Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin ratkaisun ainaiseen hiuspulmaan, ja se on parjattu sivusiili

Vierailija
04.07.2017 |

Tykkään polkkamallista, mutta hiukset ovat aina kasvoilla ja jotenkin "töhrivät" silmälasien linssit! Pinnien kanssa ei jaksa vekslata. Hiukseni ovat ohuet sekä hennot, joten pitkä malli ei käy mutta kasvoihini ei sovi lyhytkään.
Nyt minulla on sitten molemmin puolin hillitty ( hiuksista saa vielä kiinni, eli olikohan 6mm tämä pituus?) siili ja on mahtava tunne, kun tukka ei tule koko ajan naamalle ! <3

Ja ei, minulla ei ole pinkkejä hiuksia eikä tatuointeja, enkä myöskään ole yh :D Olen tarhatäti, omia lapsia löytyy viisi ja olen naimisissa, vaikka näytänkin maantievärisine hiuksine, neulepaitoineni ja silmälaseineni kuulemma enemmän uskovaiselta, lapsia vihaavalta vanhaltapiialta kuin pyllyjä työkseen ja siviilissä pesevältä , "naineelta" naiselta! :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta ja et ole wt?..

Vierailija
2/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 lasta ja et ole wt?..

Miksi kaikilla pitäisi olla se 2 lasta? Me miehen kanssa halusimme kolme..  ja sitten tulivat kaksoset ,D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sivusiilimallikin voi olla ihan tyylikäs. Eniten sitä taitavat haukkua ne mammat, jotka itsekin haluaisivat sitä kokeilla mutteivät vain kehtaa!