Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin fantasianne kohde?

Fantasiat
03.07.2017 |

En useinkaan haaveile filmitähdistä, sen sijaan kukaan tuttavapiirin mies ei ole turvassa seksifantasioiltani. Olen käynyt läpi sekä naapurit, koulutoverit että työtoverit ja muutaman hiekkalaatikkopapan myös. Osa on ollut aika epätode näköisiä, ei niin komeita, pullukoita, kynäniskoja ja nörttejä. Mutta aina kivoja ja luotettavia. Mieheni on ainoanseksinumppani ja suuri rakkaus, mutta -sori vaan - harvoin sormetusfantasioissa. Usein en tyydytä itseäni mutta mietin kuitenkin, miltä joku näyttäisi alasti ja miten se tulisi....jne

Onko teidän "sisäinen elämänne" yhtä outoa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäskö sit vaikka toiselle palstalle? Suomi24 chat?

Vierailija
22/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentäskö sit vaikka toiselle palstalle? Suomi24 chat?

En ehtinyt tarpeeksi nopeasti perustaa sinne käyttäjätunnuksia. Jännä muuten antoivat samalle tunnukselle myös postilaatikon....vih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli oikeesti kiva keskustelu. Näytin tän kaiken mun miehelle aamulla (okei, pitkän harkinnan jälkeen). Ja sen tein oikeesti polvillani hänen edessä tän tabletin kanssa ja samalla rangaistusta itselleni pyytäen.

Illalla tuun sit saamaan mitä oon niin kaivannut. Kiitti varsinkin sulle Karttakeppi, kun lähinnä sun juttujen takia tuun saamaan rangaistukseni kun olin "uskoton". Mulla on tässä päivä aikaa miettiä kaikkee. Esim. monta lyöntiä tuun pyytään, kun mä ite saan päättää.

Toisaalta vastalahjana  annan mun rakkaalle sen mitä hän taas himoaa. Eli hänen kuritettavanaan on (reilusti yli-ikäinen) koulutyttö, joka on ujo ja herkkä mut kokeilunhaluinen. No semmoinenhan mä kyllä oon muutenkin, mutta tänään asukin on sitten sen mukainen. Täytyy vaan käydä vielä pikkuisen shoppailemassa...

Vierailija
24/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli oikeesti kiva keskustelu. Näytin tän kaiken mun miehelle aamulla (okei, pitkän harkinnan jälkeen). Ja sen tein oikeesti polvillani hänen edessä tän tabletin kanssa ja samalla rangaistusta itselleni pyytäen.

Illalla tuun sit saamaan mitä oon niin kaivannut. Kiitti varsinkin sulle Karttakeppi, kun lähinnä sun juttujen takia tuun saamaan rangaistukseni kun olin "uskoton". Mulla on tässä päivä aikaa miettiä kaikkee. Esim. monta lyöntiä tuun pyytään, kun mä ite saan päättää.

Toisaalta vastalahjana  annan mun rakkaalle sen mitä hän taas himoaa. Eli hänen kuritettavanaan on (reilusti yli-ikäinen) koulutyttö, joka on ujo ja herkkä mut kokeilunhaluinen. No semmoinenhan mä kyllä oon muutenkin, mutta tänään asukin on sitten sen mukainen. Täytyy vaan käydä vielä pikkuisen shoppailemassa...

Hienoa, mielikuva virkisti kovasti myös tässä päässä! Kerro sitten montako tuli....

Vierailija
25/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttakeppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, mielikuva virkisti kovasti myös tässä päässä! Kerro sitten montako tuli....

No mua oikeesti kiinnostaa paljonko mä kestän. Ja tiedän että toi ei lyö kuitenkaan kovaa vaan enemmän vaan napauttaa ja tod näk ei ees suostu lyömään paljaalle iholle vaan vaatii mulle paksut sukkikset/leggarit. Ite tykkäisin kyl ihan paljaalle mut ehkä tää on sit kuitenkin neuvottelukysymys. Tohon sen koulutyttöfantasiaan sopis polvarit paljon paremmin kuin sukkikset ainakin mun mielestä.

Ja tykkäisin muutenkin pitkittää juttua, saa mennä koko ilta. Ja onhan mussa paljon muitakin piiskattavia paikkoja kuin peppu (reidet joka puolelta, pohkeet, jalkapohjat, tissit...).

Nää edellä mainitut huomioiden aattelin muuten pyytää ihan täyttä sataa iskua. Oon mä sen ansainnut. Toivota onnee ja kestämistä, jooko? Kun tää on vähän sunkin vika...

Vierailija
26/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lauman narttuja joita pääsis nussimaan vuoronperään. olisi siis kaikkea seksiin liittyvää, fistaus ja piiskaus mukaan lukien. Voisin katsella myös kun nartut lesboilisi ja fistaisivat toisiaan,istuisivat naamani päälle että saisin pillumehut nieltäväksi.M

Miks tälle alapeukkuja haluaisin olla yks nartuista? levittäisin vittuani ja sillä pyyhityttää vittuni ton pervon kans.

Vierailija
27/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nää edellä mainitut huomioiden aattelin muuten pyytää ihan täyttä sataa iskua. Oon mä sen ansainnut. Toivota onnee ja kestämistä, jooko? Kun tää on vähän sunkin vika...[/quote]

Niin, kyllähän koulutytöllä on mekko ja paita ja siistit sukat ja valkoiset puuvillapikkupöksyt.

Ja rottinki tuntuu kyllä sukankin läpi ikävästi, puhumattakaan koulutytön ohuista reisistä johon pitää jäädä pienet juovat.Jos ei riittävästi katumusta rupea löytymään niin opettaja voi ottaa poikittain polvelle ja läiskii kädellä pakaroille niin kunnes pakarat punoittaa.

Jos kuritettavassa ilmenee epäsoveliaita innostumisen merkkejä niin piiskaamista jatketaan kunnes kuritettavalla on naaama märkänä kyynelistä ja räästä. Vessataukoja ei pidetä, vaikka tulis lätäkkö alle. Kuritusta ei lopeteta ennenkuin oppilas on asianmukaisesti kiittänyt opea kurituksen vaivasta ja osoittanut riittävää nöyryyttä tässä kiittämisessä.

Olis kiva olla kärpäsenä katossa.

Vierailija
28/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karttakeppi, laitoin sulle viestin.

Toivon et tulee perille

Jännittää

Vierailija
29/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin oudolta että joku haaveilee ilkeistä ja häijyistä, piiskaa heiluttavista miehistä. Minä kun olen niitä tarpeekseni saanut niin haluaisin turvallissuutta ja rauhallisuutta uhkuvan kilttimiehen jolla on normaalit läheisyystarpeet.

Vierailija
30/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasioitteni kohteena on omistamani punainen morris mini. kun halut käyvät liian isoiksi, niin panen autoa pakoputkeen. autoa kohtelen kuin tyttöystävää. kun autolla lähden jonnekkin, niin laitan nahkakäseneet etei tule sormenjälkiä ja tarpeen tullen käytän auton pesussa, jossa hänet samalla vahataan.

Vierailija
31/47 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tunnustettavaa. Innostun vahinkovilahduksista ja saunapaljastuksista. Nautin myös tilanteista jossa itse joudun vahingossa näytille, ujouttani en vartavasten hankkiudu Haaveeni on se, että.joku komea mies repäisisi uikkarinsa naulaan edessäni, tai että yllättäisin jonkun miehen lääkärin tutkimushuoneessa munat paljaana. Tai edes lirittelemässä kulman takana. Aika useinhan ne lirittää minne hyvänsä joten viikonlopulla ei voi välttyä näkemästä. Jostain syystä myös naisten nakuvilahdukset ja pissallakäynnit kiihottavat minua yhtä paljon, vaikka olen mielestäni hetero. Nainen kyykkypissalla on vaan niin herttaisen suojaton näky. Luulen että lapsuuden lääkärileikit on jääneet minulta pahasti kesken.

Vierailija
32/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiat kirjoitti:

En useinkaan haaveile filmitähdistä, sen sijaan kukaan tuttavapiirin mies ei ole turvassa seksifantasioiltani. Olen käynyt läpi sekä naapurit, koulutoverit että työtoverit ja muutaman hiekkalaatikkopapan myös. Osa on ollut aika epätode näköisiä, ei niin komeita, pullukoita, kynäniskoja ja nörttejä. Mutta aina kivoja ja luotettavia. Mieheni on ainoanseksinumppani ja suuri rakkaus, mutta -sori vaan - harvoin sormetusfantasioissa. Usein en tyydytä itseäni mutta mietin kuitenkin, miltä joku näyttäisi alasti ja miten se tulisi....jne

Onko teidän "sisäinen elämänne" yhtä outoa?

Vierailija
33/47 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ymmärrän kyllä fistauksen pilluun, mutta useasti netissä työnnetää käsi perseeseen. Tuon pilluun fistauksen vois kokeilla, mutta mulla on niin iso käsi näinköhän menee.

Vierailija
34/47 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karttakeppi kirjoitti:

Nää edellä mainitut huomioiden aattelin muuten pyytää ihan täyttä sataa iskua. Oon mä sen ansainnut. Toivota onnee ja kestämistä, jooko? Kun tää on vähän sunkin vika...

Niin, kyllähän koulutytöllä on mekko ja paita ja siistit sukat ja valkoiset puuvillapikkupöksyt.

Ja rottinki tuntuu kyllä sukankin läpi ikävästi, puhumattakaan koulutytön ohuista reisistä johon pitää jäädä pienet juovat.Jos ei riittävästi katumusta rupea löytymään niin opettaja voi ottaa poikittain polvelle ja läiskii kädellä pakaroille niin kunnes pakarat punoittaa.

Jos kuritettavassa ilmenee epäsoveliaita innostumisen merkkejä niin piiskaamista jatketaan kunnes kuritettavalla on naaama märkänä kyynelistä ja räästä. Vessataukoja ei pidetä, vaikka tulis lätäkkö alle. Kuritusta ei lopeteta ennenkuin oppilas on asianmukaisesti kiittänyt opea kurituksen vaivasta ja osoittanut riittävää nöyryyttä tässä kiittämisessä.

No niin, nyt täältä vähän raporttia sen illan leikeistä. Oli ihan älyttömän ihanaa. Mies sai "koulutyttönsä" ja mä rangaistukseni. En varmaan ollu ihan tollainen perusbrittiläinen klassikko-schoolgirl, mut olin varmaan ihan tarpeeksi hyvä. Okei, erot lähinnä se, että valkoisen paidan sijasta mulla oli mekon alla musta body ja sukat oli kanssa mustat. Mut musta alkoi vaan tuntua jotenkin liian pervolta ja ällöttävältä sellainen teinityttö vs. aikuinen mies -asetelma niin olin sit omasta ehdotuksestani ehkä enemmän joku opiskelija- tai assistenttityyppinen tapaus. Tää kelpas kyllä paremmin kuin hyvin.

Haluutteko kuulla enemmän? Ei se mitään, kerron silti. Eka tietty pyysin anteeksi mun huonoa käytöstäni (polvillaan ukon edessä mutta vielä täysissä pukeissa). Sitten alettiin keskustella mun rankaisemisesta ja mun ehdotus sadasta piiskaniskusta voitti. Sovittiin kanssa et jos mokailen niin saan aina vaan lisää (ja päätin kyl mokailla).

Tiesin että toi ei todellakaan lyö lujaa ja itse asiassa pari kertaa jouduin jopa pyytään vähän kovempaa, että tuntuis. Mutta se ei kyllä varsinaisesti ollu se juttu vaan se kaikki tunnelma. Ja mitä siinä leikissä koko ajan kehiteltiin ite lisää kun vaan päästiin vauhtiin. Se kaikki henkinen puoli oli kyllä lopulta ihan parasta.

Kerronko lisää vai riittikö jo?

Vierailija
35/47 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minulla on vain normaaleja fantasioita. tässä muutama esimerkki:

-Kuvittelen panevani twilight sparklea takaapäin kakkoseen.

-olen alasti kahleissa ja luokan tytöt nöyryyttävät minua. ottavat kuvia, työntävät virtsaputkeen paksuja nauloja, potkiivat munille ja muuta vastaavaa.

-joku kaunis naispuolinen vampyyri imisi veret minusta.

jos olisi oudoja fantasioita, niin todennäköisesti en uskaltaisi niistä täällä kertoa.

Vierailija
36/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

karttakeppi kirjoitti:

No niin, nyt täältä vähän raporttia sen illan leikeistä. Oli ihan älyttömän ihanaa. Mies sai "koulutyttönsä" ja mä rangaistukseni. En varmaan ollu ihan tollainen perusbrittiläinen klassikko-schoolgirl, mut olin varmaan ihan tarpeeksi hyvä. Okei, erot lähinnä se, että valkoisen paidan sijasta mulla oli mekon alla musta body ja sukat oli kanssa mustat. Mut musta alkoi vaan tuntua jotenkin liian pervolta ja ällöttävältä sellainen teinityttö vs. aikuinen mies -asetelma niin olin sit omasta ehdotuksestani ehkä enemmän joku opiskelija- tai assistenttityyppinen tapaus. Tää kelpas kyllä paremmin kuin hyvin.

Haluutteko kuulla enemmän? Ei se mitään, kerron silti. Eka tietty pyysin anteeksi mun huonoa käytöstäni (polvillaan ukon edessä mutta vielä täysissä pukeissa). Sitten alettiin keskustella mun rankaisemisesta ja mun ehdotus sadasta piiskaniskusta voitti. Sovittiin kanssa et jos mokailen niin saan aina vaan lisää (ja päätin kyl mokailla).

Tiesin että toi ei todellakaan lyö lujaa ja itse asiassa pari kertaa jouduin jopa pyytään vähän kovempaa, että tuntuis. Mutta se ei kyllä varsinaisesti ollu se juttu vaan se kaikki tunnelma. Ja mitä siinä leikissä koko ajan kehiteltiin ite lisää kun vaan päästiin vauhtiin. Se kaikki henkinen puoli oli kyllä lopulta ihan parasta.

Kerronko lisää vai riittikö jo?

Vaikuttaa siltä että miehesi on himpula jolla stondaa vasta tilanteessa jossa se saa lyödä naista?

Vierailija
37/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin mutta voi usein myös naiset tulevat mielellään otetuksi "leikkiväkisin". Se on ainoa keino monille harrastaa seksiä tuntematta jonkinlaista syvään iskostunutta syyllisyyttä. Vahva nainen tietää milloin haluaa ja antaa hyvällä omallatunnolla - heikko nainen haluaa "vastuuvapautuksen". Myös pikku hiprakka vapauttaa - voi panna normaalit seksintarpeet viinan syyksi.

Vierailija
38/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanttasioin omasta äidistä

Vierailija
39/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanttasioin omasta äidistä

Kenen omasta?

Vierailija
40/47 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla niin mutta voi usein myös naiset tulevat mielellään otetuksi "leikkiväkisin". Se on ainoa keino monille harrastaa seksiä tuntematta jonkinlaista syvään iskostunutta syyllisyyttä. Vahva nainen tietää milloin haluaa ja antaa hyvällä omallatunnolla - heikko nainen haluaa "vastuuvapautuksen". Myös pikku hiprakka vapauttaa - voi panna normaalit seksintarpeet viinan syyksi.

Totta. Kun nuoorena oppi että nainen on huono jos antaa, huono jos ottaa ja huono jos pihtaa niin on aina vähän syyllinen olo kun meinaa nauttia seksistä. Helpottaa kovasti jos mies ottaa ohjat niin ettei tarvitse toimia. Voi olla että jos seksi olisi oĺlut iloisempi asia, nauttisin omastakin aktiivisuudesta