Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yli 35-vuotiaiden naisten joukossa enää lapsettomia ja "normaaleja" naisia, joille kelpaa omantasoinen mies?

Vierailija
06.07.2017 |

Olen ollut huomaavinani, että jos joku kunnollinen nainen on lapseton sinkku vielä tuossa iässä, niin hänelle on tarjolla paljon miehiä, mikä nostaa mieheen kohdistuvat vaatimuksetkin taivaisiin.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen sinulla oli mielessäni kun viittaat "omantasoiseen" mieheen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tossa oven takana on sellainen jono miehiä et en oo päässyt poistumaan asunnostani lähes viiteen vuoteen. Siksi oonkin lapseton sinkku 39v. Mä vaan katselen niitä ovisilmästä ja odotan et kyllästyvät jonotukseen. Ehkä ens juhannuksena vois uskaltaa raottaa ovea.

Vierailija
4/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä alkavat olla. Ongelmavyyhtejä piisaa kyllä.

5/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut koko aikuisikäni sinkku. Ja lapseton. Luulen, että ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on aika paljon kaltaisiani naisia, jotka luovat mieluummin uraa ja nauttivat hyvästä elintasosta, matkustelusta, ystävistä ja kaikesta kivasta. Ei siihen tarvita parisuhdetta. Rakastajia voi tietysti olla, mieluummin vaikka vähän itseä nuorempia ;)

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin "kunnollinen".:)

Vierailija
7/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele normaali.

Vierailija
8/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon, mutta pientä sitoutumiskammoa voipi esiintyä.

Vierailija
9/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele lapseton.

:)

Vierailija
10/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tossa oven takana on sellainen jono miehiä et en oo päässyt poistumaan asunnostani lähes viiteen vuoteen. Siksi oonkin lapseton sinkku 39v. Mä vaan katselen niitä ovisilmästä ja odotan et kyllästyvät jonotukseen. Ehkä ens juhannuksena vois uskaltaa raottaa ovea.

No suunnilleen noinhan se asia on kaikissa treffipalveluissa, eikö?

Vierailija
11/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen sinulla oli mielessäni kun viittaat "omantasoiseen" mieheen?

Ihan tavallinen työssäkäyvä nainen. Ap

Vierailija
12/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin "kunnollinen".:)

Ei mitään isoja vikoja, esim. vaikea persoonallisuushäiriö, sairaalloinen mustasukkaisuus, vaikeat itsetunto-ongelmat jne. Ylipäätään kaikki sellainen, mikä hankaloittaa elämää ja parisuhdetta selvästi. Ap

Vierailija
13/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maininta tasosta vei heti koko avauksen uskottavuuden...

Vierailija
14/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele normaali.

https://fi.wiktionary.org/wiki/normaali

Vierailija
15/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti heidän syynsä kumppanivaatimuksille on ihan oikeita, kokemusten kautta todettu, ettei siitä ja tästä joustaminen vaan toimi.

Lisäksi lapseton etsii jo tossa iässä varmasti lapsia haluavaa tai varmasti lapsia haluamatonta miestä. Ja moni lapseton ei tahdo äitipuoleksi.

Eli on heitä olemassa, eikä tason pitäminen tarkoita että valikoimaa olisi paljoa, se vain tarkoittaa, että valitsee yksinäisyyden yli alle tietyn tason olevan kumppanin.

Vierailija
16/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maininta tasosta vei heti koko avauksen uskottavuuden...

Tuo on ilmeisesti jokin trigger-sana sinulle? Ei ihan normaalia...

Vierailija
17/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Itse olen ollut koko aikuisikäni sinkku. Ja lapseton. Luulen, että ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on aika paljon kaltaisiani naisia, jotka luovat mieluummin uraa ja nauttivat hyvästä elintasosta, matkustelusta, ystävistä ja kaikesta kivasta. Ei siihen tarvita parisuhdetta. Rakastajia voi tietysti olla, mieluummin vaikka vähän itseä nuorempia ;)

Miksi tuo ura, koulutus ja matkustelu on aina se toinen vaihtoehto? Eikö voi olla kouluttumaton, työtön, joka ei pidä matkustelusta, mutta muuten ihan on 35v sinkkunainen. Tuskun aikuiset sinkkunaiset muutenkaan on noita ura,koulutus,matkusteluihmisiä.

Vierailija
18/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Miksi tuo ura, koulutus ja matkustelu on aina se toinen vaihtoehto? Eikö voi olla kouluttumaton, työtön, joka ei pidä matkustelusta, mutta muuten ihan on 35v sinkkunainen. Tuskun aikuiset sinkkunaiset muutenkaan on noita ura,koulutus,matkusteluihmisiä.

talteen

Vierailija
19/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti heidän syynsä kumppanivaatimuksille on ihan oikeita, kokemusten kautta todettu, ettei siitä ja tästä joustaminen vaan toimi.

Lisäksi lapseton etsii jo tossa iässä varmasti lapsia haluavaa tai varmasti lapsia haluamatonta miestä. Ja moni lapseton ei tahdo äitipuoleksi.

Eli on heitä olemassa, eikä tason pitäminen tarkoita että valikoimaa olisi paljoa, se vain tarkoittaa, että valitsee yksinäisyyden yli alle tietyn tason olevan kumppanin.

Naiset tuntuvat valitsevan miehen kuin jonkin keittiökoneen. Vertailevat miesten ominaisuuksia niin kuin kyseessä olisi jokin kiveen hakattu asia ihmisessä. Miehet taitavat sittenkin olla niitä romantikkoja ja inhimillisiä olentoja, jotka tutustuvat ihmiseen kokonaisuutena eivätkä jonain listana eri omiaisuuksia.

20/80 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei pidä kyllä ainakaan mun kohdalla paikkaansa. Itse menen aina fiiliksen mukaan, koska haluan pitää hauskaa. En ole etsimässä elämänkumppania enkä varsinkaan isää lapsille, joten miehen ominaisuuksilla ei ole mulle kovinkaan paljon väliä. Pidän komeista, sporttisista ja itsevarmoista miehistä. Saa olla minua nuorempikin!

🇺🇦🇮🇱