Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen vaimo suuttui ja katkaisi välit meihin yhden typerän vitsin takia:(

Vierailija
31.03.2006 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi suuttui. Perheessä on saatettu paljonkin keskustella asian tiimoilta eli miehesi veljen silmät " lepäävät" sinussa tai jotakin jonka vuoksi käly veti herneen nenäänsä.

Tiedän tapauksen jossa työkaverin mies halusi lapsen ja tämän miehen veljen vaimo halusi lapsen, joten työkaverin miehen veli tokaisi suureen ääneen eräissä juhlissa että tehkööt hänen vaimonsa ja veljensä sitten keskenään, hän panee mielellään veljensä vaimoa. Arvaa vaan oliko nolona tämän työkaverin miehen veljenvaimo?

Vierailija
22/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllähän toi oli aivan ylireagointia.

Musta oli ihan hauska juttu! Mauton, mutta so?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joien tarkoitus on jättää jotain kytemään.

Ja nyt ihmettelet, kun miehesi veljen vaimo suuttui, kun vihjailit hänen miehelleen seksuaalisesti.

Ole onnellinen, että katkaisi vain välinsä, joku kiivasluontoisempi olisi voinut vetää sinua turpaan.

Jotkut ei näköjään ymmärrä, milloin kannattaa avata suunsa ja milloin ei.

Vierailija
24/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei typerää vitsiä voi ohittaa vaan olankohautuksella?

Vierailija
25/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli flirttailuhan toi on. Tietoisesti tai tiedottomasti. Voisin kyllä itse heittää tollainen, tietiosesti myönnetään mutta jos joku mun miehelle itseään tarjoaisi pitäisin kyllä sitä naista " silmällä" ...

Vierailija
26/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin polleena: " ai sä haluisit mun miehen? etpä saa????"

Vierailija
27/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ole moksiskaan vaikka vaimo tyrkyttää itseään jopa omalle veljellekin. Tai sitten heillä on joku parinvaihtofantasia.

Keittiöpsykiatrin diagnoosi: Ap on huomionkipeä, koska ei saa mieheltään huomiota.

Vierailija
28/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kälysi on lapsen tasolla huumorin suhteen. Ei olis sillä asiaa konepajalle töihin jos ymmärrätte.

Vierailija
29/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vähän sellaisen kuvan, että sä tyrkytät itseäsi sille veljelle tai että olet kiinnostunut vähän väärällä tavalla miehesi veljestä... Ei tuossa munkaan mielestäni mitään vitsikästä ole.

Ei taitais mun mieheni tykätä moisesta - ja tuskin tykkäis hänen veljensä vaimokaan....

Vierailija
30/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saako myös miehesi heitellä vastaavia kommentteja toisille naisille?

Toivottavasti kälysi ei itke silmiä päästään sinun moukkamaisuutesi vuoksi, sillä et ole sen arvoinen. Ja kunnioitan ihmisiä jotka osaavat suojella omaa reviiriään esim. välien poikki pistämisellä. En pidä roskiakaan nurkissa, miksi pitäisin typeriä ihmisiä?

Vierailija
31/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ehkä ap:n mies olisi suuttunut jos ap olisi ollut tosissaan. Mies oli niin fiksu että ymmärsi mikä on leikkiä?

Vierailija
32/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos menisit ja sanoisit, että haluat pyytää anteeksi mautonta vitsiäsi ja että se todellakin oli vitsi... Samalla voisit kysyä, että onko jotain muuta vialla?

Mieheltäni olen oppinut, että fiksumpi antaa periksi ja pyytää anteeksi.

Vierailija
33/33 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin nyrppäisin nenää jos joku toinen nainen, oli sitten jonkun vaimo tai ei niin sanoisi miehelleni että " ota mut" . Ihan hyvin on asiat miehen kanssa enkä tunne olevani epävarma hänen suhteen, mutta oma huumori ei vaan veny noin räikeään flirttailuun... taidan olla vanhanaikanen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi