Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäntapamuutos onnistumassa! Jiihaa!

Maikki
05.07.2017 |

Olen vihdoinkin löytänyt oman tapani laihtua ja motivoitua liikunnasta. Kesäkuun alusta alkaen olen syönyt säännöllisesti, välttänyt mahdollisimman paljon herkkuja (silti melkein joka päivään on mahtunut joku pieni herkku) ja vähentänyt alkoholin juontia. Lisäksi olen löytänyt omia tapoja liikkua: metsälenkkejä, fribaa ja pyöräilynkin löysin uudelleen monen vuoden jälkeen. Olo on hyvä ja keventynyt!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit sitten tuolla ruokavaliolla pärjätä loppuelämän? Onnea vaan. Veikkaan, että repsahdat viimeistään syksyyn mennessä ja luovutat, lihot ensi kevääseen mennessä vähintään 5kg lisää.

Tällaisia "kannustavia" mielipiteitä enemmän. (perustuvat yleensä omakohtaiseen kokemukseen) Tosin ne kunnon perusteetkin olis tietty kivoja. nelonen

Ja tutkitusti pitkällä aikavälillä suurin osa laihduttajista ei ainoastaan saa kilojaan korkojen kera takaisin, vaan aina vielä pienet ekstrat päälle. Kahden vuoden sisällä prosentti on jotain 80-95% ja viiden 90-98%.

Eli vaikeaa on oikein painon pudottaminen .

Jos joku erehtyy laihduttamaan, pitää av:n sääntöjen mukaan sille vittuilla ja lihava ei missään tapauksessa edes saa olla. Ja jos joku nyt sattuukin kaikkien sääntöjen vastaisesti omaamaan ylikiloja, sitä saa lyödä raipalla. Kannustava ei missään tapauksessa saa olla.

Ja kun noita prosenttejanne esitätte, se lähde olisi hyvä esittää, muutenhan voisi luulla, että tuuli huuhtoo läpi pääsi.

Etsi käsiisi ihan mikä tahansa pitkittäistutkimus painonpudotuksesta, ja saat saman tuloksen. Yksikään ei kerro muuta.

Ja lihava saa todellakin olla. Se ei kuulu kenellekään muulle. Laihduttaakin saa, mutta olisi vaan hyvä, että ihmiset pikkuhiljaa oppisivat ja ymmärtäisivät nämä painonpudotuksen ja -hallinnan perusasiat. Silloin niitä pysyviä tuloksia voisi alkaa syntyäkin.

Itse en ikinä haluaisi kannustaa ihmisiä juoksemaan pää edellä seinään, ja juuri sitä laihdutuskuureissa kannustaminen on. Ihan oikea elämänmuutos on asia erikseen, mutta selkeästi ap. Ei sellaista nyt ole tekemässä. Voisin lyödä vaikka asiasta vetoa, että 1-5v päästä ap on samassa jamassa, ja manaa itsekuriaan, vaikka siitä ei koskaan edes ollut kysymys.

Vierailija
42/43 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elämäntapa remppaa suunnitellut monesti mutta alkoholin nauttiminen on tullut esteeksi.

Toivotan AP:lle paljon onnea elämäntavan muutoksen johdosta ja toivon sen olevan pysyvä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille monista vastauksista ja mielenkiintoisesta keskustelusta. Ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on ns. varma olo, että onnistun. Olen syönyt paljon entistä vähemmän, mutta en ole ehdottomasti kieltäytynyt mistään, koska niin en loppuelämääni aio olla. Päivän tukevin ateria on ollut joka päivä ruokaisa salaatti ja siihen muutama pienempi välipala lisäksi, tänään aamupalan ja  ison kana-fetasalaatin lisäksi  mansikoita ja herneitä. Nyt lasissa "välipalana" punaviiniä ja illalla ajattelin vielä syödä ehkä jopa makkaraakin. t. ap