Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin fantasianne kohde?

Fantasiat
03.07.2017 |

En useinkaan haaveile filmitähdistä, sen sijaan kukaan tuttavapiirin mies ei ole turvassa seksifantasioiltani. Olen käynyt läpi sekä naapurit, koulutoverit että työtoverit ja muutaman hiekkalaatikkopapan myös. Osa on ollut aika epätode näköisiä, ei niin komeita, pullukoita, kynäniskoja ja nörttejä. Mutta aina kivoja ja luotettavia. Mieheni on ainoanseksinumppani ja suuri rakkaus, mutta -sori vaan - harvoin sormetusfantasioissa. Usein en tyydytä itseäni mutta mietin kuitenkin, miltä joku näyttäisi alasti ja miten se tulisi....jne

Onko teidän "sisäinen elämänne" yhtä outoa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että miehesi on himpula jolla stondaa vasta tilanteessa jossa se saa lyödä naista?

Että ei nyt haettaisi aina vikaa miehistä, niin eikös tämä eukko alussa selittänyt, että sai masokistisen fantasiansa toteutuksen "ostettua" äijältään vaihtokaupalla, kun mies itsekin fantasioi alistetuksi tulemisesta.

Ei sillä, että haluaisin kuulla yhtään lisää. Pitäkööt jokainen omat makuuhuonejuttunsa makuuhuoneissaan.

Vierailija
42/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pijtaava lahna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niin mutta voi usein myös naiset tulevat mielellään otetuksi "leikkiväkisin". Se on ainoa keino monille harrastaa seksiä tuntematta jonkinlaista syvään iskostunutta syyllisyyttä. Vahva nainen tietää milloin haluaa ja antaa hyvällä omallatunnolla - heikko nainen haluaa "vastuuvapautuksen". Myös pikku hiprakka vapauttaa - voi panna normaalit seksintarpeet viinan syyksi.

Totta. Kun nuoorena oppi että nainen on huono jos antaa, huono jos ottaa ja huono jos pihtaa niin on aina vähän syyllinen olo kun meinaa nauttia seksistä. Helpottaa kovasti jos mies ottaa ohjat niin ettei tarvitse toimia. Voi olla että jos seksi olisi oĺlut iloisempi asia, nauttisin omastakin aktiivisuudesta

Minulla on ikävä kyllä samankaltaisia kokemuksia. Viesti kotoa on ollut niin voimakas ja niin ristiriitainen (olet joko kevytkenkäinen lortto tai sitten pihtaava vanhapiika) että en oikein osaa seksuaalisuuteen suhtautua. Tunne oli niin ahdistava että pyrin ahkerasti kielikursseille ja ulkomaisiin harjoittelupaikkoihin päästäkseni eroon neitsyydestä, ja siitä pääsinkin, kännissä. Säästyin noloilta puheilta kun se tapahtui ulkomailla. Pakotan itseni silloin tällöin seksiin, mutta nautin oikeasti eniten ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihtari kirjoitti:

Pijtaava lahna kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niin mutta voi usein myös naiset tulevat mielellään otetuksi "leikkiväkisin". Se on ainoa keino monille harrastaa seksiä tuntematta jonkinlaista syvään iskostunutta syyllisyyttä. Vahva nainen tietää milloin haluaa ja antaa hyvällä omallatunnolla - heikko nainen haluaa "vastuuvapautuksen". Myös pikku hiprakka vapauttaa - voi panna normaalit seksintarpeet viinan syyksi.

Totta. Kun nuoorena oppi että nainen on huono jos antaa, huono jos ottaa ja huono jos pihtaa niin on aina vähän syyllinen olo kun meinaa nauttia seksistä. Helpottaa kovasti jos mies ottaa ohjat niin ettei tarvitse toimia. Voi olla että jos seksi olisi oĺlut iloisempi asia, nauttisin omastakin aktiivisuudesta

Minulla on ikävä kyllä samankaltaisia kokemuksia. Viesti kotoa on ollut niin voimakas ja niin ristiriitainen (olet joko kevytkenkäinen lortto tai sitten pihtaava vanhapiika) että en oikein osaa seksuaalisuuteen suhtautua. Tunne oli niin ahdistava että pyrin ahkerasti kielikursseille ja ulkomaisiin harjoittelupaikkoihin päästäkseni eroon neitsyydestä, ja siitä pääsinkin, kännissä. Säästyin noloilta puheilta kun se tapahtui ulkomailla. Pakotan itseni silloin tällöin seksiin, mutta nautin oikeasti eniten ilman miestä.

Samanlaisella taustalla. Mutta mietin että nuo määritelmät on aina suhteessa miehiin. Ajauduin puolivahingossa suutelemaan yhden opiskelukaveri tytön kanssa, aluksi vitsinä , ja asiat eteni siihen pisteeseen että minulla oli pieni salainen lesbosuhde vähän aikaa. Sellaisessa suhteessa ei ole jakajaa, antajaa, ottajaa, helppoa tai vaikeasti saatavaa, ja se oli hyvä että löysin omat tarpeeni muutenkin kuin suhteessa miehiin. Sen jälkeen oli jotenkin helpompi olla miehen kanssa. Välillä mietin lesbosuhdetta erehdyksenä ja hairahduksena mutta joskus on hauskaa ajatella...no, tämä on salainen pikku paheeni ja vaikka olen miehen kanssa parisuhteessa niin välillä ihailen naisia. Voisin kokeilla uudestaan...

Vierailija
44/47 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tuollaisia haaveilla minulla on kotona sellainen nainen joka haluaa kaikkea ja minä toteutan sen sanomiset siis seksissä.

Vierailija
45/47 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kiehtovaa ja kiihottavaa on seurata naisia alusvaateostoksilla. Tätä pääsee todella harvoin seuraamaan. Aiheeseen liittyvien naisten välisien keskustelujen kuunteleminen kiinnostaa myös.

Unelmatilanne olisi päästä seuraamaan fiftari/pin-up harrastajien keskustelua aluvaatteista ja huolitellummasta tyylistä.

Outoa ehkä...ainakin vahvan heteroa.

Vierailija
46/47 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tyttö ja olen fantasionut pokemoneista. olen fantasioinut että eevee nuolisi minua niin kauan että saisin orgasmeja. kun haluan villimpää menoa, niin olisi muutama primeape, jotka naisivat nopeaan tahtiin kumpaankin reikää ja eivät välittäisi siitä että tulisi mustelmia. olen nähnyt kerran unta jossa oli tangela ja unessa kyseinen yksilö tiesi miten lonkeroilla käsitellään naisen elimiä. herätessäni alapääni oli kostea.

Vierailija
47/47 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yllätttä pissaavan naisen niin että.se säikähtäisi ja kompastuisi.