Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, jotka tykkäävät eniten ihan peruspanemisesta?

Vierailija
25.07.2008 |

Aina puutaan esileikkien ym tärkeydestä ja tunnelmasta, mutta itse pidän eniten perussessiosta. Tylsääkö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kultainen keskitien sääntö, eli peruspanotkin on täysin ok ! Mutta en mä haluis PELKÄSTÄÄN peruspanoa ihan kuten en mitään muutakaan koko ajan. Vaihtelu tuo nimenomaan sitä jännitystä seksielämään ja vaihtelevuus myös pitää mielenkiinnon yllä !

Vierailija
2/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa joskus miltä tuntuu, kun mies nuolee pyllyäsi. Sain siitä sellaisen orgasmin, mitä en unohda koskaan - aivan uskomaton temppu mieheltäni, jota pidin liian estyneenä tekemään minulle moista! Ja kerran silmät ja kädet sängyn päätyyn sidottuna sain myös ihan uskomatonta hoivaa kuulista ja dildosta ja suuseksistä alkaen päättyen kuumaan kaluun... Aijaijai... Ja sitten oli yksi dp-sessio, jota en unohda... Ja monta muuta uskomatonta seksisessiota...

Vierailija
4/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa tietenkin toteuttaa seksuaalisuuttaan omalla tavallaan. Tykkään vaan eniten miehen vehkeestä ja pidän yhdyntäkeskeisestä seksistä. Kaikesta päätellen miehelläni on hyvä "mulkku":)

Vierailija
5/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esitouhukin on ihan jees, mutta itse pano on parasta! Tämä muuttui tämmöiseksi synnytyksen jälkeen, sen jälkeen alkoi tuntua TOSI hyvältä.

Vierailija
6/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset siis tekeekin hyvää naiselle! ap

Vierailija
7/8 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joidenkin tuttujen kanssa asiasta keskustellut ja muillakin on ollut sama kokemus: yhdyntä tuntuu paremmalta lasten saannin jälkeen. Johtuuko se sitten tiukkuudesta vai mistä. Miehillä on ehkä toisenlaiset näkemykset... 6

Vierailija
8/8 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta luulisi olevan mukavampaa, kun vaimot on mielissään petipuuhista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi