Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kylläpä loukkaa taas kerran. Olemme kesämökillä lähellä anopin ja appiukon kotia. Ollaan toki ostettu omat ruuat. Meillä on 3-vuotias ja 6kk ikäinen vauva. Kuitenkin mieheni saa lähes päivittäin viestejä, että "täällä on sinulle kalakeittoa jos maistuu". Minulle anoppi on esittänyt kutsun syömään, että "voin tarjota yhden ruuan maanantaina". Minusta tämä on ihan absurdia. Anopin luona olen aina auttanut, kiittänyt ja autan tiskeissä ym... en odota täysihoitoa mutta minusta on erikoista, että mieheni on tervetullut syömään mutta minä ja lapset ei :(.

• ylös 92
  • alas 3

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiinnostaisi kuulla onko kenelläkään muulla ollut samanlaista anoppia? Vaikea tuntea olevansa aidosti tervetullut, kun tämmöistä on :(! Ap

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Toisaalta kuitenkin, eikö ole luonnollista, että vanhemmat haluavat tavata lastaan. Eivätkä he välttämättä enää jaksa sitä lapsiperhehulinaa.

• ylös 12
  • alas 69
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Outoa todellakin. Ja melkoisen tyhmä mies, jos menee...

No sepä se, kun välillä mies on mennyt... minä teen ruuan itselleni ja 3-vuotiaalle. Ap

• ylös 54
  • alas 2
Vierailija

Pyydä tuomaan keiton loput mukana, sen voi lämmittää mikrossa, ja tadaa, ilmainen ateria.

• ylös 3
  • alas 26
Vierailija

No sitten voit ilmoittaa miehelle että siirtyy anoppilaan kokonaan. Tietenkään mies ei mene jos perhettä ei kutsuta!

• ylös 69
  • alas 2
Vierailija

En edes ymmärrä mitä ihmettä anoppi ajattelee toimiessaan näin? Minä en syö rekkamiehen annoksia ja 3v on hyvin pieniruokainen, ei voi olla siitä kiinni. Aivan kuin anoppi haluaisi osoittaa jotain minulle :( Ap

• ylös 47
  • alas 1
Vierailija

Mies käyköön jatkossa syömässä kaikki ateriansa vanhemmillaan. Säästyy pitkä penni teidän taloudessa.

• ylös 52
  • alas 0
Vierailija

Syitä anoppisi käytökseen voi olla monia. Mutta ehkä hän ei vain pidä sinusta? Tai hän haluaa tavata poikaansa ilman muita., jotta saa rauhassa kysellä hänen kuulumisiaan. Tai ehkä hän on vain todella todella ajattelematon... Mistä sitä voi tietää mitä joku tuntematon tarkoittaa. neuvona sinulle, älä ota itseesi. Pahoitat vain oman mielesi. Ja laita joku kerta lapsi isänsä mukaan syömään mummin luo  ;)

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

Pyydä miestä kysymään mikä tähän on syynä ja jutelkaa muutenki asiasta miehen kanssa.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

Heillä jotain henkilökohtaista asiaan pojalleen, jonka kanssa haluaa keskustella rauhassa ilman, että lapset säätää taustalla?

• ylös 6
  • alas 13
Vierailija

Minä laittaisin isomman lapsen mukaan joka kerta :) Olen samantapaisessa "perheessä" mutta mieheni sisarusten puolelta on tuontapaista käytöstä. Vuosien saatossa olen vain hyväksynyt asian ja antanut olla. En siis vaivaa päätäni asiasta, jonka syytä voin vain arvailla. En tuppaa kylään ja jos mies haluaa käydä, niin asia on minulle ok. Jos näemme, käyttäydyn asiallisesti ja kohteliaasti.

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Ukkosi käy siellä syömässä ilmaiseksi ja te muksujen kanssa saatte tyytyä itse maksamiinne ruokiinne?

Onpa törppö mies. Sano että saa jatkossakin siellä syödä, perheen kanssa pöytään ei ole tulemista ellei itse osta murkinoitaan.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Minä en ole kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Olen pyytänyt miestäni sanomaan asiasta , mutta mieheni ei koskaan uskalla "puolustaa" minua anopille. Anoppi näkee poikaansa useasti viikossa ilman minua, joten en usko, että on kyse jostain tietystä asiasta mistä haluaa puhua kahden kesken poikansa kanssa. Ap

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kehdannut ottaa asiaa puheeksi. Olen pyytänyt miestäni sanomaan asiasta , mutta mieheni ei koskaan uskalla "puolustaa" minua anopille. Anoppi näkee poikaansa useasti viikossa ilman minua, joten en usko, että on kyse jostain tietystä asiasta mistä haluaa puhua kahden kesken poikansa kanssa. Ap

Mua ei haittaisi miehen vierailut äidillään, mutta tällaista tossua en katselisi. En ala kilpailemaan mieheni suosiosta kenenkään kanssa, enkä koe mitään kilpailuasetelmaa edes olevan. Mieheni on äitinsä rakas lapsi, vaikka jo aikuinenkin, heidän väliinsä en mene koskaan. Mutta jos anoppi minua dissaisi niin mieheni tehtävä on tehdä selväksi missä menee hyvänmaun raja, ja että hän on valinnut minut itseään varten, ei perhettään varten.

• ylös 40
  • alas 0

Sivut