Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sivusuhde ja seksi...

Vierailija
30.03.2006 |

kuinka moni harrastaa seksiä ihan normaalisti oman puolison kanssa (n.2xvko) kun on samaan aikaan suhde jonkun toisen kanssa. näin mun mies teki, tosi mukavalta tuntui kun sain tietää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska useammat erot johtuvat siitä että miehellä on toinen. Ja kyllä ne ukklit haluu enemmän ku 2xvko

Vierailija
2/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali määrä seksiä, n. 2-3 kertaa viikossa ja salasuhdettakin jaksoi ylläpitää. Vaikka mies ei ole ollut kovin aktiivinen koskaan, vaan minä olen aktiivisempi osapuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletetaan että on mies ja nainen jotka ovat molemmat tahoillaan naimisissa ja he rakastuvat toisiinsa. Kumpi on " perheen rikkoja ääliö" tällaisessa tapauksessa? Mies vai nainen?

Vierailija
4/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletetaan että on mies ja nainen jotka ovat molemmat tahoillaan naimisissa ja he rakastuvat toisiinsa. Kumpi on " perheen rikkoja ääliö" tällaisessa tapauksessa? Mies vai nainen?

no olisko kummatkin?

Vierailija
5/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän jo se että menee sitä vierasta katsastamaan, tarkoita sitä että on valmis rikkomaan oman perheensä

Vierailija
6/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tule mieleen että petetty puoliso saa tietää?

Ja siittä taas voi seurata se että lentää pihalle?

Tuleeko mieleen miltä siittä petetystä puolisosta tuntuu, pettäminen on pahinta mahdollista henkistä väkivaltaa toiselle, siinä pistät puolisosi miettimään että mitä pahaa on tehnyt vaikka ei olisi tehnyt mitään pahaa.

Miettiikö pettäjä koskaan millaiseksi elämä menee kun puoliso saa tietää petoksesta?

Näitäpä näin päällimmäisenä

Vierailija
7/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko ratkaisu olla pelkurin teko, että tietää lentävänsä pihalle, eikä uskalla sanoa, ettei halua olla enää toisen kanssa? Jos puolisoaan rakastaa, niin en usko, että voi toista loukata niin paljon, että lähtee sivusuhteeseen. Mutta jos ei rakasta, ei varmasti ajattele toista eikä toisen tunteilla ole mitään väliä. En vain oikeasti voi tajuta, mikä saa ihmisen tekemään niin!

Vierailija
8/26 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni piti yllä sivusuhdetta n.7 kuukautta, ensin puhelinkeskusteluja ja sitten n.4 kuukautta viikottaisia naimareissuja. Kuitenkin kokoajan käyttäytyi kotona ihan normaalisti, harrastimme seksiä, vierailimme sukulaisilla, kävimme ulkomailla ja mieheni kertoi rakastavansa minua joka päivä yms.

Ja silti oli tuo suhde, minä itse olen hyvin järkyttynyt koko tapauksesta kun ihminen jonka pitäisi olla se läheisin voi tehdä noin suuren luokan petoksen.

Mutta sen kyllä tiedän että en varmaan koskaan pysty luottamaan mieheeni, vaikka hän sanoisi että ulkona paistaa niin ikkunasta tarkistaisin että paistaako siellä.

Mieheni väittää että suhde olisi loppunut kuitenkin keväällä? Mihin se olisi loppunut? Nyt kun yritän tavoittaa tätä naista niin hän vain paiskaa luuria korvaan, haluaisin kuulla häneltäkin mitä hän ajatteli vai ajatteliko mitään? Mieheni on myöntänyt että hän ei ajatellut mitään!!

Nyt sitten kyselee miten voisi hyvittää petoksen, mitäpä siihen voi sanoa kuin että kääntämällä aikaa taakse päin viime syksyyn! Sillä asiaa voisi hyvittää, ettei koko petosta tekisi ollenkaan.

Vierailija
9/26 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla koskaan ollut ajatustakaan jättää vaimoani. Eikä yksikään sivusuhteistani ole ollut lähellekään vaimoni luokkaa. Mutta huonot fiilikset niistä jää. Ei pettäminen tunnu hyvältä eikä kevyet suhteet tunnu oikein miltään.

Vierailija
10/26 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain mieheni suhteen selville, tarkoitukseni oli pistää kaikessa hiljaisuudessa avioero vetämään olin jo varannut ajankin oikeusavustajalta, ja sitten mieheni olisi saanut vain ilmoituksen että minä haen avioeroa, mutta sitten kävikin toisin: Tämä nainen meni ulkomaille ja lähetti viestin mieheni puhelimeen, joka oli minulla sinä päivänä käytössä. Viestissä luki: pusuja ja haleja murmelille.... iho paloi...

Joten sinä iltana hivelin mieheni oikein innokkaaksi ja sitten juuri kun hän sai orgasmin annoin hänelle kunnon litsarin ja kysyin tuntuuko nyt Arjalta!

Voi taivas kuinka mieheni säikähti.

Nyt olemme sitten miettineet elämämme jatkoa, tuleeko sitä minkälainen!

Koska minun elämäni järkkyi perustoiltaan.

Vierailija
11/26 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies se nai minua 3x vkossa ja sitä toista sitten ne loput päivät. Luulisin. Että kyllä se seksisuhde sujuu vaikka kotona saiski.

Ero on vireillä ja minä+lapset asutaan muualla.

Vierailija
12/26 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko tuo olla tosiaan noin surullisesti totta.

itsekin oon epäilly, kun ei vastaa puhelimeen 2h... ja kuitenkin edellisiltana kiihkeät panot. voisko jo seuraavana iltana olla muualla? ja mistä sen saisin selville?

Vierailija
13/26 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaa edellinen. luotettavampaa miestä saa hakea. oli yhteisen tuttavamme seurassa, kun vastasi...

Vierailija
14/26 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö? Oman miehen kanssa kaikki muut ristiriidat tulee mukaan kuvioihin ja koko äijä vähän ällöttää. Sivusuhteessa kaikki on silkkaa riemua ilman arkea ja uutuuden intohimo on voimakkaasti mukana. Ihan teknisesti oma mies on parempi sängyssä (2x vkossa), mutta sivusuhteessa (1x vkossa) tunnelataus on suurempi.

Vierailija
15/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksikö? Oman miehen kanssa kaikki muut ristiriidat tulee mukaan kuvioihin ja koko äijä vähän ällöttää. Sivusuhteessa kaikki on silkkaa riemua ilman arkea ja uutuuden intohimo on voimakkaasti mukana. Ihan teknisesti oma mies on parempi sängyssä (2x vkossa), mutta sivusuhteessa (1x vkossa) tunnelataus on suurempi.

Tää on just tätä nykypäivän " Noora menee naimisiin" -mentaliteettia. Että " mulle pitää tulla kaikki kiva nyt heti helposti ja ilman huolia niin että mun ei tarvitse itse nähdä vaivaa."

Koskahan ihmiset ymmärtävät että suhteen eteen pitää nähdä VAIVAA? Kyllä, myös Sinun itsesi, ei ainoastaan sen toisen. Ei suhde tietenkään tunnu (varsinkaan pitkässä suhteessa) itsestään kivalta, eikä muutenkaan aina voi tuntua kivalta. Elämäntilanteet muuttuu, ihmiset muuttuu ja suhteenkin pitää muuttua koko ajan ja sitä pitää ITSE KEHITTÄÄ. Tätä jos ei ymmärrä ja hyväksy niin varmasti kaikki on kohta sitä samaa vanhaa ja toinen ällöttää. No, ei ymmärrä meikäläinen tätä touhua, ei.

Itse olen kuitenkin sitä mieltä että kun näkee suhteen eteen vaivaa, huomaa että toinenkin näkee vaivaa, ja huomaa että olo sen kuin paranee, on siitä saatava palkinto valtava, myös seksissä. Sitä tunnelatausta seksissä ei voita mikään pilipaliherätehetimullekaikkisivusuhde.

- Mies

Vierailija
16/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika raju vaatimus, että " saa" olla vain yhden kanssa seksiä loppuelämänsä. Olette varmaan kaikki eri mieltä, mutta minusta tärkeämpää on sitoutua perheeseen ja yhteiseen tulevaisuuteen kuin fyysiseen uskollisuuteen. Oikeasti yhden illan suhde ei tavallisesti " merkitse mitään" , siitä tehdään järjettömän suuri numero.

Vierailija
17/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on se pahalta tuntunut kun aikanaan minua petettiin. Sattuu ihan saatanasti! Sitten kun itsellä ollut jotakin säpinää ja mennyt vieraan kanssa, niiin on huomannut että se ei oikeasti merkitse mitään. Kunhan on vähän " jännää" . Mutta sepä se, itselle ei merkitse mitään ja sallisi, mutta toiselle ei niin helpostti kuitenkaan. Jos se hänelle sitten merkitsisikin enemmän... Nämä on tosi vaikeita asioita. Eikä todellakaan mustavalkoisia!

Vierailija
18/26 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusuhteeni kanssa aina mahdollisuuden tullen, joskus pari kertaa kuussa, joskus kerran viikossa. siis saan kyllä kotona riittävästi seksiä, joten se ei ole syy sivusuhteen hankkimiseen.

minulle ei vaan koskaan ole yksi uniikki suhde riittänyt, ei fyysisesti eikä henkisesti.

Vierailija
19/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutut on asia erikseen, mutta miten voitte olla ihastumatta/kiintymättä ihmiseen jonka kanssa harrastatte seksiä säännöllisesti? Mulla just päättyi suhde, jonka ei ollut tarkoitus olla kuin seksisuhde, mutta älyttömän pahalta kyllä tuntuu nyt, tyhjältä. Siis vaikka mä en ajatellutkaan siitä mitenkään pidempää juttua tai parisuhdetta, miksi musta silti tuntuu tältä? Juttu ei kstänyt kuin muutaman kuukauden, mutta se oli kuitenkin muutakin kuin seksiä vaikka aina nähtiinkin vaan siinä tarkoituksessa.

No, tää meni nyt vähän ohi aiheen, mut sainpas kertoa pahasta olostani edes jollekin. Niin ja selvyytenä moralisoijille kerrottakoon että olen sinkku.

Vierailija
20/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on kyllä paljon muutakin kuin seksiä, viihdymme muutenkin hyvin yhdessä. Aloite seksiin (olen siis nainen) tulee aina mun puolelta, mutta ei tuo ihana uros silloin vastaankaan pistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän