Wt-mammat pissavat lapsiaan ja koiriaan Suomenlinnan luolissa/tunneleissa?
Meen 4v tyttö katseli kun "joku täti pissatti koiriaan" ja itseään yhdessä luolassa. Hetken kuluttua luolaan kuljetettiin 3-4 vuotiasta poikaa pissalle. Tämä paikka on kahvila Piperin lähellä.
Kaiken kukkuraksi, kaverin 6v poika astui tänään kaks kertaa koiranpaskaan seikkailessaan luolissa ja tunneleissa sillä Kuninkaanportin lähellä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mun 2-vuotias opettelee vaipattomaksi, pitäisikö ulkona antaa pissata housuun vaikka selkeästi kertoo, että on pissahätä ja vieressä on pusikko jonne tehdä pissa?
Paha ottaa kantaa mihinkään muuhun, kun ei ole koiria ja oma rakko on toistaiseksi ollut yhteistyökykyinen eikä ole oman itsensä takia tarvinnut puskissa kykkiä.
Lues aloitus uudestaan, huolella. Huomaat puhuvasi osittain eri aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Meen 4v tyttö katseli kun "joku täti pissatti koiriaan" ja itseään yhdessä luolassa. Hetken kuluttua luolaan kuljetettiin 3-4 vuotiasta poikaa pissalle. Tämä paikka on kahvila Piperin lähellä.
Kaiken kukkuraksi, kaverin 6v poika astui tänään kaks kertaa koiranpaskaan seikkailessaan luolissa ja tunneleissa sillä Kuninkaanportin lähellä.
Oon törmännyt Suokissa ihan samaan juttuun. En ymmärrä näitä koirien luolakusettajia ja -paskannuttajia, Ok, ei ehkä ole kakkapusseja mukana mutta pitääkö paskat vääntää lasten leikkipaikoille.
Ainakin Katajanokan hienostorouvat käyvät kusettamassa puudeleitaan Suomenlinnassa.
Osa kusettajista on paikallisia narkkareita jotka asuu Helsingin kaupungin vuokra-asunnoissa Suomenlinnassa.
Siis, äidit pissaavat lastensa päälle tunnelissa, vai pissattavat lapsiaan tunnelissa.
Ahaa, pitäisi siis pissata tunnelien ulkopuolella. Entäs jos on ujo, eikä kehtaa muiden nähden.
Mun 2-vuotias opettelee vaipattomaksi, pitäisikö ulkona antaa pissata housuun vaikka selkeästi kertoo, että on pissahätä ja vieressä on pusikko jonne tehdä pissa?
Paha ottaa kantaa mihinkään muuhun, kun ei ole koiria ja oma rakko on toistaiseksi ollut yhteistyökykyinen eikä ole oman itsensä takia tarvinnut puskissa kykkiä.