Minkä ikäisenä teillä alkoi tulla vaikeuksia vaginan kostumisen suhteen?
Auttaako liukuvoide hyvin, vai onko yhdyntä silti epämiellyttävää?
Kommentit (12)
45 ja kostun liikaakin, odotan kuivumista (en kokonaan)
Ei kostuminen sinällään ole vaikeaa mutta joskus voi olla hankalaa siinä että kosteus säilyy pitkiä aikoja. 42 vuotta on ikää nyt. Nuorempana saattoi harrastaa monen tunnin esileikkejä mutta nyt pitää välillä viheltää peli poikki ja sanoa miehelle että nyt panet heti ennen kuin kuivun. Ja tuo siinä haittaa juuri eniten kun pitää komennella miestä sängyssä.
Ikää 57v, vaihdevuodet ohi 4v sitten. Vielä ei ole ollut ongelmia, päinvastoin! Liukkaria en ole kokeillut koskaan.
Hyvin selviää pitkistäkin sesioista:) Intohimostahan se on kiinni
Vaikea sanoa, kun muutos taitaa tapahtua hiljalleen huomaamatta. No nyt 42v olen kuitenkin liukkaria kokeillut ja hyvin toimii. Kannattaa valita hajusteeton.
Vierailija kirjoitti:
Ikää 57v, vaihdevuodet ohi 4v sitten. Vielä ei ole ollut ongelmia, päinvastoin! Liukkaria en ole kokeillut koskaan.
Ei se nyt ihan pelkästä intohimostakaan ole kiinni, vaan hormoneista. Limakalvot ovat estrogeenitasojen romahdettua ohentuneet, joten paikat eivät enää kostu kuten nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan tässä 47v ->. Liukuvoide ihan jees.
Sama homma se miehelläkin, ei senkään vehje ihan niin kovana enää oo.
Heti ensimmäisessä vastauksessa mammat taas esittelevät huonoa itsetuntoaan. "Mut entäs miehet sitten..." :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan pelkästä intohimostakaan ole kiinni, vaan hormoneista. Limakalvot ovat estrogeenitasojen romahdettua ohentuneet, joten paikat eivät enää kostu kuten nuorena.
No mulla kostuu. Ja olen tyytyväinen
Minulla ei vielä ole ollut tuota ongelmaa, ikää nyt 46v. Toivon mukaan ei hetkeen tulisikaan, mutta taitaa olla kiinni geeneistä ja hormooneista.
Toisinaan tässä 47v ->. Liukuvoide ihan jees.
Sama homma se miehelläkin, ei senkään vehje ihan niin kovana enää oo.