Mä en kestä tätä ikääntymistä
Nuorena olin niin nätin näköinen. Nyt keski-ikäisenä on rupsahtaneen tantan näköinen. Miten ihmeessä tällaista vanhenemista jaksaa?
Kommentit (64)
Mä olen ollut aina vähintäänkin vaatimattoman näköinen jotain ikääntyminenkään ei juuri kolahda, ne nuorena kauniit joiden perään miehet kuolasivat tuntuvat kyllä tosiaan kärsivän siitä, että ikää tulee ja naama valahtaa.
46v kirjoitti:
Minäkin olen kauniin äidin kaunis tytär. On yli miljoonan omaisuus ja mieheni kanssa olemme tehneet sen eteen valtavasti töitä. Minulla 2 työtä, toinen kokopäiväinen ja pari iltaa viikossa ja ison talon ja lapsen siinä ohella(!) hoidin yksin, koska mies aina töissä. Välillä jopa opiskelin näiden lisäksi.
SILTI VAALIN ulkonäköäni tänäkin aikana. En ole rupsahtanut, en lihonut jne.
Ei se, että haalii omaisuutta ja tekee paljon töitä, mitenkään kumoa sitä, etteikö ulkonäköä voisi vaalia ja miettiä ja hoitaa.
Nro 53 vastaa: Kommenttisi oli ilmeisesti minulle? Minä kirjoitinkin, että jos kaiken ajan ja energian olisi käyttänyt ulkonäön vaalimiseen. Sinä olet tehnyt muutakin kuten minäkin. Aloittaja ei ilmeisesti ole tehnyt vaan luottanut siihen, että nuorena kaunis ulkonäkö kannattelee hautaan asti. Ja kun ei kannattelekaan, niin nyt harmittaa.
Lohduttavaa että kun kauneus on katoavaista niin rumuus senkun lisääntyy.
Voiko ihan oikeasti joillekin olla tärkeää, kuinka paljon huomiota saa joiltain random miehiltä? Että ihan elämänhalu menee, kun enää niitä katseita ei saa? Mitä ihmettä te siitä huomiosta hyödytte, etenkin jos kumppani jo on?