Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisille väliä jos mies on ollut monen kanssa ennen suhdetta

07.07.2017 |

Ainakin miehiä se näyttää haittaavaan jos nainen on maannut paljon. Itseäni se ei kyllä hetkauta koska syyllistynyt ihan samaan asiaan. Mut jos alottaisin suhteen niin mitä mieltä naiset olis tästä asiasta?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kumppanisi ensimmäinen seksikumppani, mistä voit olla varma, ettei hän valehtelisi kumppanien määrää sinulle? Minulle puolison entisten petikumppanien määrällä ei ole merkitystä.

Vierailija
42/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa kernaasti olla tarkka intiimiseuuransa suhteen. Sellainen ettei kelpuuta ketä tahansa. Ympäri kyliä huo rannut mies on turn off.

Kuten on myös esim. yli 40v täysin kokemattomaksi jäänyt mies. Herran jestas, eihän sille nyt kädestä pitäen viitsi alkaa opettamaan miten naista käsitellään intiimisti, pussaamiset ja kaikki, siitähän on romantiikat ja spontaaniudet kaukana ja tuntisi itsensä vain lastaan opastavaksi äidiksi.

"Kyllä sellainen mies olisi hälytysmerkki, pakko sellaisessa olisi jotain perustavanlaatuista vikaa olla."

- av:n naiset kollektiivina 2019

En olisi ennen ollut tätä mieltä mutta tällä foorumilla hengailtuani on pakko todeta että se on ihan totta. Kun ON perustavanlaatuista vikaa. Tavoilla joista en edes tiennyt olevan olemassa ennen kuin luin näiden miesten aatoksia netistä. Ja mikä mälsintä, eivät itse ymmärrä mistä kiikastaa eivätkä edes yritä ymmärtää. Syyttelevät vain naisia mikä ei edistä heidän asiaansa millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tulisi ilmi? Harva varmaan pitää kirjaa ja varsinkaan näyttää kirjanpitonsa.

Vierailija
44/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "naiset"-kollektiivia vaan toiset arvostavat kokemusta ja toiset kokemattomuutta. Kaikki aika joka käytetään "naiset"-kollektiiville mussutukseen sen sijaan että yritettäisiin etsiä omia arvoja vastaavaa ihmistä on sijaistoiminto silloin kun tosiasiassa halutaan ylläpitää status quoa. Halutaan jatkaa päihteiden käyttöä, pelottaa lähteä kämpästä ihmisten ilmoille.

Vierailija
45/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Seksissä saa toiselta bakteereja. Mitä enemmän on partnereita, sitä enemmän genitaalibakteereja.

En halua kohdunkaulansyöpää, joten en halua myöskään häntäheikkiä.

Mainitsemasi syöpä on kylläkin viruksen aiheuttama.

Vierailija
46/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kumppanisi ensimmäinen seksikumppani, mistä voit olla varma, ettei hän valehtelisi kumppanien määrää sinulle? Minulle puolison entisten petikumppanien määrällä ei ole merkitystä.

Kyllä sen asenteista ja elämäntavoista voi päätellä. Juttelu kavereiden ja miehen sukulaisten kanssa paljastaa myös hyvin äkkiä , millaista elämää jo henkilö on viettänyt.

Vierailija
47/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka pystyy seksiin ilman tunteita on tunne-elämältään kehittymätön ja siten vääränlainen minulle.

Vierailija
48/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen asenteista ja elämäntavoista voi päätellä. Juttelu kavereiden ja miehen sukulaisten kanssa paljastaa myös hyvin äkkiä , millaista elämää jo henkilö on viettänyt.

Sukulaisten. Joo.

Vierailija
49/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäis jos tietäisin, että mies on pannut lähestulkoon kaikkea mikä liikkuu. Jos on ollut seurustelusuhteita niin ok, mutta jos on yhdenillnan suhteita niin nou nou.

Vierailija
50/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa. Seksissä saa toiselta bakteereja. Mitä enemmän on partnereita, sitä enemmän genitaalibakteereja.

Niin on, mutta kuitenkin tarttuu sukupuoliyhdynnässä. Mitä enemmän kumppaneita sitä varmemmin saat tämän viruksen. Ja ilman papilloomavirusta et sairastu kohdunkaulasyöpään.

Vierailija
51/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisten. Joo.

Siitäkin voi jotain päätellä jos ihminen ei ole normaalisti tekemisissä sukulaistensa kanssa.

Vierailija
52/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi, kun itse olen sellainen, että pystyn harrastamaan seksiä vain rakastamani ihmisen kanssa.

Vierailija
53/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisten. Joo.

Siitäkin voi jotain päätellä jos ihminen ei ole normaalisti tekemisissä sukulaistensa kanssa.

Ai panojen määrän?

Vierailija
54/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Oikeastaan se on vain hyve jos mies on kunnon sonni. Tietää mitä tekee. Ei sellaista ujoa ja arkaa kukaan halua... ne voi mennä vaikka huor*in opettelemaan panem*sta ja tulla vasta sitten oikeiden naisten ilmoille!

Vierailija
55/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20v suhteessa ja viimeksi puuhasteltu 9v. sitten kelpaankohan vielä naisille? Ollaan erottu ja en pettänyt koskaan. 45

No varmaan ainakin mulle kelpaisit (20 v parisuhde, josta viimeiset 5 v täysin ilman, ikää 39 v, en oo pettänyt, harkitsen eroa).

Vierailija
56/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi.kokisin miehen hieman likaiseksi ja helpoksi joka ei osaa ajatella muulla kuin alapäällään.

N28

Vierailija
57/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän, sen todennäköisemmin on uskollinen ja tunnepuoli kunnossa. Seksin harrastamisessa ei ole mitään pahaa, mutta sarjasekstailuun pystyy vain henkilö, jolla ei ole juuri tunteita. Tunteeton mies ei ole kiinnostava tai omasta näkökulmastani edes normaali. Ja sukupuolitautejakin varmasti löytyy, jos on kyntänyt, koska eihän tällaista ne suuremmin kiinnosta. Moni mies ei edes käy säännöllisesti testeissä. Yhden naisen kanssa pitkään olleet miehet ovat seksitaitojen suhteen parhaita.

Vierailija
58/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun sukulaisilla ole mitään tietoa yhden yön jutuistani eikä edes kavereilla. Ei ole tapana huudella tuollaisista asioista.

Vierailija
59/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta kuitenkin tarttuu sukupuoliyhdynnässä. Mitä enemmän kumppaneita sitä varmemmin saat tämän viruksen. Ja ilman papilloomavirusta et sairastu kohdunkaulasyöpään.

Jos itse on tarkka ehkäisyssä ja rajoittaa kumppaneita, kaiken vaivan voi pilata vain yksi kumppani, jolla on ollut paljon seksikumppaneita. Tai hänellä yksi aiempi sellainen.

Itse sain kondylooman heti ensimmäiseltä poikaystävältä. Itsellä oli ollut yksi seksikumppani aiemmin ja hänellä kaksi. Toinen entinen tyttöystävä oli ollut kevytkenkäinen, petti ym.

Nythän on rokoteohjelmat. Ennen oli pakko yrittää olla siveellinen, koska raskaudenpelko oli perusteltu ja samoin seksitaudit pahoja.

Vierailija
60/82 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sanoo että hänellä on n 100 kumppania ollut. taidot eivät mielestäni vastaa sitä määrää ja sain tietää tämän vasta myöhemmin kun olimme seurustelleet jo vuosia. hän on erittäin lojaali ja välittävä kumppani minulle joten eipä sillä väliä, ainoastaan toivon että jotakin jännittävämpää olisi noista kokemuksista kertynyt.