Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisille väliä jos mies on ollut monen kanssa ennen suhdetta

07.07.2017 |

Ainakin miehiä se näyttää haittaavaan jos nainen on maannut paljon. Itseäni se ei kyllä hetkauta koska syyllistynyt ihan samaan asiaan. Mut jos alottaisin suhteen niin mitä mieltä naiset olis tästä asiasta?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaisi. Toivoisin kumppanin olevan itseni kaltainen (takana parisuhde tai muutama, niissä uskollinen),

Vierailija
2/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miehenä haittaa vaikka olis pannut tuhatta. Niinhän itsekin olisin tehnyt. Ei sillä, oon erityistapaus, kosa oon varma, että en rakastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntäheikkejä nyt ei vain arvosteta. Tulee mieleen asioita kuten onko seksiaddikti ja onko muitakin riippuvuuksia. Siis tietenkin sen lisäksi, että mies on halpa kun on kaikkien kanssa.

Vierailija
4/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen et kelpaa kuka vaan, ei moraalia, ei osaa hillitä itseään.

Vierailija
5/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Niin kauan kun ollaan suhteessa uskollisia, ei ole minulle väliä kuinka monia on ollut suhteiden ulkopuolella.

Vierailija
6/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nimenomaan edellyttävät, että mies on ollut monen kanssa.

Kokematon mies on roskaa naismarkkinoilla.

Vierailija
7/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nimenomaan edellyttävät, että mies on ollut monen kanssa.

Kokematon mies on roskaa naismarkkinoilla.

Naisen toivoo että mies on kokenut, mutta ei kuitenkaan että mies on maannut jokaisen kanssa. Väliltä 5-20 sänkykumppania löytyy varmasti hyvin kokeneita miehiä, ja yksikin voi riittää riippuen siitä kuinka paljon he ovat tahtoneet naisiaan miellyttää.

Vierailija
8/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä molemmat voi pitää luvut omana tietonaan. Tärkeämpää on se, mitä sitten on suhteessa ja onko uskollinen.

Toki kai on kiva, jos toinen ymmärtää kuitenkin jotain toisen menneisyydestä, että onko ollut vain muutama pitkä suhde vai onko välillä menty paukuttelemaan enemmänkin.

Vierailija
9/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aika sama miten paljon seksikumppaneita on ollut. Jos niitä olisi ollut monta sataa niin jotenkin se olisi kyllä vähän turn off vaikka tiedänkin ettei sellainen välttämättä tarkoita etteikö pystyisi olemaan uskollinen suhteessa mutta tuskin sekään suhdetta estäisi. Joku parikymmentä ei kuitenkaan haittaisi mitään, kuten ei haittaisi sekään jos ei olisi koskaan ennen harrastanut seksiä.

Vierailija
10/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en haluaisi olla tyypin kanssa, joka on pannut kaikkia mikä liikkuu. Joku taso sentään pitää olla.

Vierailija
11/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ainakin on. Jos mies on pannut suurinpiirtein jokaista kylän naista kuudentoista ja kuoleman väliltä, niin ei kiitos. Ties montako lehtolastakin sillä olisi, joista mies ei itsekään tietäisi yhtään mitään. 

Vierailija
12/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aika sama miten paljon seksikumppaneita on ollut. Jos niitä olisi ollut monta sataa niin jotenkin se olisi kyllä vähän turn off vaikka tiedänkin ettei sellainen välttämättä tarkoita etteikö pystyisi olemaan uskollinen suhteessa mutta tuskin sekään suhdetta estäisi. Joku parikymmentä ei kuitenkaan haittaisi mitään, kuten ei haittaisi sekään jos ei olisi koskaan ennen harrastanut seksiä.

Ja miksi joku sellainen joka on pitäytynyt seksistä ettei saisi tauteja jne. haluaisi seksiä sellaisen kanssa joka on hässinyt puolta maailmaa? Mahtaa olla tautinen tapaus.

Vierailija
13/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Seksissä saa toiselta bakteereja. Mitä enemmän on partnereita, sitä enemmän genitaalibakteereja.

En halua kohdunkaulansyöpää, joten en halua myöskään häntäheikkiä.

Vierailija
14/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi joku sellainen joka on pitäytynyt seksistä ettei saisi tauteja jne. haluaisi seksiä sellaisen kanssa joka on hässinyt puolta maailmaa? Mahtaa olla tautinen tapaus.

Testeissä voi käydä ja aloittaa seksin suhteessa vasta tulosten jälkeen.

Vierailija
15/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin on. Jos mies on pannut suurinpiirtein jokaista kylän naista kuudentoista ja kuoleman väliltä, niin ei kiitos. Ties montako lehtolastakin sillä olisi, joista mies ei itsekään tietäisi yhtään mitään. 

Tunsin yhden ihanan miehen mutta hän alkoi ällöttää minua heti kun sain tietää että hän on paneskellut enemmänkin ja ollut vapaa suhde jne. hyi oksennus en vaan voi sietää ajatusta että sellainen koskisi minuun.

16/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom. Olen myös seurustellut pitkiä suhteita. Mut näin sinkkuna miks en sais tehdä mitä haluan.

Vierailija
17/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jotenkin ajattelen, että mies on parempi, jos hänellä on ollut paljon kumppaneita. Kai se on biologiaa tms. En haluaisi neitsyen kanssa ikinä olla, ihan sama miten "ihana" olisi.

Vierailija
18/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Princeofthailand kirjoitti:

Huom. Olen myös seurustellut pitkiä suhteita. Mut näin sinkkuna miks en sais tehdä mitä haluan.

Totta kai saat prinssinakki, mutta et vaan sitten voi seurustella sellaisen naisen kanssa joka sitä ei hyväksy. Paljon ympäriinsä hässivät ovat sopivin pari toisilleen, ei neitsyt ja hässikone.

Vierailija
19/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa kernaasti olla tarkka intiimiseuuransa suhteen. Sellainen ettei kelpuuta ketä tahansa. Ympäri kyliä huo rannut mies on turn off.

Vierailija
20/82 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä jotenkin ajattelen, että mies on parempi, jos hänellä on ollut paljon kumppaneita. Kai se on biologiaa tms. En haluaisi neitsyen kanssa ikinä olla, ihan sama miten "ihana" olisi.

Lähetä minulle ne ihanat neitsytmiehet <3