Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisten perjantai-piiri***

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reseptistä.. Minulle ei ole vielä se Pirkka lehti tullutkaan. Ei näkynyt ees auton jälkiä, liekkö postiauto ojaan ajanut, kun aamulla kouluun lähtiissäkin tiet tukossa. Meidän viikonloppu menuuseen kaipaisin hiukan vinkkiä... Nimittäin lauantaina olis tarkoitus tehdä uuniperunoita, mutta oon miettinyt pääni puhki sitten, et mitä ihmettä niiden kanssa, siis jotain muuta kuin niit perustäytteitä. Sunnuntaina kokeilen sitä kanajuttua, joka oli yhteishyvän ruokaliitteen ekkusivulla. Oli niin herkullisen värikkään näköistä, että mulle sitä heti =) Täks päiväks en oo miettinyt, esittäköön ukko toiveensa...

Juu, palaan.

Vierailija
22/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULTRA: Joku kysyi, onko vielä rakenneultrassa käymättömiä. Picapica ainakin on! Ja näin jääkin, kun sen varaaminen yksityiseltä ei alkuvaiheessa tuntunut niin tärkeältä ja nyt alkaa olla myöhäistä alkaa soitella. Meillä ei siis kunnallista rakenneultraa ole alle 30-vuotiaille.

SAUNA: Mulle on taas maistunut saunominen paljon paremmin kuin aiemmin. Meillä on saunavuoro kerran viikossa, ja ennen olin 20 minuutissa valmis, mutta nyt jaksan istuskella saunomassa monta kertaa ja koko tunnin vuoro tulee käytettyä. Ja oikein odotan saunaan pääsyä jo etukäteen.

KOIRA: Koira voi varmaan aistia raskautesi ja oireilla siksikin. Mutta tietysti se voi olla oikeastikin pentuja odottamassa tai muuten vaan valeraskaana. Eikös koiralla mene noin 2 kk hedelmöitymisestä pentujen syntymiseen? Eli nyt vaan muistelemaan, onko ollut juoksua (ja milloin yleensä on ollut, kerran vai pari vuodessa), onko joku voinut päästä sen astumaan, onko koira lihonut viime aikoina? Mars kirjastoon ja soittelemaan eläinlääkärille... Meidän koiralla ei valeraskautta koskaan ollut, mutta siihen kai auttaa aluksi lelujen pois kerääminen, jos koira alkaa niitä pesäänsä rahdata ja hoitaa tms. Pahemmat tapaukset vaatinee hormoneita tms. strerilointeja.

ISYYSVAPAAT: Ei mitään tietoa, miten käytetään. Kun nyt saisi mies edes töitä, niin sitten voisi ruveta ajattelemaan vapaitakin! Hiukka huolettaa tulevaisuus, kun minä olen se pääasiallinen tienaaja meillä (ja pätkällä minäkin), ja mies on töissä vaan silloin tällöin, kun onnistaa.

Ihanaa viikonloppua!

t. Picapica ja Peukaloinen 20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais edes kerran kotiinsa kokkaavan miehen... No, osaahan tuo isäntä tehdä ainakin jauhelihakastikkeen ja jotain pientä muutakin! Mutta olis se ihanaa, kun välillä joku muu hoitais kokonaan nää kokkailut. Onneksi mummi on innokas ruoanlaittaja ja soittaa usein mulle töihin, että tulkaahan illalla valmiiseen pöytään (asutaan samassa kaupungissa). Se jos mikä on luxusta!

Ja töihin...

Kirppu06

Vierailija
24/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan nettisivuilta osastosta hae resepti löytyy taivallinen kanaruoka, (nyt kun niitä vielä uskaltaa kotkotteja syödä ;)) nimeltänsä Meetvurstibroileri vihannespedillä! Aivan mielettömän hyvää ruokaa! Uih tuli nälkä...

eri & taateli 20 ja risat

Vierailija
25/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille!

Elokuussa olisi meilläkin laskettu aika, nyt vasta sain aikaiseksi kirjautua tähänkin palveluun sisään...Alusta asti olen melkein päivittäin seurannut pinot ja tunnutte jo tosi tutuille!

Perheeseemme kuuluu äiti, isi, poikamme syntynyt 2/04 ja toisen kullanmurun la on 10.8. Kymenlaaksossa asutaan omakotitalossa jossa puuhaa riittää, varsinkin viimeaikoina on lumitöitä tullut tehtyä.

Kovasti potkiskelee kakkonen masussa, toisinaan myös " värisee" aika paljon. Tietääköhän kukaan mistä se johtuu? Esikoisesta ajattelin hänen pissaavan, mutta nyt värinää on ollut tänäänkin vähän väliä.

Toinen raskaus on mennyt yhtä mukavasti kun ensimmäinenkin, ei mitään pahoinvointia ole ollut missään vaiheessa. Pientä kuvotusta oli joskus alkuviikkoina. Aluksi myös palelin tosi kovasti, nyt tarkenen jo t-paidassa kotona...Kankkua vihloo minullakin, joku muistaakseni siitä mainitsi kärsivänsä.

Kiitoksia ruokavinkeistä, mä oon tosi huono keksimään mitään ruokaa, aina samat lajit pyörii viikoittain...Seitistä tehty kalakeitto on meidän jannun suosikki, seitiä, perunoita ja sipulia, perusresepti ja toimii meillä! Pari pippuria sekaan ja ripaus suolaa, ja vot! Keitoissa pippurit laitan itse sellaiseen irtoteen haudutus systeemiin, jossa ketju ja koukku ketjun päässä. Koukun saa kattilan reunaan ja näinollen pippurit eivät jää vahingossa sopansyöjän purtaviksi, maku tulee kyllä!

Hyvää viikonloppua toivotellen, työkoneesta riippuvainen

Muumu 21+1

Vierailija
26/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten laitoin nuo tärkeimmät aiheet jo otsikkoon, kun muuten unohdan kommentoida.

RAKENNEULTRASTA Minulla se on vasta parin viikon päästä kun viikkoja on 20+1. Näyttäisi siltä, että mies pääsee tällä kertaa mukaan, jos vapaapäivän muisti oikein. Ajattelin vasta tuon jälkeen enemmän ostaa vaatteita ym., jos saisi vaikka varmistuksen kumpi sieltä olisi tulossa.

VAUVAN VAATTEISTA En ajatellut ottaa tälle kolmoselle äitiyspakkausta, kun tärkeimmät (peitot, tyynyt, kynsisakset) on tallessa. Vaatteet voi hankkia oman tarpeen ja mielen mukaan. Mutta tajusin eilen yhden merkittävän asian!! Olen ajatellut hankkia vaatteita pikku hiljaa loppukesällä, mutta kuitenkin niin etten vauvan suntymän jälkeen tarvitse heti lähteä kauppaan juoksemaan. MUTTA MUTTA.. EIHÄN TOPPAPUKUJA YM TALVIVAATTEITA OLE KAUPOISSA KESÄLLÄ!

Minulla laskettu aika on elokuun toiseksi viimeinen päivä, eli syys-lokakuulle varmaan tarvitaan jo lämpimämpää vaatetta?! Eli varmaan olisi lähdettävä noita etsimään jo nyt.

ISYYSLOMISTA Meillä mies on vaihtamassa työpaikkaa kesän aikana, firma pysyy samana mutta paikkakunnan saa itse valita. Eli tuskin pitää varsinaista lomaa, kun aika vapaasti saa työaikansa muutenkin valita, ja on sitten kotona tarpeen mukaan.

SAUNASTA Alkuraskaudesta teki todella huonoa saunominen, tuli heikko olo ja pyörrytti. Olemme kyllä aika himo-saunojia kun lämmitämme saunan joka ilta.. Nyt pystyn olemaan jo ihan normaalin ajan ja ottamaan kunnon löylyjä. Oikein taas odotan, kun mies ei ole tänään kotona vaan yön töissä, että kun saan lapset nukkumaan niin pääsen saunaan löhöämään=)

Nyt täytyy jatkaa töiden pariin!

RTiina ja viuhti 18+2

Vierailija
27/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut seuranneet noita ruokablogeja, joiden osoitteita löytyy ainakin tuolta ruokapuolelta? Niistä löytyy ihania ohjeita. Ajattelin tehdä viikonloppuna lämpimiä leipiä noilla Marien ohjeilla, kun näyttävät niin herkullisilta!

Osoite on muistaakseni www.sekasoppa.vuodatus.net, ja sieltä on linkit myös lintu75:n sivuille joissa myös ihania ohjeita!

RTiina

Itsekin muuten viikolla ollaan makaronilaatikko-linjalla, ja sitten kun aikaa niin tehdään vähän parempaa. Meillä ei syödä punaista luhaa, ja esikoinen todella nirso, eli välillä pää aivan tyhjä ruokien suhteen.. Rakastan leipomista ja pojatkin ovat siitä kovasti innostuneet, etenkin kakkuja on kiva tehdä!

Vierailija
28/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin taas kurkkiin..=)

RAKENNEULTRAssa käytiin miehen kans maanantaina rv 21+5 ja vauva vastasi 21+6 mutta ei muutettu mitää 1 päivän takia eli pysyy 2.8.kaikki oli hyvin,profiili jäi vain saamatta ku vauva katseli koko ajan meihin päin...olis olle kiva saada sekin!kysyttii sukupuolta mut meinas olla niin kippuras,eikä oikein yhteistyöhaluinen mut yhdes välis vähän levitti ja joku heppi siellä vilahti,mikä ei ollu napanuora ja hoitajan veikkaus oli kans sit poika mut ei uskaltanu varmasti sanoa..tykättiin kylläkin enemmän siitä 12:nen viikon ultrasta,oli jotenki selvempi ku vauvaki nyt isompi..istukka oli edessä mut olen kyllä tuntenu potkut jo 16+ viikolta lähtien(alus tietenki harvemmin).pää alaspäin oli tällä kertaa..

SAUNOMISESTA,haluttais kyllä entiseen 3krt viikos mut atooppinen iho on sen verran menny pahemmaksi ettei kestä enää,kyllä 1krt pitää viikos päästä!ja vettä pitää olla mukana=)

POTKUISTA,tuntuu kyllä joka päivä ja jännä katsoa ku möyrii mahas..ukkoki yrittäny kokeilla muutaman kerran mut tietenki aina sillo on hiljaista,olis kivaa ku sekin jo tuntis nämä..

neuvolaan pitää palauttaa keskiviikkona laput joihin nimet(jne),ne saatiin mietittyä toissailtana ja voi olla et on jo lopullisia..tuntui kyllä et tytölle olis öytyny paljon enemmän nimiä!

keväiset perjantain jatkot=)

jmi82+vaavi 22+2

Vierailija
29/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta jostakin vauva lehdestä (olisko ollut tän vuoden helmikuun numero tai joku viimevuotisista) et joku nainen oli synnyttänyt ja se kans mainitsi siitä värinästä kohdussa. Se vauva kun oli syntynyt, niin se oli äitin sylissä sit haukotellut ja väristänyt itseään, eli se oli vaan sen tapa. Ilmeisesti se äiti oli pahimmillaan epäillyt epilepsiaa, mutta mitään tieteellistä näyttöä ei taida olla?? Eli jospa se on vain sunkin vauvan tapas. Toivottavasti helpotti tämä, vaikka en mikään asiantuntija olekaan, mutta tuli vaan se juttu mieleen, ku mainitsit ton värinän.

Ikarus

Vierailija
30/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaata ja märkää... :(

Täällä on taisteltu flunssaa vastaan ja tulokset alkaa olla hyvät :)

OMA NAPA, Tiistai aamu oli ehkä koko raskaus ajan vaikein... Aamulla särki joka paikkaa (päätä, jalkoja), oli voimaton olo ja silmiä painoi niin etteivät auki meinanneet pysyä. Silti vaan pakolla ylös ja loskasäässä esikoista viemään rattailla parin kilometrin päässä olevaan päiväkotiin. Supisteli ja heikotti... Päiväkotiin kun vihdoin päästiin, poika kieltäytyi jäämästä ja tarttui itkien jalkaan kiinni. Ei auttanut kuin lähteä ja heti ulkona pääsi itseltäni hysteerinen itku jota jatkui tunnin yhteen soittoon! Itkin koko matkan töihin ja vielä töissäkin... Tuli todellinen tunteenpurkaus ja herkkyys on nyt äärimmillään.

" Vihasin itseäni kun olen niin väsynyt ja laiska, vihasin itseäni kun jouduin jättämään rakkaan esikoispojan itkien hoitoon, vihasin itseäni kun poikani jää väsymykseni takia vähemmälle huomiolle, vihasin itseäni kun en olekaan teräsäippä, vihasin itseäni että miten jaksan kahden lapsen kanssa kun raskaus ottaa koville, tunsin olevani maailman surkein olento..."

Siinäpä vähän tiistain ihmisraunion fiiliksiä :(

Sain onneksi sovittua työasiat niin että pääsin jo 16.00 (normaalisti 18.00) ja menimme miehen kanssa yhdessä hakemaan poikaa päiväkodista. Sitten kotona tunnin tirsat ja illalla pojan kanssa 21.00 nukkumaan ja aamulla 10.00 heräsin, olo oli huomattavasti parempi! :) Nyt olen sitten " teholepo" linjalla että voimat palautuu...

Onhan tässä tullut 6 päiväistä viikkoa tehtyä... :(

Mutta se siitä vuodatuksesta, kiitos että jaksoitte " kuunnella"

Ai niin! sen flunssan oireet (kurkkukipu/nuha) nitistin appelsiini tehokuurilla :) pari appelsiinia päivässä hävitti flunssan oireet pois.

ULTRASTA, Meillä ei rakenneultraa ole ollenkaan. Ei ole tullut yksityisellekään varattua... ärsyttävää kun kaikissa kunnissa ei ole sitä mahdollisuutta...

LIIKKEISTÄ, mukavaa kun nyt alkaa tuntua jo tosi selkeästi pienet töytäisyt ja myllertelyt :) hiukan kuitenkin harvakseltaan niitä vielä tuntee.

VAUVAN VAATTEISTA, Meillä esikoiselta 4 pahvilaatikollista vaatetta! ihan hirmusti! En aio ottaa äitiyspakkausta, vaan otan avustuksen rahana, ja aloitan kestovaippailun. Ainakin osittaisen ;)

RUUASTA, täällä myös yksi himokokki!! :) Rakastan ruuanlaittoa ja mieheltäni onkin jäänyt kokkailut kokkailematta kun minä ahnehdin kokkauksen usein itselleni. Toki apua saan aina ja mielenkiintoa miehellä riittää. Arkisin meilläkin ollaan makaroonilaatikko, keitto, kastike yms. linjalla ja viikonloppuisin panostetaan ruuanlaittoon enemmän.

Tervetuloa Muumu! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

muistakaahan lepäillä ;)

MrsKole rv 20 tasan PUOLIVÄLI!! :) vaikka 21 taitaa olla lähempänä totuutta meillä kun puhutaan puolivälistä...

Vierailija
31/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mulla oli maanantaina rakenneultra Jorvissa ja se oli kiva. Kaikki näytti olevan kunnossa ja tuli hyvä mieli. Tänään mulla on puoliväli saavutettu..kyllä aika menee nopsaan! Olokin alkaa jotenkin kohentua ja väsymys helpottaa. Uutta kämppääkin jaksaa laitella kesäkuntoon. Sukupuolesta saimme hieman vihiä...mutta jännitys jääköön loppuun asti!

Tiedättekö missä Helsingin seudulla myydään Mama Liciouksen äitiysvaatteita? Ne näyttävät tosi kivoilta mainoksessa!

Onko muilla ollu jonkilaista päänsärkyä iltapäivisin? Mulla tuntuu olevan harvase päivä mutta en tarvii lääkkeitä melkeen koskaan, kun se menee aina itsestään ohi. Varmaan stressiä.

Ja ihanasti tuntuu sikiön liikkeitä välillä! Ihanaa!

T: Pia + simba

Vierailija
32/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollu jo ihan alusta asti samaa ongelmaa,töis oli välil sillee et loppupäivästä mentiin etanan tahtia..nyt olen ollu2kk sairaslomal ja viel kuukauden jatkuu,sit katotaa ollaanko loppuun asti vai miten käy,ei ole kivaa!se on tosi raivostuttavaa ku jos vaik menee selälleen makaa niin siitä ei pääse ylös ku pyörimällä jos sitenkään..

Olethan hommannu tukivyön?mä käytän sitä kävelyillä ja silloin se auttaa,ei juuri muuten.istua kestää sellainen tunti samas paikas(esim.autos)joku kertoi et on varmaan noi lihakset niin jumis et sitä ei aukaise ku hieroja...niin ja sit liitoskivut päälle.kävelyä pitäis joka päivä harrastaa,itse käyn sellaisen 40min lenkin,ei sitä nyt ihan joka päivä kuitenkaa jaksa..;)

yritähän saada kuntoon ja kevään jatkoja sulle=)

jmi82+vaavi 22+2

k.h.p:

heti omaa napaa :D,mulla on taas lääkäri ku ei vaan pysty kävelemään..vihloo peppuun niin pirusti,että eilen töissäkin istuminen ei tuntunu hyvälle,loppuis jo nää kolotukset...:)

Vierailija
33/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköin vielä vähäsen... :)

Meillä siis sukupuolta ei tiedetä/selvitetä ennen h-hetkeä, mutta koska poika aavistuksemme on valtavan suuri, meillä on kaksi pojan nimeä valmiiksi mietittynä. Päätös tehdään kun lapsonen on maailmassa :)

Paljastettakoon meiltäkin että esikoinen on Kaapo :)

Ja uusissa nimissä ekan tavun pitkä vokaali jatkuu...

Oletteko miettineet jo kummeja? eli kysyttekä kummeja jo odotus aikana vai vasta lapsen synnyttyä??

Vierailija
34/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan ainaki jo pyydetty muutama kummi sillo alus just sellaiset ihmiset jotka tietää varmasti et ne pyydetään ja on ollu elämäs jo kauan aikaa..kuten sisko ja veli ja paras kaveri...=)

Vierailija
35/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kummeina on minun paras ystäväni (nainen) ja miehen paras ystävä (mies). Tämä oli aikanaan tosi helppo valita, he menivät yli muiden. Mutta nyt toisen osalta kummivalinta on vaikeampi. Meillä ei kummallaan ole sellaista ystävää, jonka nostaisimme muiden ystäviemme " ylitse" eli päätöstä on vaikea tehdä. Siksi ajattelimme, että tällä kertaa pyytäisimmekin kummeiksi minun veljeni ja miehen siskon. Todennäköisesti pysymme tässä päätöksessä.

Vierailija
36/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa viikon motivaatio olla totaalisen loppu, ei tahdo saada itsestä enää mitään irti tähän aikaan. Ei siis muuta kuin surffailemaan!

Ruuista: Tulee aivan vesi kielelle kun lueskelee teidän herkkureseptejänne! Vitsit, itse on niin jumittunut omiin ruokiinsa, vaikka aina ajattelee, että pitäisi tehdä jotain uutta. Meillä syödään tänään jauhelihatortilloja, jotka maistuvat myös pikkuneidille vähemmän maustettuna versiona. Huomenna tehdään tandorikanaa ja lohkoperunoita ja sunnuntaina varmaan spagettia ja jauhelihakastiketta.

Isyyslomista: Meillä myös mies yksityisyrittäjä, joten tuskin pitää isyyslomaa. Koittaisi nyt saada edes sen kesäloman pidettyä! Nyt on kyllä aika kiva kun laskettu aika on 30. heinäkuuta, niin todennäköisesti mies on silloin joka tapauksessa lomalla ja saadaan olla koko porukka kasassa. Esikoinen syntyi pari viikkoa etuajassa, mutta saapas nähdä miten tämän pikkuisen kanssa käy. Toivottavasti syntyy heinäkuun puolella.

Jospa vielä yrittäisi saada itsestään jotain irti ja lähtisi sitten viikonlopun viettoon.

Vierailija
37/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,siellä lääkärissä kävin ja antoi viikon sairista :O,viimeksi passitti takaisin töihin. se johtuu tuosta venymisestä ja pitäs kuulema mennä ohi,mut mun kamu sanoin että pahenee vaan koko aika,sillä ainaskin niin. no nyt on ainaskin kiva olo siinämielessä että saa levätä kun siltä tuntuu,töissä ei voikkaan noin vaan lepäillä..:D

nyt syömään,oonki tässä pitkinpäivää syönny hihi :)

k.h.p

Vierailija
38/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta kirjottelin etten oo aikonu ostella itelleni kevätvaatteita ja heti aamusta säntäsin miehen ja pojan kanssa vaateostoksille! Lähinnä tuli ostettua vaatetta lapsille ja miehelle,mut itellekin tarttu kaks hihatonta kesäpaitaa ja lyhyt bolero-mallinen neulejakku. Mitkään ei oo äitiysvaatteita, mut sen mallisia et käyvät mainiosti isonkin masun kanssa. Ja piti ostaa samalla parit isommat aluspöksytkin,kun vyötärö tuntuu venyvän ihan silmissä. Oikein hätkähdin kun näin oman kuvani sovituskopin peilistä..hurjan iso masu jo ja valitettavasti ylimääräsetkin makkarat näkyy! Ruoka kun maistuu edelleen vähän liian hyvin. Viimesten viiden viikon aikana painoa on tullu 700 g viikkovauhdilla...et silleen ;(.

Pepper vastaskin jo Jamssalle isyys- ja hoitovapaa-asiasta. Meillä meinataan tehdä just samoin eli mie piän sillon vuosilomani,kun mies pitää ylimääräset isyysvapaat ja sit mie jään hoitovapaalle.

SAUNOMISESTA. Mie tykkään ylensä kovasti saunomisesta ja etenkin alkuraskauden palelun vaivatessa kävin normaalia useemmin saunassa. Nyt on muutaman kerran tullu tosi heikko ja pyörryttävä olo,joten pitää ottaa hieman rauhallisemmin.

LAINAVAATTEISTA. Miekii oon jonkin verran antanu lasten vaatteita lainaan ja joitain ihan kokonaan pois. Lähes kaikki oon saanu takas. Tosin osa on täynnä ruokatahroja,mut sen riskin oon ottanu jo lainatessani. Yks kevytvanupuku jäi sille tielleen ja se harmittaa. Kyseinen ihminen väittää etten oo moista hänelle koskaan antanutkaan. No, onneks varastossa on kuitenkin tosi paljon molempien muksujen vanhoja kamppeita ja suurin osa ihan käyttökelpoisia vielä.

KUMMIT. Meilläkin on vähän mietitty kummeja. Se onkin kolmannen lapsen kohdalla jo vähän hankalampaa, kun molemmilla muksuilla on useempi kummi ja kolmannellekin haluttais suht saman verran. Myö ollaan kuitenkin kysytty kummeja aina vasta lapsen synnyttyä. Meillä on viis kummilasta ja meitäkin on aina kysytty vasta syntymän jälkeen kummeiks.

VAUVAN VÄRINÄ. Miun yhden kaverin vauva väris mahassa ollessaan ja suht useesti myös syntymän jälkeen. Vauvaa tutkittiin,mut mitään vikaa ei löytyny ja vähitellen värinäkin jäi pois.

RUOKAJUTUT. Vesi tuli kielelle teidän menuita lukiessa. Meillä syödään huomenna paistettuja pottuja, valkoviinikastiketta ja muksut kalapuikkoja ja aikuiset lohimurekepihvejä. Muksut on tosi ronkeleita, joten usein teen niille vähän eri ruokaa. Miunkin mies on alunperin kokki, mut mie teen silti useimmiten ruoat. Mies kokkailee lähinnä äitienpäiväks jotain pihvejä tms. ja arkisin aina jotain helppoa esim. kinkkukiusausta.

Nyt lupasin mennä pojan kanssa pelaamaan fortunaa. Tyttö meni kaverinsa kanssa elokuviin ja mies on nukkumassa, kun se menee yöks töihin. Miulla on vielä huominen saikkua, mut sunnuntaina meen kai kokeilemaan kuinka hankalaa työnteko on.

Hipsuhiiri ja Pipana 21+5

Vierailija
39/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että sait sairaslomaa=) ja yritähän levätä,mutta yritä myös liikkua ettei paikat jumi kokonaan.

mulla oli alus sillee et olin 3pv saikul ja sit kokeilin taas pari pv ja eiku takas saikulle sit kituuttelin viikon ja sit oliki onneksi talviloma.mut ei se siitä parantunu,sit sain jo 2 viikon loman pari krt ja nyt on ollu 2krt kuukauden loma..pomo sanoiki jo kyllä et parempi olis jäädä kokonaan pois,parempi kummanki kannalta..ja kaverit on kans sanonu et on tämä niin ainutlaatuista aikaa ettei kannata omaa eikä vaavin terveyttä riskeerata..joten jos sulla jatkuu kivut niin hae lomaa lisää vaikka se ei kivalta tunnukkaan..=\

ja jos sulla on vaki työpaikka niin siinähän ei sillee edes menetä mitää,varsinkaa jos vuoden 2004 tulot on samaa luokkaa ku nyt..

=)

Vierailija
40/40 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin =) Mukava kätilö joka selitti tosi tarkkaan kaikki pikkuyksityiskohdatkin mitä näkyi ja yritti saada kunnon kasvokuvaa tosi pitkään isille kotiin vietäväksi. Ilmeisesti Hyvinkäällä varaavat jokaista ultrakäyntiä varten 30 min aikaa kun oli niin leppoisaa.

Nyt ei malta enempää kirjoitella, palaan huomenna!

Peeveli