Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven poikaystävä

Vierailija
07.07.2017 |

Ovat mielestäni toisilleen niin sopivat. Mies on todella komea.

Onkohan kokonaan suomalainen? Onko teidän mielestä hän harvinaisen komea nuorimies?

https://im.mtv.fi/image/5597216/landscape16_9/1024/576/ae014b78d4b4d58a…

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Kiiran haastattelusta ett poikkis toivoo että Kiira panostaisi enemmän pukeutumiseen ja käyttäisi korkokenkiä, joten se ristiriitainen fiilis voi tulla myös tuosta mitä joku kirjoittaja mainitsi, nuo tyypit jotka määräilee naisen (tai miehen) pukeutumista, on yleensä muutenkin aika pinnallisia ja itsekeskeisiä.

Kylläpä jotkut ovat epätoivoisia. Miehen tarvitsisi vihjata yhden kerran, että minun *pitäisi* jotain, ja olisi hetkessä entinen mies.

Vierailija
22/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeän näköinen mutta toki komeapiirteinen. Sisäinen kauneus on tärkeämpää. Onneksi on olemassa myös kivoja ja komeita miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen, mutta ihan varmasti joku henkinen sairaus. Katse, olemus.. jotenkin kolkko. Ei sytytä. Harvoin olen näissä väärässä. Kiira mielestäni perusnätti. Mies paremman näköinen noista.

Vierailija
24/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeita ovat mielestäni molemmat! Terveitä ja elinvoimaisia, peittoavat tavalliset sohvaperunat mennen tullen. 

Vierailija
25/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa.

Vierailija
26/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluko hän siihen Cheekin sisäpiiri keskusteluun? Vai muistanko väärin?

Kuuluu. Onkohan Kiira arvioitu? Näkyy keekin jengin yhteiskuvissa.

Vierailija
27/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kateellisten tekstejä.  Jos toiset ovat komeita ja kauniita niin miksi on niin vaikea sitä myöntää vaan pitää yrittää etsiä joku  muka vika heistä.  Minusta he ovat todella uskomattoman ihana ja kaunis pari, kuin elokuvista.

Vierailija
28/29 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthur on ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen, kuten monet etelä-Eurooppa taustaiset. Sitä tyyppiä, joka saattaa olla lipevä naistennaurattaja. Hieman liian sliipattu minun makuun. Kiira oli söpö 18-20.v. Ei ole parantunut kuin viini vanhetessaan. Muuttunut kolhon ja kuivan näköiseksi.

Vierailija
29/29 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arthurissa on jotain limaisen ällöä ja dandymäistä. En itse ottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän