Apua! Päänahka haisee!
Olen vaihdellut shampoota, kuivannut aina pesun jälkeen, tehnyt etikkahuuhtelunkin pari kertaa ja silti mun päänahka haisee välillä heti pesun jälkeen ja välillä seuraavana päivänä, vaikka hiukset ovat ihan puhtaat!
Osaisiko joku auttaa, että pääsisin hajusta eroon!
Kommentit (45)
Onko sulla märkää, tahmaista hilsettä? Se on taliköhnä ja siihen on apteekkituotteet.
LV käsihuuhde on hyvä päänahkaan. Älä koskettele tai raavi päätä, leikkaa kynnet ihan lyhyiksi, ettet voi yöllä tiedostamatta raapia. Vaihda petivaatteet parin päivän välein.
Hilsettä on vähän ja päänahka kutisee helposti. Hiukset on todella paksut ja pitkät.
Ap
Vaihdan tyynyliinan n. Kolmen yön välein
Ap
Loppuu päänahan ongelmat kun vedät klaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko vähän tyhmä. Ei se päänahka mihinkään muutu vaikka hiukset lähteekin.
Todellakin päänahka paranee kun ei ole hiuksia hautomassa pöpöjä.
Menisin ihotautilääkärille jos vaiva on pitkittynyt.
Moni mies pitää kaljua juuri siksi, että päänahka voi hyvin.
Et varmasti sitä tiennytkään, että aivoista kasvavat karvat pään, vain kaljut on täysin järjissään, liika hiustenkasvu tekee susta nuijan...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin päänahka paranee kun ei ole hiuksia hautomassa pöpöjä.
Hiuksilla ja karvoituksilla on tehtävänä myös suojata ihoa. Talin liikaeritys on häiriö, jonka syy pitää selvittää. Kaljuksi ajettu iho ei vaivaa paranna, jos kyseessä sieni-infektio.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti sitä tiennytkään, että aivoista kasvavat karvat pään, vain kaljut on täysin järjissään, liika hiustenkasvu tekee susta nuijan...
Sinä olet nuija ilman hiuksiakin.
Kuorivat shampoot ja nesteet voivat auttaa. Itse olen pitänyt kotimaisesta System4 Balancing shampoosta, samalla valmistajalla ja esim. Vichyllä on myös muita hyviä tuotteita, Vichyllä oli ainakin joskus tosi hyvä oikeasti kuoriva shampoo.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan tyynyliinan n. Kolmen yön välein
Ap
Osta apteekista sveitsiläistä pajunkuorishampoota, valmistaja Rausch. Kyllä pääset vaivasta eroon. Älä käytä muita shampoita.
Keho erittää, peseydy aina tarvittaessa.
Sopeudu tilanteeseen.
Hajua voi tulla mistä tahansa kehon osasta.
Vierailija kirjoitti:
Hilsettä on vähän ja päänahka kutisee helposti. Hiukset on todella paksut ja pitkät.
Ap
Se on vain kestettävä kaikki kehon toiminta.
Kiitos vinkeistä. Kaljuksi en ole leikkaa massa, joten siitä on tarhaa kinastella.
Täytyy painella apteekkiin shampoo ostoksille. Täytyy sanoa, että alkaa epätoivo iskeä! En halua haista!
Vierailija kirjoitti:
Ei lopu.
Käsidesiä päänahkaan.