Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisipä sitten, miksi " ihana mies" oli pysynyt sinkkuna. Perhana miten petetty olo!

Vierailija
03.07.2017 |

Erosin 5v sitten ja olen sen jälkeen deittaillut jonkin verran. Tammikuussa löysin treffipalstalta samassa kaupungissa asuvan, kolmekymppisen miehen ja yhden illan viesteteltyämme sovimme treffit seuraavalle päivälle. Mies vaikutti täysin fiksulta ja normaalilta, kertoi avoliittonsa karituneen pari vuotta aikaisemmin , olevansa lapseton ja toistaiseksi työtön. Aloimme tapailla ja mies tutustui myös 11-vuotiaaseen poikaani hyväksyen tämän täysin, emme aikoneet hosua mutta puhuimme välillä yhteenmuuttamisesta ja käytännössä mies asuikin luonani .Miehen koti on levoton kerrostalo, minä asun rauhallisessa rivarissa ja mies vietti paljon luona aikaa katsoen leffoja ym.

Sitten se alkoi: "kun mulla ei nyt oo rahaa" "en saanutkaan tänään rahoja, en tiedä mitä.." Mies valitteli jatkuvasti rahapulaansa ja minä ostin meille ruuat, tilasin miehelle osamaksulla kengät samalla kun itselleni vaatteita . Hälytyskelloni alklivat soida, kun miehellä oli postissa paketti jossa oli tatuointivälineet ja minun olisi pitänyt hakea tämä ,en suostunut mutta kohta huomasin että meille oli tilattu Tekniikan maailma ja maksajaksi merkitty.. minä! Mies selitteli lehtitilausta "sekaannuksella" ja väitti tatuointitarvikkeiden myyjän "huijanneen" häntä hinnassa "Ei niiden pitänyt maksaa kahtasataa! Mies alkoi olla ärtyisä ja viettää yhä enemmän aikaa luonani, ei kuitenkaan siivonnut tai tehnyt ruokaa lukuunottamatta jotain ranskalaisia uunissa. Ja kalja maistui.

Vappuaattona poikani oli isällään ja läksin kaverin tupareihin, kesken illan tämä mies soitti ja itki että tappaa itsensä. Kun lupasin tulla kohtapuolin hänen asunnolleen juttelemaan kuului vaatimus "eikun nyt ! ja tuo kebab". Tässä vaiheessa päätin ottaa aikalisän, ilmoitin ettei homma nyt vain toimi. Mies vakuutti ymmärtävänsä, "joo pidetään vaan taukoa kulta.. soita kun siltä tuntuu.. mä ymmärrän ja vähään aikaan ei miehestä kuulunutkaan," mutta sitten tässä yhtenä päivänä poika soitti hädissään " Timo on täällä ja ja vihanen ja kännissä! Kun ajoin kotiin tuhatta sataa, mies heilui kännissä takapihalla ja oli polttanut makkarat grilliin. Lähti vasta, kun uhkasin poliiseilla.

Ja nyt sain sitten selville, että miehen ex -avovaimo lähti koska mies oli maannut perse homeessa sohvalla ja maksattanut naisella kaiken, ryypännyt ja polttanut pilveä! Että sellainen unelmien prinssi..

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi pilvenpolttajan kanssa.

Vierailija
22/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointivälineet? Eli sillä oli tatskoja jo valmiina. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä olisi mitään ongelmaa, jos tällaiset tyypit ilmoittaisivat heti ensitreffeillä, että sinä maksat ja minä tilaan kalleinta mitä listalta löytyy.

Toisaalta ihmiselle pitää antaa tilaisuus. Mun puolisoni on työtön, ja seurustelun herttaisen alkuvaiheen jälkeen lipsahti pari kertaa luottamaan rahankäytössään siihen, että minä työssäkäyvänä maksan. En laittanut heti kerrasta poikki vaan selitin pariin otteeseen, mihin rahojani laitan ja mihin en (en siihen, että mies istuu iltoja baarissa ja minä maksan elämisen). Ja miten ollakaan, se meni perille. 

Vierailija
24/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi jännämiehen alalaji, naisen rahoilla siipeilevä renttu.

Näin on, siipeilevät renttumiehet ovat jännämiehiä. Ja kuten huomaat, naiset eivät pidä jännämiehistä vaan jättävät jännämiehen, kun mies paljastuu sellaiseksi. Naiset haluavat kunnollisen ja mukavan miehen.

Kyllähän nainen piti jännämiehestä. Piti häntä oikein ihanana ja antoi mitä ilmeisemmin seksiäkin moneen kertaan. Sitten vasta kun jännämiehen negatiiviset puolet tulivat esiin, niin mies sai riittää. Kiltti mies ei olisi päässyt lähellekään sänkyä ja siten voinut todistaa omaa hyvyyttään seurustelukumppanina, koska hän ei ole riittävän miehekäs. Miehekkyys taas on tuota itsekeskeisyyttä, joka johtaa tähän ei-toivottuun käyttäytymiseen. 

Vierailija
25/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tuo mies vaikutti muka ihanalta? Naisten ihmistuntemus näyttäisi olevan aika heikkoa luokkaa.

Voi kuule, kyllä minäkin osaisin esittää muutaman kuukauden tapailun aikana vaikka minkälaista, että sinäkin menisit retkuun. Ja minä olen sentään huono näytteljä.

Vierailija
26/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita, ryyppäämistä, laskujen maksattamista, toisen nimeen tilaamista, pummailua, notkumista...tästä me kaikki tunnemme AIDON JÄNNÄ MIEHEN 

Ja näistä aloituksista me tunnemme AIDON AV-MAMMAN

Koska te opitte...eikun annaskunmäarvaan...."mitä sille voi kun rakastaa" ja kaikki AV.mammat nyökää näppäimistön äärellä.

Vierailija
27/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan ap:n unelmien prinssillä vankilassa hankittu "ammattitaito" tatuointeihin?

Vierailija
28/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, siipeilevät renttumiehet ovat jännämiehiä. Ja kuten huomaat, naiset eivät pidä jännämiehistä vaan jättävät jännämiehen, kun mies paljastuu sellaiseksi. Naiset haluavat kunnollisen ja mukavan miehen.

Kyllähän nainen piti jännämiehestä. Piti häntä oikein ihanana ja antoi mitä ilmeisemmin seksiäkin moneen kertaan. Sitten vasta kun jännämiehen negatiiviset puolet tulivat esiin, niin mies sai riittää. Kiltti mies ei olisi päässyt lähellekään sänkyä ja siten voinut todistaa omaa hyvyyttään seurustelukumppanina, koska hän ei ole riittävän miehekäs. Miehekkyys taas on tuota itsekeskeisyyttä, joka johtaa tähän ei-toivottuun käyttäytymiseen. 

Tuossahan se tulikin miesten suurin kateuden aihe: se jännä sai seksiä. Millään muulla ei ole väliä, seksillä vain.

Vierailija
29/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kuin minä, mutta oonkin sinkku. Anteeksi naiset.

Vierailija
30/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kelpais kolmekymppinen mies joka asuu levottomassa kerrostalossa ( kaupungin vuokrakämppä) eikö??

Ja työtön?

Ihan itse tyhmäilit.

Apua, me asuttiin levottomassa kaupungin vuokra-asunnossa just ennen ku muutettiin yhteen kalliimmista asunnoista. Jaiks. En tiennytkään miten se vaikutti meidän ihmisarvoon näin paljon!

Vierailija
31/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä omia ensimmäisiä kysymyksiä on tutkinto ja ammatti. Vaivihkaa saatan kaupassa vilkaista, onko lomakossa yhtään luottokorttia (luottokelpoisuus), onko lapsia ja miksi erosi edellisestä suhteesta. Mikäli haukkuu exän, on sekin hälyttävä merkki.

Vierailija
32/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että ihan kuka tahansa voi tilata lehtiä ja ilmoittaa kenet  tahansa maksajaksi?

Ja että kännissä tuli grillaamaan takapihallesi makkaraa, ja vielä poltti ne? 1,5/5.

Kyllä voi tilata lehtiä kenen vaan nimellä, jos on osoite tiedossa. Tai omalla nimellä ja maksajaksi vaikkapa tyttöystävä.

Vierailija
33/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
34/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ainakin vähän aikaa oli jännää mutta sitten tuli se ikävä arki.

Vierailija
35/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on yksi, selvästi ammattilaisen tekemä tatuointi  jalassa mutta oli ilmeisesti keksinyt lyödä rahoiksi hakkaamalla muille kuvia! Miehen ulkonäkö on siisti, käytöstavat hallussa,  oli ryhtynyt (tai niin ainakin uskotteli) hiukan ennen tapaamistamme tupakkalakkoon enkä todellakaan olisi arvannut pilvenpössyttelijäksi! Ja ennenkuin keskittyi makaamaan ja kiukuttelemaan sohvallani oluen kanssa, teimme mm. pyöräretkiä poika mukana ja kävimme  taidenäyttelyssäkin,,,

Mies myös osasi esittää vakuuttavasti tuskaista " Kela taas sössinyt... enkä ole vielä löytänyt niitä töitäkään.. voi itku".... ja minä uskoin .  Kunnes tuli raja vastaan.

Ap

Vierailija
36/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kelpais kolmekymppinen mies joka asuu levottomassa kerrostalossa ( kaupungin vuokrakämppä) eikö??

Ja työtön?

Ihan itse tyhmäilit.

Ei se aina noinkaan mene. Meillä hyvällä alueella olevassa ihan omistusasunnoista koostuvassa taloyhtiössä on tällä hetkellä todella levotonta yhden asunnon asukkaiden takia. Asunnon omistava mummo joutui joitain vuosia sitten hoitokotiin ja sukulaiset laittoivat kämpän vuokralle. Siitä lähtien asunnossa on asunut vaihtuva joukko kaikenlaisia oman elämänsä sankareita, siis ilmiselviä sosiaalihuollon tapauksia, narkkeja ja muita rikollisia. Ilmeisesti omaiset siis vuokraavat asuntoa kaupungille ja kaupunki sitten sijoittaa siihen näitä hukkapaloja meidän asunnonomistajien riesaksi.

Vierailija
37/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tuo mies vaikutti muka ihanalta? Naisten ihmistuntemus näyttäisi olevan aika heikkoa luokkaa.

Ap:han tapaili tätä tyyppiä 3-4 kuukautta, kyllä sen ajan pystyy esittämään mukavaa varsinkin kun ei asuta yhdessä.

Tästä on tutkimustakin, miehet sekä naiset tykkäsivät tuttavuuden ekojen kuukausien ajan narsisteista enemmän kuin muista ihmisistä, mutta puolen vuoden jälkeen tämä kääntyi päälaelleen ja narsisteja alettiin inhota. Jos jopa narsistit osaavat muutaman kuukauden esittää mukavaa niin miksei yksi normirenttu.

(Tutkija oli Delroy Paulhus ja lehti Journal of Personality and Social Psychology, en muista otsikkoa enkä vuotta).

Vierailija
38/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo

Huonompiakin on ollut, mutta totta tai tarua niin juttu paranee aina kun siinä on Jännämies/kilttimies tai vaikka molemmat, perushampuusit on vähän tylsiä ja värittömiä.

Vierailija
39/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo

Huonompiakin on ollut, mutta totta tai tarua niin juttu paranee aina kun siinä on Jännämies/kilttimies tai vaikka molemmat, perushampuusit on vähän tylsiä ja värittömiä.

Mutta eikös me miehet yleensäkin olla tylsiä ta värittömia. Anteeksi naiset.

Vierailija
40/96 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nimikirjaimet J.M? Kuulostaa nimittäin ERITTÄIN tutulta! Siistit merkkivaatteet, auto ja valittelua, että kun töitä ei vain löydy. Todellisuudessa harrasti pimeänä bisneksenä viinapullojen raahaamista virosta ja harkitsi myös tatuointivälineiden ostamista! Kännissä karisivat käytöstavat & kaunopuheet, mm. kusi pesukoneeseeni ja yritti raiskata.. eron jälkeen onnistui kuitenkin jollain konstilla ylipuhumaan pääsyn asuntooni kun olin töissä,  siellä joi olutta  ja mässytti sipsejä munasillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi