Kiira Korven poikaystävä
Ovat mielestäni toisilleen niin sopivat. Mies on todella komea.
Onkohan kokonaan suomalainen? Onko teidän mielestä hän harvinaisen komea nuorimies?
https://im.mtv.fi/image/5597216/landscape16_9/1024/576/ae014b78d4b4d58a…
Kommentit (29)
Ilkeän näköinen mutta toki komeapiirteinen. Sisäinen kauneus on tärkeämpää. Onneksi on olemassa myös kivoja ja komeita miehiä.
Hyvännäköinen, mutta ihan varmasti joku henkinen sairaus. Katse, olemus.. jotenkin kolkko. Ei sytytä. Harvoin olen näissä väärässä. Kiira mielestäni perusnätti. Mies paremman näköinen noista.
Upeita ovat mielestäni molemmat! Terveitä ja elinvoimaisia, peittoavat tavalliset sohvaperunat mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluko hän siihen Cheekin sisäpiiri keskusteluun? Vai muistanko väärin?
Kuuluu. Onkohan Kiira arvioitu? Näkyy keekin jengin yhteiskuvissa.
Onpa kateellisten tekstejä. Jos toiset ovat komeita ja kauniita niin miksi on niin vaikea sitä myöntää vaan pitää yrittää etsiä joku muka vika heistä. Minusta he ovat todella uskomattoman ihana ja kaunis pari, kuin elokuvista.
Arthur on ikäistään vanhemman oloinen ja näköinen, kuten monet etelä-Eurooppa taustaiset. Sitä tyyppiä, joka saattaa olla lipevä naistennaurattaja. Hieman liian sliipattu minun makuun. Kiira oli söpö 18-20.v. Ei ole parantunut kuin viini vanhetessaan. Muuttunut kolhon ja kuivan näköiseksi.
Arthurissa on jotain limaisen ällöä ja dandymäistä. En itse ottaisi.
Kylläpä jotkut ovat epätoivoisia. Miehen tarvitsisi vihjata yhden kerran, että minun *pitäisi* jotain, ja olisi hetkessä entinen mies.