Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sietää huonoa käytöstä vuodesta toiseen?

Vierailija
07.07.2017 |

Olen kohta nelikymppinen perheenäiti, ja kyse on omista vanhemmistani. Viime aikoina olen kärsinyt työstressistä, ja lapseni ovat melko pieniä, toinen eskarissa ja toinen alakoulussa.

Isälläni on aina ollut hankala luonne, ja nyt eläkeläisenä vain korostuu. Ei jousta, ei puhu, ei osoita kiinnostusta lapsenlapsiin...Vaan äyskii, tiuskii ja määräilee. Asiat tehdään hänen tavallaan.

Olen alkanut nyt oman jaksamiseni takia miettiä, kuinka pitkälle tällaista käytöstä täytyy sietää, jos kuitenkin haluaa säilyttää jonkinlaiset välit sukulaisiin.

Mietin myös, millaisen mallin annan lapsilleni,jos siedän loputtomasti huonoa kohtelua. Olisiko sittenkin viisaampaa lopettaa yhteydenpito kokonaan, kun toista osapuolta ei kiinnosta ollenkaan? Oma aikanikin on rajallinen, enkä haluaisi viettää sitä ahdistuneena, lapsista puhumattakaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Älä opeta lapsiasi alistumaan, äläkä teoillasi opeta, että ala-arvoinen käytös on ihan ok. 

Huonolla käytöksellä pitää olla seuraukset ja jokaisen omanarvontuntoisen ihmisen pitää pitää puolensa alistumatta p*skaan.

Vierailija
2/2 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Älä opeta lapsiasi alistumaan, äläkä teoillasi opeta, että ala-arvoinen käytös on ihan ok. 

Huonolla käytöksellä pitää olla seuraukset ja jokaisen omanarvontuntoisen ihmisen pitää pitää puolensa alistumatta p*skaan.

Näin olen itsekin ajatellut. En halua opettaa lapsille, että mitä tahansa täytyy sietää. Isän käytöksen takia olen ihan lopussa vierailujen jälkeen ja haluaisin vain itkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi