Joutuisit pukeutumaan huomiseksi päiväksi niihin vaatteisiin, jotka sinulla oli 7-luokan koulukuvauksessa?
Miten sinä pukeutuisit? Ilmoita myös syntymävuotesi
Minulla olisi Onlyn matalat farkut, musta t-paita missä playboypupun "pupun pää" logo, päällä valkoinen onlyn huppari auki, SoWhatin skeittikengät. Meikkinä ripsissä väriä kökköinä ja nudehuulet + liian oranssia meikkivoidetta.
En ehkäpä kehtaisi poistua kotoani :D t. 1988
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Liian iso sininen farkkupaita, reisitaskuhousut, pallomaiset silmälasit ja bad hair day.
Se olis kotipäivä.[/quote1988
1971 syntynyt, en jaksa laskea minä vuonna olin 7. luokalla, kasaria anyway:
Pinkki villapaita, jossa oli sellaisia salmiakkiruutuja edessä, vähän tän tapainen, mutta ei noin nätti.
https://www.huuto.net/kohteet/tommy-hilfiger-salmiakki-neulepusero-104-…
Alla valkoinen pikeepaita, jonka kaulukset pystyssä.
Jalassa varmaan farkut, jotkin "merkittömät", luultavasti alaspäinkapenevat, mutta löysät. Levi's villitys ei ollut vielä alkanut. lahkeet niin lyhyet, että valkoiset urheilusukat loistaa.
Jalassa varmaan purjehduskengät. Pelkään pahoin, että sellaiset siniset, jotka äiti osti jostain alesta. Mulla oli sittemmin ihan Sebagotkin, mutta tuolloin varmaan ne siniset..
(Kuva on vaan polvien kohdalta ylöspäin, joten kegät ja farkkujen malli spekulointia)
Olis aika kauheaa jos noissa pitäis mennä..
En muista miten olin pukeutunut mutta varmaa on että ne vaatteet ei päälle mahtuis!
Valkoinen palmikkoneule ja farkut. Otsahiukset tupeerattu ylös ja sivut leveälle.
Tuon pitkän tukan huolisin takaisin. Vaatteet ei näyttäisi pahalta vieläkään, mutta suuret muoviset korvarenkaat kyllä.
-75
-91.
Matalat tummat farkut, ja hopean harmaa ihonmyötäinen pitkähihainen paita, jossa käsivarsien kohdalla leikkaukset auki (en osaa selittää... :D)
Vaaleat Levi's 501-farkut, ruskeat nahkaiset purjehduskengät, valkoinen ribbipaita ja musta neuleliivi. Vuosi oli 1994.
Minulla oli päällä siskon vanha pitkähihainen, jossa oli valkoisella pohjalla isoja pinkkejä ja punaisia ruusuja. Jalassa oli viininpunaiset leveälahkeiset housut, hiukset kevytvärillä oransseiksi värjätyt puolipitkät. Voisin pukeutua, mikäli xs vieläkin sopisi päälle ;') t. Vm 88
Mulla olis 3/4-hihainen valkoinen, auki oleva kauluspaita, omituisilla graafisilla kuvioilla varustettu hihaton ja jotkut mustat perushousut. Kengät olis siskon vanhat hirvitykset, mitkä itse asiassa taitais nyt olla muotia jälleen - valkoiset kangaskengät, joissa läskipohjaa päkiäosan alla ja läskipohjakorko kantapään alla. Näin v. 2000, olen syntynyt 1987. Jos nyt oletetaan, että olis isompi, päälle sopiva setti samaa vaatekertaa, niissä saattais ehkä jopa kehdata olla ihmisten ilmoillakin.
Adidaksen college. Farkut. Converset. Vm -77 ja aikalailla tyyli pysyny samana :D
Vierailija kirjoitti:
En muista miten olin pukeutunut mutta varmaa on että ne vaatteet ei päälle mahtuis!
Tää tuli mullekin mieleen :) Pituuttakin on tullu kymmenisen senttiä lisää, painoa varmaan yhtä monta kiloa...
Tumman siniset leveälahkeiset farkut, keltainen outsholders paita. Olen syntynyt vuonna 1991.
Mustat pillifarkut, mustat tennarit ja tummanpunainen babydoll-mallinen paita, jossa lyhyet hihat.
-1994
Vaaleanpunaiset Game -merkkiset kangashousut ja vaaleanpunainen mohairneule. Kenkinä punaiset ballerinat. :) Syntynyt 1972.
Vaalean sininen neule, alla samanvärinen pikeepaita kaulukset pystyssä. Vaaleat 510-levikset. Pinkkiä huulipunaa ja pitkät ketjuhopea korvikset. Oisko vuosi 1987.
Mulla vakosametti housut yök. Ja tumman vihreä raidallinen kauluspaita ihan ok mutta sen alla valkoinen poolo voih! Mä olin just edellisenä päivänä käynyt kampaajalla ja mun pitkät hiukset oli leikattu lyhyeksi. Vähän pysty tukka päältä ja taakse jätetty "Dingo häntä" kääk! -72
En näyttäisi pahalta. Lyhyet hiukset permanentti sellainen aika luonnollinen, aurinko olisi polttanut lähes mustiin hiuksiin vähän vaaleaa raitaa. Flanellinen ruutupaita ja levikset joko 501 tai 552. Ja ysäriltä.
Mulla oli tumman siniset vakosamettihousut, äidin tekemä sini-vihreä-vaaleansiniruudullinen paitis ja vaaleansininen angoraliivi.
Ja kihara permis. Vuosi oli 1974. Tuon ajan farkut eivät taitaisi polviin asti nousta.
Musta pitkähihainen Benettonin paita, aika kapeat tummansiniset farkut ja hopeanharmaat balleriinat. Hiukset suorina auki ja meikkinä pelkkää ripsaria ja huulikiiltoa. Yllättävän hyvä olisi :D syntynyt 1994
SoWhatin skeittikengät, z.i.p-merkkinenpaita ja housut oli MicMacin.
T. SexxyGirl89
niin ja meikkinä toimi kajaalit ympäri silmien ja ripsari!