Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sivusuhde ja seksi...

Vierailija
30.03.2006 |

kuinka moni harrastaa seksiä ihan normaalisti oman puolison kanssa (n.2xvko) kun on samaan aikaan suhde jonkun toisen kanssa. näin mun mies teki, tosi mukavalta tuntui kun sain tietää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entistä miesystävääni. Siis seksin merkeissä, vaikka nykyisen miehenkin kanssa tulee rakasteltua 3-5 kertaa viikossa.

Rakastan ex-miestäni, joten se ei jotenkin tunnu pettämiseltä, vaikka olenkin myös surullinen siitä, että petän nykyistä miestäni. Rakastan häntäkin, mutta eri tavalla... Tiedän kyllä, että touhu pitäisi lopettaa ja olen monta kertaa yrittänytkin, mutta sorrun aina uudelleen ja uudelleen... Exällä on aivan uskomattoman iso penis ja touhu on kiihkeää naimista. Nykyisen miehen kanssa rakastellaan, ei naida. Hän on muutenkin parempi sängyssä, joten voi vaan ihmetellä, miksi tapailen exää... Argh. Pitää lopettaa näin idioottimainen käytös...

Vierailija
22/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan jollain tasolla paljonkin sivusuhdettani - en muuten hänen kanssaan seksiä harrastaisikaan. rakastan myös miestäni. ei kai rakkautta ole mikään x-määrä, jota riittää vain yhdelle?! no niin se mene perinteisen parisuhde/yksiavioisuus-kaavan mukaan, mutta on muitakin tapoja elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mieleenkään hypätä sänkyyn kenenkään muun kuin oman ukkoni kanssa, vaikka kuinka olisin ihastunut tai tulis tilaisuus! Olen ihastunut monta kertaa, mutta on itsestäänselvää, et ne suhteet jää platonisiksi, ja jos toinen osapuoli ehdottaa sänkyyn menoa, niin se on goodbye. Samaa odotan mieheltäni. Jos haluaa jonkun toisen kanssa jotain systeemejä, niin pitää olla suora eikä puuhastella selän takana tai hankkia tekosyytä eroon. Rikottua luottamusta on tosi vaikeeta rakentaa uudestaan.

Vierailija
24/26 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yhden illan jutut on asia erikseen, mutta miten voitte olla ihastumatta/kiintymättä ihmiseen jonka kanssa harrastatte seksiä säännöllisesti? Mulla just päättyi suhde, jonka ei ollut tarkoitus olla kuin seksisuhde, mutta älyttömän pahalta kyllä tuntuu nyt, tyhjältä. Siis vaikka mä en ajatellutkaan siitä mitenkään pidempää juttua tai parisuhdetta, miksi musta silti tuntuu tältä? Juttu ei kstänyt kuin muutaman kuukauden, mutta se oli kuitenkin muutakin kuin seksiä vaikka aina nähtiinkin vaan siinä tarkoituksessa.

No, tää meni nyt vähän ohi aiheen, mut sainpas kertoa pahasta olostani edes jollekin. Niin ja selvyytenä moralisoijille kerrottakoon että olen sinkku.

Vierailija
25/26 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku oli myös tämä mies eli ei siis loukattu ketään muita kuin toisiamme. Juttu loppui ihan muihin syihin.

23

Vierailija
26/26 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ruvetaan sylki roiskuen ja kaulasuonet pullistuen saarnaamaan toisille Kuinka Pitää Elää. eikä tosiasiassa tiedetä yhtään mitään, silti ollaan Aina Oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi