Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua onnitella lapsen syntymän johdosta - kuinka kierrän asian?

Vierailija
06.07.2017 |

En näe syytä onnitella periaatteeni vuoksi, onhan meitä jo hirveästi täällä. Kuitenkin muut ihmiset odottavat onnitteluja. Miten "onnittelen" kiertäen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe syytä onnitella periaatteeni vuoksi, onhan meitä jo hirveästi täällä. Kuitenkin muut ihmiset odottavat onnitteluja. Miten "onnittelen" kiertäen?

Voit aloittaa väestön vähentämisen tappamalla itsesi. Silloin vältyt myös onnittelemasta vauvojen johdosta.

Vierailija
22/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta minkälaisia ihmisiä täällä on. Kyllä on pimeetä porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti aloittaja ja monet täällä ovat ihmisiä, joita kaikki muutos, kuten uusi ihminen ahdistaa. Suhtaudutteko uuteen ihmiseen työpaikalla yhtä nihkeästi?

Itse kyllä näkisin, että suurin osa vastaajista on puhtaasti vittuillut aloittajalle.

Tai mä ainakin. Mä vastasin kahdesti etusivulla.

Vierailija
24/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen syntymä on maailman onniteltavin asia.

Vierailija
25/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi mikä suuri uutinen!"

Vierailija
26/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan mennä juttusille psykologin kanssa.

Vierailija
27/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi mutta teillähän alkoi nyt sitten uusi elämä perheenä!"

Vierailija
28/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naurattaa sellanen ihminen joka vaatii aina huomiota.

Pitää muistaa olla onnittelemassa, tervehtimässä ja kaikkea.

Jos näin ei tapahdu sitä vatvotaan hartaasti ja pitkään. Valitetaan jälkeenpäinkin.

Onko syynä kenties heikko itsetunto.

Vierailija
29/43 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää, minkälainen lapsuus ap:llä ja muilla samankaltaisilla on ollu? Vaikuttaa aina jokseenki traumaattisilta henkilöiltä. Suosittelen myös, että menkää purkamaan mieltänne johonki ammattiauttajalle. Pelottavaa tuollanen empatian puute..ja lapsiviha.

Vierailija
30/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin onnittelematta jättäminen vähentää syntyvyyttä? Meinaatko, että eivät tee enempää lapsia jos et onnittele lapsen syntymästä? 

No minustakin lapsen hankkiminen on varsin tyhmä ja ajattelematon teko (anteeksi kaikki vanhemmat, koettakaa olla ottamatta itseenne, tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni, jota en ole koskaan tuonut kenellekään vanhemmalle julki oikeassa elämässä). Sama kuin joku kertoisi, että hän aikoo rakentaa tehtaan, jossa keskitytään tuottamaan muovijätettä mahdollisimman paljon luonnonvaroja kuluttaen. Vaikka se tekisi hänet onnelliseksi, en silti pitäisi tuollaista onniteltavana asiana.

En silit koskaan sanoisi tätä äidiksi tulleelle ja tietysti onnittelen vauvasta, koska se kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
31/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan ja unohda käytöstavat. Ole asperger.

Minusta sinä teet maailmasta inhottavan paikan. Kun sinulla on syntymäpäivä, en myöskään saa onniteltua, koska syntymäsi ei ollut millään lailla hyvä asia.

Nimim miltä itsestäsi tuntuisi?

Vierailija
32/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokainen lapsen syntymä on negatiivinen asia, ja siksi onnittelu tuntuu pahemman luokan arvojensa pettämiseltä. Ihmisen syntymäpäivästä sen sijaan ei seuraa negatiivisia asioita. Tuo vertaus muovijätetehtaan perustamisesta oli hyvä, juuri tuolta itsestäkin tuntuu.

Vierailija
33/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteen ihmisiä taas täällä. Miksi sanoa myöskään  kaupan kassalle kiitos. Miksi pitäis olla kiitollinen jostain, jonka on itse maksanut. Vastaavia esimerkkejä löytyy kaikille, jotka haluavat lisää tätä perämetsätyyliä vailla normaalia kohteliaisuutta. Sehän on niin kivaa, kun kaikki vaan murahtelee jotain ja raapii persettään.

Vierailija
34/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samanlainen kun sinä :D Itse vaan oottelen jos siitä tulee puhe niin sitten sanon vaan ainiin onnea. todellisuudessa ei kiinnosta vittuakaan mutta käytöstavat.

Vierailija
35/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteen ihmisiä taas täällä. Miksi sanoa myöskään  kaupan kassalle kiitos. Miksi pitäis olla kiitollinen jostain, jonka on itse maksanut. Vastaavia esimerkkejä löytyy kaikille, jotka haluavat lisää tätä perämetsätyyliä vailla normaalia kohteliaisuutta. Sehän on niin kivaa, kun kaikki vaan murahtelee jotain ja raapii persettään.

Kassalla kiität siitä palvelusta etkä niistä tuotteista, et voi saada niitä tuotteita ilman kassahenkilöä.

Vierailija
36/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassalla kiität siitä palvelusta etkä niistä tuotteista, et voi saada niitä tuotteita ilman kassahenkilöä.

ei tartte kiitellä. Kassa saa palkkaa siiät että tekee työnsä. Unohetaan kaikki onnittelut ja kiittelyt ja tervehtimiset, niin Suomi on taas piirun verran p**'kempi paikka.

Vierailija
37/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi ei. Miten voin olla loukkaava olematta loukkaava??? Kun mulla on nää periaatteet. Auttakaa!"

Vierailija
38/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jokainen lapsen syntymä on negatiivinen asia, ja siksi onnittelu tuntuu pahemman luokan arvojensa pettämiseltä. Ihmisen syntymäpäivästä sen sijaan ei seuraa negatiivisia asioita.

Siis mitä? :'D

Jokainen ihminen on joskus syntynyt, mutta se on siis negatiivinen asia. Sen sijaan nyöhemmät syntymäpäivät eivät ole negatiivisia, vain se ensimmäinen, joten ensimmäistä syntymäpäivää ei sovi onnitella, mutta myöhempiä voi. Mä en nyt ymmärrä tätä logiikkaa millään.

Vierailija
39/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jokainen lapsen syntymä on negatiivinen asia, ja siksi onnittelu tuntuu pahemman luokan arvojensa pettämiseltä. Ihmisen syntymäpäivästä sen sijaan ei seuraa negatiivisia asioita. Tuo vertaus muovijätetehtaan perustamisesta oli hyvä, juuri tuolta itsestäkin tuntuu.

Jokainen vuosi ihmiselämää kuluttaa enemmän luonnonvaroja, tuottaa lisää jätettä ja lisää ympäristökuormitusta kaikin puolin.

Mikset saman tien sano kaikille ihmisille ihan vaan suoraan: "Toivottavasti kuolet pian"?

Vierailija
40/43 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta jokainen lapsen syntymä on negatiivinen asia, ja siksi onnittelu tuntuu pahemman luokan arvojensa pettämiseltä. Ihmisen syntymäpäivästä sen sijaan ei seuraa negatiivisia asioita.

Siis mitä? :'D

Jokainen ihminen on joskus syntynyt, mutta se on siis negatiivinen asia. Sen sijaan nyöhemmät syntymäpäivät eivät ole negatiivisia, vain se ensimmäinen, joten ensimmäistä syntymäpäivää ei sovi onnitella, mutta myöhempiä voi. Mä en nyt ymmärrä tätä logiikkaa millään.

Lapsen SYNTYMÄ tuottaa maailmaan yhden uuden ihmisen. Se on negatiivinen asia. Syntymäpäivä ei tuota uusia ihmisiä.

Ja ne jotka vertaavat lapsen syntymättömyyden toivomusta olemassa olevan tappamiseen, ilmeisesti ovat näitä "ehkäisy on murha" lahkolaisia. Normaalisti kun kukaan ei rinnasta ehkäisyä ja murhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme