Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä suomalainen mies! Oliko/onko sinkkuasuntosi siisti, vai palstan tarinoiden mukainen "pitsalaatikoita, kaljatölkkejä, sukat lattialla"-poikamiesboksi?

Vierailija
07.07.2017 |

Niin?
Palstalla kun on kova tarve esittää tällaisia yleistyksiä miesten siisteydestä ja varsinkin sinkkumiesten asunnoista.
Nyt voit kertoa oman puolesi asiasta tässä ketjussa.
Itse en ole koskaan nimittäin räävittömässä poikamiesmurjussa päässyt vielä vierailemaan, vaikka palstan mukaan kaikki miehet ovat siivottomia laiskamatoja.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä siisti ja kivasti sisustettu, mutta kyllä täällä silti on pitsalaatikoita (pahvinkeräyksessä) ja kaljatölkkejä (tölkkikeräyksessä). Asun keskustassa, ja minulla käy paljon vieraita, joten tykkään pitää paikat järjestyksessä. Imuroida pitäisi kyllä useamman kerran viikossa, jos haluaisi pitää kaiken katu- ja siitepölyn poissa.

Vierailija
82/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika epäsiistiä, kun oon ryyppäillyt. Tiskit tiskaamatta, tyhjiä tölkkejä pöydät täysi ja vaatteita tuoleilla. No siivoamalla siitä taas selviää. Siivoan kyllä aina kämpåän puhtaaksi kun iskee inspiraatio...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....up.......

Vierailija
84/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika epäsiistiä, kun oon ryyppäillyt. Tiskit tiskaamatta, tyhjiä tölkkejä pöydät täysi ja vaatteita tuoleilla. No siivoamalla siitä taas selviää. Siivoan kyllä aina kämpåän puhtaaksi kun iskee inspiraatio...

Olitko mies vai nainen? Kuulostaa enemmän naisen toiminnalta.

Vierailija
85/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitko mies vai nainen? Kuulostaa enemmän naisen toiminnalta.

Mies

Vierailija
86/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen asunto oli supersiisti! Ei pölyhiukkastakaan missään, samoin oli auto. Teki vaikutuksen kyllä, sillä itsekkin olen supersiisti. Ystävät ja sukulaiset aina jaksaa ihmetellä miten siistiä meillä on. En kestäisi miestä joka ei osaa pitää siisteydestä huolta.

Menee aiheen vierestä, mutta uteliaisuudesta kysyn, että millä tavalla supersiisti siivoaa ja kuinka usein?

Ihan samallalailla siivotaan ku muutkin. Imuroidaan pari kertaa/vko, lattiat pestään/pölyt ja pinnat pyyhitään/vessat ja suihku siivotaan kerta vkon. Pyykit pestään kun tarvetta, kuivataan, lakanat ja pyyhkeet mankeloidaan. Tavarat viedään niille kuuluville paikoille heti käytön jälkeen. Likaiset vaatteet pyykkikoriin. Muutenkin meillä on kaappia tyhjänä, sillä pidämme tavaramäärän minimissään joten kaapit ja laatikot pysyvät järjestyksessä. Tiskit tiskikoneeseen heti ruokailun jälkeen, tasot ja tuolit pyyhitään (tuolit pyyhitään koska lapset sotkevat ne välillä ruokaan) Pihassa on kaksi autoa ja ne pestään kerta vkon ulkoapäin, sisätilat sitten kun on tarvetta.Nurmikko ajetaan kerta vkon ja kukkapenkit nypitään kun alkaa näyttämään siltä. Ikkunat/jääkaappi/pakastin yms pestään kun ovat likaiset. Illalla ennen nukkumaanmenoa sohvatyynyt järjestetään nätisti sohvalle. En ole koskaan ymmärtänyt joulu-tai juhannussiivoja, meillä niitä ei tehdä koska ei ole tarvetta. Joka pv kun siivoaa vähän ja vkosiivous tehdään, niin ei tartte tehdä suursiivoja ikinä, helppoa! Suosittelen!

Vierailija
87/89 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppäni ei ole koko ajan tiptop kunnossa mutta jos on tiedossa että nainen tulossa treffeille mun luo niin sitten puunaan kunnolla joka paikan, viimeksi puhdistin jopa kaikki viemärit :D

Olitkohan se sinä, jonka se aikaisempi keskustelija dumppasi OCD-miehenä, kun kämppä oli epäilyttävän siisti?

Vierailija
88/89 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
89/89 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi