Mies 29v + 3v miettii; mitä rohkeita sinkkuustekoja et ole vielä toteuttanut?
Tässä omia haaveitani:
-täydessä baarissa/yökerhossa sinkkunaisten kuuluttaminen laulajaksi kanssani ennen omaa esitystä, jos mikkien määrä sallii dueton
-ison naisporukan lähestyminen keskellä päivää ja kutsuminen kylään vaikka hamsteria katsomaan. Jos kysyttäisi lisäsuunnitelmia, voisin käyttää Janne Virtasen "voitaisiin helliä toisiamme" repliikkiä.
-cunnilingus-eleen tekeminen sormilla ja suulla etäisyyden päästä katsovalle naiselle niin, että siitä tulisi hänelle lämmin ja arvostettu olo. Tätä kyllä voisi käyttää myös itsepuolustuksena tilanteessa, jossa nainen on ilkeä ja koppava.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha ootko sä trolli vai humalassa :D
http://www.vauva.fi/keskustelu/2918458/turusta-leijonaviina-loppu-o?cha…
Millainen on cunnilingus-liike sormin?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ylläty kun tulee käsilaukusta naamaan.
Suomen lain tuntien olisin yllättynyt.
Ei ehkä kannata tuudittautua siihen, että kaikki naiset juuri lakia miettivät siinä vaiheessa kun tuntematon mies alkaa ahdistelemaan...
Mielenkiintoista miten tekopyhästi tässä on asioita tulkittu. Aralle miehelle pukuhuoneessa naimista ehdottava nainen saisi vain yläpeukkuja työpaikalla tapahtuvasta mahdollisesta seksuaalisesta häirinnästä, mutta minä saan vain alapeukkuja, vaikka selvästi minulla oli tuossa hyvä tarkoitus ja tietysti valitsisin sellaisen tilanteen, missä tuollainen ele ei olisi ahdistava ja pelottava eli en ajatellut mitään pimeää katua, vaan esim.hyväntuulista ja ronskia WT-henkistä tyttöporukkaa yöelämässä.
Noissa kahdessa ylemmässä asiassahan ei ole mitään ahdistavaa kenenkään sellaisen mielestä, joka ei ole ammattiloukkaantuja, vaan pelkkiä tilaisuuksia saada uutta virtaa elämään.
Miten niin itse et olisi ammattiloukkaantuja, jos pahastut työpaikalla ehdotetulle seksille pukuhuoneessa? Eikö se olisi vain uusi tilaisuus saada virtaa elämääsi?
Toisekseen, että mä ällöän ihmisiä, jotka elävät elämäänsä toisten ajattelujen kautta: siis niin, että et elä omaa elämääsi, vaan kehtaatkin kuvitella, että sinun kuuluu tarjota jokin saatanan elämys yhtään kellekään, elämys, joka on ensinnäkin täysin pieleen kuviteltu! Mä luulen, että se elämys suurimmalle osalle pyytäessäsi heitä laulamaan kanssasi olisi oksentaa, jos joutuisi viereesi.
Elä sitä omaa elämääsi, äläkä jatkuvasti säälittävästi keksi, että joku nyt aivan varmana haluaa tätä tai tota minulta. Sellainen on ihan perkeleen säälittävää, varsinkin, kun kukaan ei halua...
Lämmin ja arvostettu olo tuntemattoman cunnilingus-eleestä on kyllä hillittömimmän av-huumorin kärkikaartia ikinä 😅😅.
Jos haluaa dueton jonkun kanssa karaokessa niin kukaan ei todellakaan tule tuolla tavalla kuuluttamalla. Mene juttelemaan ystävällisesti jollekin ja kysy, josko hän haluaisi laulaa dueton kanssasi. Itse olen ainakin laulanut duettoja monienkin tuntemattomien miesten ja naisten kanssa. Jos on karaokebaarissa ja näkee jonkun laulavan, voi helposti mennä vain juttelemaan tälle. Ihmisten estot sosialisoimiselle on huomattavan pienet jos on vähänkin alkoholia alla.
Hyvä jäänmurtaja on kehua tämän aiempaa esitystä, ei tietenkään liian vuolaasti ettei se vaikuta teennäiseltä. Sitten hetken keskustelun jälkeen voi hienovaraisesti kysyä josko hän haluaisi laulaa sinun kanssasi. Itsellä tämä lähestyminen toimii 19/20 tapauksesta. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ylläty kun tulee käsilaukusta naamaan.
Suomen lain tuntien olisin yllättynyt.
Poliisi on tehnyt ihan videon jossa opetetaan naisia lätkäisemään miestä käsilaukulla.
Lämmin vastakaiku kaatuu jo "sinkkuusteko"-sanan käyttämiseen.
Tsiisus, vaihtaisit jo nimimerkkiäsi, puuduttaa ja on jotenkin hmmmm en tiedä mitä..
Mitä tuohon listaasi tulee niin oma mieheni tehnyt joitakin kertoja minulle tuon viimeisen kohtasi eli cunnilinguksen (jep meillä on yhteinen ja kieroutunutkin huumorintajua välillä) ja täytyy sanoa että se on harvinaisen ällöttävän näköinen ele!! Ja sanon näin vaikka rakastankin antaa-ja saada suuseksiä.
Miten ap olet onnistunutkin löytämään koko mieasiamieheyden ytimen tuohon lyriikkaan allekirjoituksessasi 😃. Ah mikä marttyyrius, kiukuttelet "tulevalle" tyttöystävällesi syyllistävästi jo ennen kuin olet tavannut hänet. Jo pelkästään tuon perusteella juoksisin ja lujaa.
Harrastanut seksiä. t: neitsytmies39v.