Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuisit pukeutumaan huomiseksi päiväksi niihin vaatteisiin, jotka sinulla oli 7-luokan koulukuvauksessa?

Vierailija
06.07.2017 |

Miten sinä pukeutuisit? Ilmoita myös syntymävuotesi

Minulla olisi Onlyn matalat farkut, musta t-paita missä playboypupun "pupun pää" logo, päällä valkoinen onlyn huppari auki, SoWhatin skeittikengät. Meikkinä ripsissä väriä kökköinä ja nudehuulet + liian oranssia meikkivoidetta.

En ehkäpä kehtaisi poistua kotoani :D t. 1988

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seiskalla vissiin 2009. Päällä olisi siniset farkut ja valkoinen "timanteilla" koristeltu t-paita, ohuet rasvaiset hiukset vedetty taakse ruskealla muovipannalla ja pelkkää ripsiväriä.

Vierailija
62/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat tennarit, musta rockahtava printtiteepaita, mustat housut, niittivöitä...

t. 93

Samat oli! Paitsi tennarit tais olla värilliset :D

T. 93 myös

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Marimekon musta-sininen pitkähihainen Tasaraita-paita, beiget reisitaskuhousut ja muistaakseni beiget tennarit. Ruskeanpunainen kananpersetukka. :-D Ahdistaisi vähäsen pitää niitä vaatteita kun ne toisi koulukiusaamisen ym. sen aikaisen paskan mieleen, mutta ei ne nyt muuten niin kummalliset olisi etteikö voisi nykyäänkin pitää ihan hyvin. :-)

T. seiskaluokkalainen vuonna -99 eli syntynyt -86

Vierailija
64/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pitkät housut ja trikoopaita, ehkä olisivat liian pieniä.  Violetinvärinen villapaita, huomatkaa ettei ollut paljon muuta kuin yksi vaatekerta joka pestiin viikonloppuisin, seuraavana vuonna sain lisää vaatteita.  Vuosi 1972.

Vierailija
65/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lilaan taittavat farkut (siniset kuitenkin), jossa vyötärö kiinnitys muodosti kolmion.

Paitana oli collegepusero, jossa oli neppareilla kiinnitettävä läppä, aukiollessaan läppä paljasti piilossa olevia eri värisiä paloja. Paita oli housuissa ja jaloissa saattoi olla myös säärystimet. Tukka oli lyhyt, siinä oli permis ja kampaus siis tiukka afro.

Vierailija
66/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pukisin silloiset vaatteeni, olisin ihan supermuodikas nyt! :D

Vm.-81

Vierailija
67/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalaisvillapaita ehtaa Seppälää ja tummansiniset Levis 501:et. Jalassa muistaakseni Niken tennarit ja pitkissä hiuksissa punertava sävyte. Syntymävuosi -83.

Vierailija
68/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat leveälahkeiset farkut ja vaaleanliila kauluspaita 3/4 hihoilla. 2002.

Vierailija
69/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastellinvaaleansininen collegepaita, vaaleansiniset MicMac farkut ja hassu otsatukka. Sinistä luomiväriä. S. 1967, kasarimuotia. Ehkä nykyään retromuotia 😲

Vierailija
70/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat leveälahkeiset farkut ja vaaleanliila kauluspaita 3/4 hihoilla. 2002.

Korjaan, syntymävuosi -89 ja 2002 oli kouluvuosi.

Vierailija
71/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis violetti collegepaita ja vaaleat persvakoon kiskotut levis 501:set, jalassa niken lenkkarit eli eikö tää ois sit nytkin trendikästä pukeutumista? :D Hiukset olivat tosin musta pulp fiction-polkka ja meikkiä oli vähä miten sattuu. Vuosi jolloin aloitin seiskalla oli 1997 ja olen syntynyt 1984.

Vierailija
72/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallikiiltoinen vihreänharmaa lyhythihainen kauluspaita jonka päällä valkoinen farkkuliivi napit kiinni. Aivan kauhea. 1983.

Vierailija
73/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samettihousut, lyhythihainen kauluspaita ja sen alla pooopusero. Meikkaamaan aloin seitsemännellä ja hiuksissa oli permanentti. Vm -65

Vierailija
74/84 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 65 on synytynyt -67

Vierailija
75/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi oli 2008 ja minulla oli päällä tummansiniset farkut, harmaa t-paita ja valkea neule. Meikkinä oli luultavasti vain vähän ripsiväriä. Tyyli on pysynyt yllättävänkin samanlaisena ja tavallisen tylsänä.

Vierailija
76/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa pitkähihainen t-paita, farkut ja musta-harmaat skeittikengät, tämä siis v.2004. Ei meikkiä, hiukset auki ja silmälasit, nykyään käytän kyllä piilareita. Mulla tänään päällä harmaa t-paita ja farkut, skeittikenkiä en kyllä laittaisi enää jalkaan :D

Vierailija
77/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset levikset, punaruudullinen flanellipaita, valkoinen leviksen t-paita.  Kehtaisin lähteä ulos :D

1994

Vierailija
78/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin supermuodikas revityissä sinisissä pillifarkuissani, tiukassa  punaisessa napapaidassani   ja punainen samettichocker kaulassa!

vm.80

Vierailija
79/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikeän limenvihreä poolokauluksinen palmikkoneule, leveälahkeiset siniset farkut sekä denimtennarit. Apua! Bonuksena tummanvioletiksi värjätty epäsiisti polkka. Vm, 88

Vierailija
80/84 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssit nappiverkkarit ja valkoinen gollegepaita jossa teksti" BOSS".  Ohuet, maantienharmaat hiukset kireällä ponnarilla ja leveä tummanpunainen hiuspanta samettia. Ei meikkiä, pinkit pienet tähtikorvikset korvissa.

Joo.. en taitaisi   poistua kotoa! .D ja 1980 syntynyt olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän