Joutuisit pukeutumaan huomiseksi päiväksi niihin vaatteisiin, jotka sinulla oli 7-luokan koulukuvauksessa?
Miten sinä pukeutuisit? Ilmoita myös syntymävuotesi
Minulla olisi Onlyn matalat farkut, musta t-paita missä playboypupun "pupun pää" logo, päällä valkoinen onlyn huppari auki, SoWhatin skeittikengät. Meikkinä ripsissä väriä kökköinä ja nudehuulet + liian oranssia meikkivoidetta.
En ehkäpä kehtaisi poistua kotoani :D t. 1988
Kommentit (84)
Joo siis seiskalla olin 94 eli synnyin 81.. t.2
Ääää en muista yhtään :D Eikä mitään tietoa onko niitä kuvia edes tallella. Ja olen kuitenkin sen verta "tuore tapaus" että seiskan koulukuvaus oli vuonna 2012.
Mustat tennarit, musta rockahtava printtiteepaita, mustat housut, niittivöitä...
t. 93
Mulla ois vaaleansininen paita, jossa tummemman sinisiä ja valkeita raitoja, tummansininen neuletakki ja tummansiniset trikoohousut.
Hiuksissa joku tosi outo vähän polkkaa muistuttava leikkaus ja silmissä sentin mustat kajalit, lisäksi rusehtavaa huulipunaa.
Syntynyt olen -83.
Voi apua, näyttäisin siis niiiiin pösilöltä...vakosamettihousut, pastellivärinen college-paita ja sen alla vielä joku kauluspaita, ja ohut muovinen panta päässä. Syntymävuosi 1970 eli tää oli siis sitä ihanaa kasarimuotia. :D
Ai niin, ja jotkut isot muoviset korvikset. Siihen aikaan oli sellainen liike kun Korukolmio, jossa myytiin just sellaista rihkamakorua, ja isot muovikorvikset oli niin hottia vuonna -83. Ja pastellisinistä kynsilakkaa oli muistaakseni myös. Sitä ostettiin Kaunis Nainen -kosmetiikkaliikkeestä Forumista.
🇺🇦🇮🇱
1994 olen syntynyt, joten seiskalla oli 2000-luvun alun muoti.
Olin meikitön, koska en ollut oppinut pois poikatyttöydestäni. Mulla oli pistävän vihreä t-paita, mustat farkut ja musta, istuva liivi. Hiukset mulla oli lyhyet ja taisin käyttää ensimmäisen kerran eläessäni tuolloin hiuslakkaa äidin opastuksella. Hauskaa tässä on se, että osa näistä vaatteista mulla on vieläkin. :D
Muistaakseni vakosamettifarkut ja musta collegepaita, tai ehkä violetti? Luokkakuva on 270 km päässä niin en voi tarkistaa. Meikkiä ei kuitenkaan ollut. Aika samalla tavalla pukeudun vieläkin, ja syntymävuosi on 1965.
Tummahkon siniset Levis 501-farkut, ruskeat purkkarit jalassa, valkoinen lyhythihainen paitis ja joku avuki oleva viininpunakuviollinen liivi siinä oli päällä..vai olikohan tuo 9-luokan kuva, en muista..Hämäörä muistikuva että olis voinut olla leveäraitainen pitkähihainenkin Onlyn paita..
Vm75
Olisin ihan ok: mustat strech-farkut, tennarit ja pitkähihainen tavallinen paita, jossa edessä lukee pienellä Mexx.
Olin heppatyttö henkeen ja vereen. Harmaat tuulihousut, collegepaita jossa hevosen pään kuva. Kengät veljen vanhat lenkkarit, ei meikkiä ja hiukset tiukalla poninhännällä niin että pyöreät posket ja pisamat paistoivat :D Nyt aikuisena kun katselen, niin älyttömän symppis kuva.
Kukallinen pitkähihainen T-paita (pohja musta, kukat eri punaisia ja pinkkejä ruusuja), farkut, musta vyö jossa hopeinen solki, mustat lantsarit. Hiukset pitkät, luonnolliset, keskijakaus, tummansinistä Filmstar kakkumaskaraa ripsissä, vaaleansinistä Peach-merkkistä luomiväriä, huulirasvaa. Kouluvuosi 1976-77.
Vierailija kirjoitti:
Olin heppatyttö henkeen ja vereen. Harmaat tuulihousut, collegepaita jossa hevosen pään kuva. Kengät veljen vanhat lenkkarit, ei meikkiä ja hiukset tiukalla poninhännällä niin että pyöreät posket ja pisamat paistoivat :D Nyt aikuisena kun katselen, niin älyttömän symppis kuva.
ja siis 85 olen
adidaksen musta huppari, pinkki tuubihuivi, harmaat lökärit, tennarit ja hiukset auki :D
-1998
-86 onlyn leveälahkeiset farkut ja sinen paitapusero, jotkut mustat läskipohjakengät...
1972.
Sininen collegepaita jollain Florida-printillä ja farkut.
En ole muita housuja tai hametta päälleni laittanut sen jälkeen kun äiti vihdoin suostui ne farkut mulle ostamaan. Collegepaitoja ei enää kaapissa ole, trikoopaitoja ovat nykyisin, jokunen huppari löytyisi.... Ei siis kovin isoa muutosta.
Korkeakauluksinen raidallinen neule ja MicMac-farkut. Terkuin mummo, saatte arvata vuosikymmenen.
Ei kovin paha. Sillä minua haukkuneella likalla oli joku hämärä napapaita kuvassa ja koulussa yleensäkin käytti napapaitoja.
Minulla oli nuo Ap:n kuvailemat vaatteet päällä 8.luokan luokkakuvassa😄 7. Luokalla oli vielä kiltti perustyyli. Muistaakseni päällä oli mustat housut, valkoinen t-paita ja farkkupaita, eli voisin hyvin laittaa päälleni ne tänäkin päivänä. T: myös 1988 syntynyt
Liian iso sininen farkkupaita, reisitaskuhousut, pallomaiset silmälasit ja bad hair day.
Se olis kotipäivä.
Samanlaiset raidallisen rib-paidan löytäisin varmaan jostain bikbokista ja levikset jalkaan kävis myös.. ei kamalan paha vuonna 94 ;) no toi musta hassun mittainen polkkatukka jännällä otsatukalla vois vähän mietityttää leikata äkkiseltään!