Vierailija

Kun etsin kumppania, ulkonäöllä on todella paljon merkitystä. Tavikset kelpaa jos on mukava muuten, rumaa en ottaisi. En pystyisi olemaan ihmisen kanssa suhteessa jonka ulkonäöstä en pitäisi. Luonne merkitsee suhteessa enemmän, mutta ulkonäölläkin on ratkaiseva merkitys. Olen itse sen verran hyvännäköinen että minulla on varaa vähän valitakin.

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (5)

Vierailija

Joskus aikoinaan viestittelin yhden nettituttavuuden kanssa. Tämä sanoi ulkonäöstään, että komeaksi häntä on usein sanottu ja laittoi ylpeänä kuvan perään. Mies oli kaikkea muuta kuin komea ja oikeastaan poikkeuksellisen ruma.
Ihan vaan sitä sanon, että toisinaan ihmiset luulevat itsestään todella liikoja, varsinkin jos muut ympärillä vielä valehtelevat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mitä ulkonäkökeskeisempi olt, sitä ulkonäkökeskeisempiä myös deittaat. Se on ihan ok, jos ei kiihota niin ei kiihota. Deittimarkkinat on hullut, naisilla on hallussa siitä puolestä suurinosa, mutta sit onm muutamia miehiä jotka ylityää naisten dominoinnin. Ja ne ukot sit otta akenet haluaa ja harvemmin pysyyvät yhdessä naisessa.

Eli jos ulkonäön petusteella teet paljon valintaa, leikit tulella että joudutitse samaank arviointiin ja sillon voi muutokset olla rajuja. Ei tartte kuin yhden aitolehden lyödä sinulta naama uusiksi ja putoat alas ja aiemmin hyöjeksimäsi eivät sinua enää ota koska - diiva.

Toki ymmärrän viestisi peruateella voit jotai nkompromissiä tehdä kunhan toinen ei oo susiruma, samaa se kaikilla on tasot vaan vaihtelee. En minäkään mitään densoa ottaisi. Mutta itse arvoatan enemmän sitä että synkkää kuin että on miss suomi.

Vierailija

Ulkonäöllä on suuri merkitys parinvalinnassa, mutta kun tietty raja ylittyy, niin sen jälkeen luonne on kaikki kaikessa. Jos vaihtaisin parempaan, niin se olisi nimenomaan siksi, että viihdyn toisen seurassa paremmin, eikä siksi, että hänellä on kauniimmat kasvot tai rinnat. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat