viihtyvät.

Joka tapauksessa kyseisessä ketjussa miestä mollaavat kommentit ovat peukutusten suhteen jotain 500/50, eli kyllä naisilla on konsensus asian suhteen. Alapeukut varmaan miehiltä.

Itse en ole kyseistä ketjua lukenut. Siksipä juuri saat vääristyneen kuvan "kaikkien" mielipiteestä...

Vierailija
27/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on turnoff. Ei kelpaa jakomeisseli.

Vierailija
28/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä todellakin. Minä en random panoja ole harrastanut enkä tule moista koskaan tekemään. Haluan mieheltäni täysin samaa, ja mies on täysin samaa mieltä asiasta. Piste.

Vierailija
29/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa kernaasti olla tarkka intiimiseuuransa suhteen. Sellainen ettei kelpuuta ketä tahansa. Ympäri kyliä huo rannut mies on turn off.

Kuten on myös esim. yli 40v täysin kokemattomaksi jäänyt mies. Herran jestas, eihän sille nyt kädestä pitäen viitsi alkaa opettamaan miten naista käsitellään intiimisti, pussaamiset ja kaikki, siitähän on romantiikat ja spontaaniudet kaukana ja tuntisi itsensä vain lastaan opastavaksi äidiksi.

Vierailija
30/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä on väliä, että kiltti mies joka ei ole ollut suhteissa, ei kelpaa, vaan sitä vastoin naiset haluavat kokeneen p*nomiehen.

Vierailija
31/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v suhteessa ja viimeksi puuhasteltu 9v. sitten kelpaankohan vielä naisille? Ollaan erottu ja en pettänyt koskaan. 45

Vierailija
32/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa kernaasti olla tarkka intiimiseuuransa suhteen. Sellainen ettei kelpuuta ketä tahansa. Ympäri kyliä huo rannut mies on turn off.

Kuten on myös esim. yli 40v täysin kokemattomaksi jäänyt mies. Herran jestas, eihän sille nyt kädestä pitäen viitsi alkaa opettamaan miten naista käsitellään intiimisti, pussaamiset ja kaikki, siitähän on romantiikat ja spontaaniudet kaukana ja tuntisi itsensä vain lastaan opastavaksi äidiksi.

"Kyllä sellainen mies olisi hälytysmerkki, pakko sellaisessa olisi jotain perustavanlaatuista vikaa olla."

- av:n naiset kollektiivina 2019

Vierailija
33/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kukaan järkevä ei ota miestä joka on uitellut kaluaan ties missä. Ehdottomasti turn off.

Vierailija
34/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun eri naisilla on erilaisia mielipiteitä tästäkin asiasta. Yllätys?

Itseäni ei haittaa "hässikone" kunhan suhteessa on uskollinen. Joitain muita naisia taas haittaa. Minkäs sille teet?

Vierailija
35/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!!!!!

Vierailija
36/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä molemmat voi pitää luvut omana tietonaan. Tärkeämpää on se, mitä sitten on suhteessa ja onko uskollinen.

Toki kai on kiva, jos toinen ymmärtää kuitenkin jotain toisen menneisyydestä, että onko ollut vain muutama pitkä suhde vai onko välillä menty paukuttelemaan enemmänkin.

Seksikumppanien määrä korreloi vahvasti uskottomuuden kanssa...

Vierailija
37/82 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että haittaa vain niitä naisia jotka ovat itsekin siveitä ja joille tämä on suuri elämänarvo. Nämä naisethan olisivat joka tapauksessa sinulle vääriä. En usko että sinulla on mitään ongelmaa, koska voit hyvin etsiä naisen jolla on samankaltainen näkemys seksuaalisuudesta ja ihmissuhteista. Ongelma on lähinnä kaksinaismoralisteilla, jotka eivät huoli vapaamielistä naista eivätkä kelpaa kilteille.

Vierailija
38/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama. En ole mikään Neitsyt Maria ollut itsekään.

Vierailija
39/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eri naiset vastaavat eri ketjuihin otsikon aiheen mukaan. Sama ilmiö kuin rahaan liittyvissä ketjuissa on paljon rahakkaita (kaikki eivät ole trolleja vaan aihe vetää puoleensa sitä, jota se koskee).

Minulle miehelle sopiva määrä on 0-5. Oma historia 3.

Vierailija
40/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suomalainen mies kirjoitti:

Eihän kukaan ole sanonut ettet saisi tehdä mitä haluat?

Kysymys taisi olla onko naisille väliä..joillekkin on ja joillekkin ei.uskoisin että paljon kiinni siitä miten asian ajattelee.mutta sinun kannattaa asennoitua siihen että elämänkumppaniksesi saat luultavasti naisen joka myös on nauttinut ennen sinua monen kanssa seksin harrastamisesta.ne naiset joilla ei paljoa ole kumppaneita ollut niin eivät halua miestä jolla on ollut paljon.tämä on asia joka kannattaa miettiä eikä loukkaantua jos ei kelpaa ns.vähemmän käytetylle.