Selvisipä sitten, miksi " ihana mies" oli pysynyt sinkkuna. Perhana miten petetty olo!
Erosin 5v sitten ja olen sen jälkeen deittaillut jonkin verran. Tammikuussa löysin treffipalstalta samassa kaupungissa asuvan, kolmekymppisen miehen ja yhden illan viesteteltyämme sovimme treffit seuraavalle päivälle. Mies vaikutti täysin fiksulta ja normaalilta, kertoi avoliittonsa karituneen pari vuotta aikaisemmin , olevansa lapseton ja toistaiseksi työtön. Aloimme tapailla ja mies tutustui myös 11-vuotiaaseen poikaani hyväksyen tämän täysin, emme aikoneet hosua mutta puhuimme välillä yhteenmuuttamisesta ja käytännössä mies asuikin luonani .Miehen koti on levoton kerrostalo, minä asun rauhallisessa rivarissa ja mies vietti paljon luona aikaa katsoen leffoja ym.
Sitten se alkoi: "kun mulla ei nyt oo rahaa" "en saanutkaan tänään rahoja, en tiedä mitä.." Mies valitteli jatkuvasti rahapulaansa ja minä ostin meille ruuat, tilasin miehelle osamaksulla kengät samalla kun itselleni vaatteita . Hälytyskelloni alklivat soida, kun miehellä oli postissa paketti jossa oli tatuointivälineet ja minun olisi pitänyt hakea tämä ,en suostunut mutta kohta huomasin että meille oli tilattu Tekniikan maailma ja maksajaksi merkitty.. minä! Mies selitteli lehtitilausta "sekaannuksella" ja väitti tatuointitarvikkeiden myyjän "huijanneen" häntä hinnassa "Ei niiden pitänyt maksaa kahtasataa! Mies alkoi olla ärtyisä ja viettää yhä enemmän aikaa luonani, ei kuitenkaan siivonnut tai tehnyt ruokaa lukuunottamatta jotain ranskalaisia uunissa. Ja kalja maistui.
Vappuaattona poikani oli isällään ja läksin kaverin tupareihin, kesken illan tämä mies soitti ja itki että tappaa itsensä. Kun lupasin tulla kohtapuolin hänen asunnolleen juttelemaan kuului vaatimus "eikun nyt ! ja tuo kebab". Tässä vaiheessa päätin ottaa aikalisän, ilmoitin ettei homma nyt vain toimi. Mies vakuutti ymmärtävänsä, "joo pidetään vaan taukoa kulta.. soita kun siltä tuntuu.. mä ymmärrän ja vähään aikaan ei miehestä kuulunutkaan," mutta sitten tässä yhtenä päivänä poika soitti hädissään " Timo on täällä ja ja vihanen ja kännissä! Kun ajoin kotiin tuhatta sataa, mies heilui kännissä takapihalla ja oli polttanut makkarat grilliin. Lähti vasta, kun uhkasin poliiseilla.
Ja nyt sain sitten selville, että miehen ex -avovaimo lähti koska mies oli maannut perse homeessa sohvalla ja maksattanut naisella kaiken, ryypännyt ja polttanut pilveä! Että sellainen unelmien prinssi..
Kommentit (96)
Sen siitä saa kun valitsee ukon pelkästään ulkonäön perusteella. Kauan siedit erikoista hiipparia, vaikka kaikki vaaran merkit roikkuivat ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin noin kuin katselisi jotain kiltti insinöörimiestä. Eläkää elämää.
Mistä tulee sellainen käsitys, että kaikki insinöörimiehet ovat niin kilttejä? Itselle on sattunut insinöörimies, joka oli harvinaisen itsekäs ja ilkeä. Alussa niin kiva, mutta sitten rupesi tulemaan: meidän yhteisestä kaverista hän puhui siihen tyyliin, että ilmoitin, että jos hän on enemmän siitä kiinnostunut siitä tuttavasta, niin lopetamme suhteen, jotta hän voi mennä sen tuttavamme perään. No, ei hän sitä halunnut. Sitten jossain vaiheessa hän ilmoitti, että hän ehkä lähtee, kun olen niin kauhea. Lopulta hän lähti toisen naisen kanssa. Kun ihmettelin miksei voinut ensin lopettaa meidän suhteen ennen kuin aloitti uuden, niin hän vastasi, että hän uskoo, että "on pakko tehdä näin". Hänen insinöörikavereidensa mielestä minun olisi pitänyt olla kaveri exän ja sen uuden kanssa pari viikkoa suhteen loppumisen jälkeen, ja syyllistettin kovasti, kun en halunnut.
Jos hän oli työtön ja sinulla enemmän tuloja, niin jos olisitte menneet naimisiin, lain mukaan sun suurempituloisena olisikin kuulunut elättää miestä.
Eli tuohan oli vain esimakua sille, mitä olisi ollut tulossa. Ihan normaalia parisuhteessa, että se maksaa enemmän, joka tienaa enemmän ja tosiaan avioliitossa on jopa laissa noin.
Meillä ollaan samatuloisia työttömiä, mutta mulla on vuokratuloja lisäksi.
Mies syytti KELAA rahan tulon ongelmista ja minua, kun en anna rahaa.
Naiset eivät tee taustatyötä kunnolla niiden miesten kohdalla johon hullaannutaan. Uskotaan kaikki miehen lirkuttelut ja epäloogiset selitykset. Muuten kyllä vakoillaan instajulkkisten sometilit ja tuttavien FB:t.
Sitten vastaa kun mies jää kiinni käsi kukkarossa niin aletaan nyyhkyttämään että miten en yhtään tajunnut. No kun ne hormonit ja pim*san kutina.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät tee taustatyötä kunnolla niiden miesten kohdalla johon hullaannutaan. Uskotaan kaikki miehen lirkuttelut ja epäloogiset selitykset. Muuten kyllä vakoillaan instajulkkisten sometilit ja tuttavien FB:t.
Sitten vastaa kun mies jää kiinni käsi kukkarossa niin aletaan nyyhkyttämään että miten en yhtään tajunnut. No kun ne hormonit ja pim*san kutina.
Maksulliset miehet ne jaksavat syyllistää.
Vierailija kirjoitti:
[K]un on kahdenlaisia ihmisiä;
Niitä, jotka etsivät asioihin sisäisiä syitä, eli miksi minä en ole päässyt parisuhteeseen, mikä minussa on ollut turn-off, eli mitä pitäisi muuttaa/petrata.
Niin, kuten naiset noin ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Ja niitä, jotka etsivät asioihin ulkoisia syitä, eli miksi nuo ihmiset ovat niin pinnallisia nirsoja, etten kelpaa vaikka olen todella ihana ihminen. [--]
Kuten palstan ulimiehet ja heidän pyhimyksensä, kuten Henry Laasanen, Timo Hännikäinen, Panu Höglund, Samuli Pahalahti... Siis jo pelkästään Laasasen koko tuotanto perustuu siihen, että "no ku naiset tota ja naiset tätä muttei koskaan mua yhyy, miks naiset on niin pinnallisiiiii ja vaativiiiii, snif byh byäh!"
Vierailija kirjoitti:
Jep, naiset usein etsii "miestä joka vie jalat alta :)))" eli käytännössä ajattelevat enemmän alapäällään kuin miehet joita siitä yleensä syyllistetään.
Erohan on siinä, että mies etsii alapäällään seksiseuraa ja järjellä kumppania, niin nainen etsii alapäällään kumppania &seksiseuraa
Sivusta seuranneena useita tapauksia: On ERITTÄIN selvät merkit mistä erottaa tietynlaiset miehet, mutta useat naiset ei niitä näe vaikka kyltti olisi edessä.
Ja sitten kehdataan väittää "ooh en voinut tajuta ;(", mikä kuulostaa niin absurdilta, kun itse miehenä tunnistaa "huonot kumppaniehdokkaat" muista miehistä jo parissa minuutissa tietyistä eleistä/ilmeistä/tyylistä ym.
Hyvä että suhteenne päättyi. Mikä ei tapa, hei, se vahvistaa... Mutta juttele kunnolla tää asia pojan kanssa läpi. Hänelläkin on varmasti ollut omat kokemuksensa. Ja jos uskallat, niin kysy pojalta miltä äiti näytti sen tyypin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kun noita ja näitä lukee, niin ihmettelen, miten naiset voivat olla sokeita. Samoin miehet, jotka sattuvat vampin koukkuun. Kuitenkin miehet sortuvat luullakseni harvemmin kuin naiset?
Linkinkin jutussa on paljon kohtia joista olisi pitänyt "lukea" heti tuoreeltaan, mikä mies on miehiään ja juosta kovaa pois miehen piiristä. Ja nainen vaan uskoo parasta...hohhhoijaa...
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/narsisti-tuhosi-marjon-elaman-ensitref…
Se helpottaisi näissä tapauksissa jo paljon, mikäli naiset sillä hetkellä, kun ensimmäisen kerran epäilyttää jokin asia miehessä ja tämä kysyttäessä vain selittelee eikä osoita mitään tekoja asian korjaamiseksi, niin sitten vain kylmästi äijä kiertoon.
Te naiset olette ihania ja upeita, mutta tuo loputon selityksien uskominen ruunebereilta on vain typerää. Vaatikaa tekoja tai homma loppuu siihen.
Hyviä, luotettavia miehiä löytyy kyllä. Tässä yksi ehdotus, miten saatat sellaiseen törmätä: Mieti tarkasti, mitä ominaisuuksia mieheltä haluat, millainen sinun unelmamiehesi on. Voit kirjoittaa toiveesi paperille, esim. tähän tyyliin: rehellinen, työssäkäyvä, huomaavainen, raha-asiat kunnossa, ei käytä päihteitä, pitää lapsista, jne. Mitkä asiat vaan ovat sinusta tärkeitä miehessä, pääasia että teet sen itsellesi selväksi. Ja sitten jatkat elämää normaalisti. Aina voit välillä miettiä listaasi unelmamiehestäsi, ettei pääse unohtumaan millaisen haluaisit :)
Usein me ihastumme tietynlaisiin ihmisiin, vaikka he olisivat aina niitä, joihin ei kannata ihastua. Siskollani oli näin monta monta vuotta, sama onneton kaava toistui usean miessuhteen kohdalla, kunnes sisko onnistui muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa siitä, millaisen miehen hän haluaa. Hän alkoi siis huomaamaan muunkinlaisia miehiä, kuin niitä jollain tavalla ongelmaisia. Nyt on rinnalla kunnollinen mies.
Se oikea tulee jossain vaiheessa vastaan, kun tiedät millaista ihmistä haet. Mutta hän voi tulla vastaan yllättävältäkin taholta... esim. olla vanha tuttu, jota et olisi tullut ajatelleeksikaan. Itselleni kävi näin. Olin miettinyt yhden päättyneen suhteen jälkeen, millaisen miehen oikeasti haluaisin. Listannut oikein asioita ylös. Ja kappas, muutaman kuukauden jälkeen eräs puolituttu mies ilmaisi kiinnostuksensa. Itse olin ensin aika epäuskoinen, olin niin yllättynyt miltä taholta kiinnostuksenosoitus tuli. Mutta päätin kokeilla, koska ihan kunnon veikko tiesin hänen olevan. Ja kyllä kannatti, useamman vuoden olemme nyt yhdessä olleet ja hyvältä näyttää edelleen :)
Tiedän, että tällainen "tilaaminen" voi kuulostaa henkimaailman jutuilta, mutta ei se itse asiassa ole. Se on oman huomion suuntaamista sellaisiin asioihin, mitä toivomme saavuttavamme. Eikä siitä joka tapauksessa haittaakaan ole, joten suosittelen kokeilemaan!
Pisteyttäisin kuitenkin 00000/5 oli niin paska provo257
Ja että modernimpi versio Auervaarasta. Aika kauan ap:llä meni, ennen kuin silmät lopullisesti avautuivat. Sitä se miehenkipeys teettää! No, joko olet soittanut?
Mies valehteli oikeastaan aivan kaiken ; ammatin, parisuhteitten määrän, kiinnostukset, luonteen alkon käytön, harrastukset.
Sain sitten selville myös rikollista taustaa. Oli hankala päästä tyypistä eroon, uhkailin poliisilla ja siitä suuttui. Ei muka aiemmni kukaan ole niin tehnyt. Kylläpä vaan oli. Tuomiota oli tullut petoksesta.
Aika jännältä kaverilta vaikuttaa. Eiköhän tuolle ottajia löydy ;)