Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS "Nuoret miehet lykkäävät isäksi ryhtymistä"

Vierailija
02.07.2017 |

Voiko joku kopioida tai kertoa mitä siinä oli...en ole tilaaja niim en pääse lukemaan

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monen monelta mieheltä kuullut, että ovat parisuhteessa lähinnä mukavuussyistä. Ja tietysti säännöllisen seksin. Vailla mitään aikomusta edes sen kummemmin sitoutua, vaan katsastelevat samalla rauhassa jotakin uutta parempaa. Samaan aikaan naisystävänsä hehkuttavat söpöjä vauvanvaatteita kaupassa. Vätyksiä iso osa näistä nykyajan miehistä.

Sehän se juuri tosimiehen merkki onkin kun lammasmaisesti suostuu naisen keskiluokkaiseen perheleikkiin. Bäääääää....

Vierailija
62/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet katsos pystytään lykkäämään helposti sinne 35v asti ennen lasten tekoa. Meillä ei biologinen kello käy.

Se on totta että naiset ei halua lapsia 20v niin kuin joskus. Mutta itse miehenä näen myös todella paljon noin 30v naisia jotka alkavat olla epätoivossaan jo.

Itse mielummin luotan naiseen joka on 25vuotias sinkku enemmän kuin 30vuotiaaseen.

Joo, noilla kolmekymppisillä lapsettomilla alkaa olla jo agenda. Biologinen kello tikittää ei tuollaista kyllä uskalla ilman kumia lykkiä. Käytetyt kortsutkin kannattaa varmuuden vuoksi vetäistä vessanpöntöstä alas.

Kortsuja nimen omaan ei saa vetää vessasta alas. Vesilaitos jatkuvasti tiedottaa. Kuten ei tamponeitakaan. Vie mielummin roskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ei pääse edes pukille kun bailabaila - ikäiset naiset toteuttavat itseään keskenään ja panettavat itseään satunnaisesti samoilla hunkseilla.

30+ -ikäisenä miehet ovat urautuneet jo niin syvälle omiin kuvioihin ja kaveripiireihin, ettei ajatus jostain lapsiperhehelvetistä ja vaipoista voisi vähempää kiinnostaa. Sitäpaitsi sen ikäisinä miehet tajuavat, että naiset haluavat miehen vain muutamaksi vuodeksi. Kun lapset on tehty, on naisen aika ajautua erilleen epätyydyttävästä suhteesta ja miehelle jää vain maksumiehen osa.

Vieläkö naiset ihmettelette miksei miehiä kiinnosta tällainen kuvio? Sitäpaitsi netin runkkausmateriaali on ihan laadukasta nykyään, mikä vie sen ainoan syyn minkä takia miehet on kautta historian naisia vierellään sietänyt.

Vierailija
64/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että tämä on hyvä ilmiö, sillä nuoret miehet ovat ymmärtämässä ettei heidän velvollisuutensa ole täyttää jonkun vauvakuumeisen perheunelmaa ja sitä myötä alkaa yhteiskunnalliseksi maksumieheksi.

Harmi etten itse ymmärtänyt asiaa ajoissa...

Itsepähän työnnät lapsia haluavat naiset Ismaelien syliin. Ne nimittäin haluavat naimisiin ja lapsia. Oleellinen osa perhekulttuuria. Ihan uussuomalaisillakin. Jäät nuolemaan näppejäsi, kun pitää tehdä näitä isoja valintoja elämässä.

Vierailija
65/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että tämä on hyvä ilmiö, sillä nuoret miehet ovat ymmärtämässä ettei heidän velvollisuutensa ole täyttää jonkun vauvakuumeisen perheunelmaa ja sitä myötä alkaa yhteiskunnalliseksi maksumieheksi.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja sitä saa mitä tilaa ja niin makaa kuin petaa. Eli ihan itseäsi saat syyttää. Ja jos sinä jollekin juodut maksamaan niin omalle lapsellesi, et muille.

Vierailija
66/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja miehet lykkäävät ensimmäistä seksikertaakin yhä useammin hautaan asti :D

Jännä että tästä ei Suomessa keskustella.

Kyseessä on todella iso juttu, eräänlainen megatrendi.

Juuri lueskelin tuossa, että Japanissa miehet ovat alkaneet mennä naimisiin "VR-tyttöystäviensä" kanssa (VR = virtual reality). Japanissahan 40% nuorista miehistä on erään selvityksen mukaan kokemattomia.

Samalla polulla ollaan täälläkin tukevasti.

Jotenkin jännä tilanne. Kerrankin miehillä voisi olla sitoutumisvapaata seksiä kenen virtuaalisen henkilön kanssa tahansa, niin he päättävät mennä naimisiin.

Toisaalla miehet valittavat, että eivät haluaisi sitoutua ollenkaan ja parisuhde vaatii niin paljon viitseliäisyyttä, että miksi mennä naimisiin ollenkaan. Kun jostain voi löytyä vielä parempi.

Miksi ihmeessä mennä naimisiin virtuaalisen henkilön kanssa, kun se ei merkkaa mitään? Täysin turha rituaali.

Vai olisiko sittenkin niin, että myös miehet haluavat naimisiin ja pitää tätä perinnettä yllä?

Vierailija
67/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katkera isä on täällä havahtunut valittamaan, kun omat lapset maksavat, mutta klubbailemaan tekisi mieli. Voi, voi.

Vierailija
68/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepähän työnnät lapsia haluavat naiset Ismaelien syliin. Ne nimittäin haluavat naimisiin ja lapsia. Oleellinen osa perhekulttuuria. Ihan uussuomalaisillakin. Jäät nuolemaan näppejäsi, kun pitää tehdä näitä isoja valintoja elämässä.

Siinähän sitten naiset nauttivat uudesta perhekulttuurista, voipi tulla itkut :D

Itse olen (typeryyttäni) jo lisääntynyt. Tämäkin viikonloppu menty täysin kakaroiden harrastusten ehdoilla pitkin poikin maakuntaa. Onpa hienoa nelikymppisen miehen elämää. Juuri omien kokemusteni (ja osittain työkavereiden) perusteella teen myyräntyötä sen eteen, että mahdollisimman moni nuorempi mies ei tee pillunhimossaan sitä vihoviimeistä virhettä.

Vierailija
69/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihan parikymppisiäkin isiä, jotka ovat loistoisiä lapsilleen. Myös niiden kasvaessa. Perheen mukana pysyvät ja sitoutuvat.

Vierailija
70/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ruveta tuohon lasten harrastusten ehdoilla rumbaan. Jos fillarilla ei pääse, niin palloa lähikentälle vaikka potkimaan. Vanhemmat itse saattavat itsensä tuohon asemaan, kun suostuvat. Elettiin sitä ennenkin. Ei ihme, jos katkeroittaa. Tai sitten koko perheen yhteinen mieluisa harrastus, minne mentäisiin joka tapauksessa.

Vierailija
71/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja sitä saa mitä tilaa ja niin makaa kuin petaa. Eli ihan itseäsi saat syyttää. Ja jos sinä jollekin juodut maksamaan niin omalle lapsellesi, et muille.

Perheellistymisen myötä isompi asunto, todnäk auto, kakaroiden harrastukset, naisen vaatimat "välittämisen osoitukset" - siinä pankki, verottaja, autokauppias yms hierovat käsiään kun typerys ei ymmärrä mihin lähtee...

Vierailija
72/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita onnellisiakin multikultipariskuntia. On vaan yleensä edellyttänyt, että kummallakin on korkeakoulututkinto. Siinä se mieskin jo yleensä ymmärtää, ettei naisen paikka ole kotona. Osa tekee jopa yhdessä töitä samassa työpaikassa.

Vierailija
73/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ismailit kiinnostaa niin ihan vapaasti. En tule sitä rakkaustarinaa estämään ja pysyn muutenkin kaukana niiden kulttuureista.

Vierailija
74/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo halusi jo kakskymppisenä lapsia. Itse sanoin että en halua vielä. Ehkä joskus. Malttoihan tuo 12 vuotta odottaa että minäkin halusin.

Vierailija
75/81 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellistymisen myötä isompi asunto, todnäk auto, kakaroiden harrastukset, naisen vaatimat "välittämisen osoitukset" - siinä pankki, verottaja, autokauppias yms hierovat käsiään kun typerys ei ymmärrä mihin lähtee...

Tuonhan tietää jo vähänkin fiksumpi yksilö jo etukäteen ja laskelee yhdessä puolison kanssa menot. Kuten myös kasvatussäännöt, näkemykset eri elämänaloilta itselle ratkaisevissa asioissa jne. En minä haluaisi lasteni isäksi miestä, joka niitä itse ei haluaisi. Sehän lähtee heti menemään viimeistään ensimmäisen vauvavuoden aikana. Tai tekee "Elot" ja pettää jo raskaana olevaa vaimoaan. Sitten anelee Seiskan kannessa jotakin anteeksi antoa. Kyllä (nais)äänestäjät muistavat.

Vierailija
76/81 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-v ikään mennessä kolme naista on vilkuttanut lapsikortti minulle, yhden kanssa olen lisääntynyt yhden lapsen verran.

1. Opiskeluaikojen heila (olin 23-v), jätti minut kun halusi nopeasti pesueen. Lisääntyi parin muksun verran melko lailla heti jätettyäni minut ulkoisesti kloonini kanssa.

2. Tämän kanssa saatiin lapsi. Mielenterveysongelmat puhkesivat heti lapsen synnyttyä ja homma jäi siihen. Olisi halunnut lisää lapsia, mutta riskit vaikuttivat liian suurilta.

3. YH-äiti, joka halusi pikaisesti lapsen. Ei lapsen ensisijainen huoltaja eli pääkopassa jälleen jotain pientä häikkää. Oli pakko jättää väliin.

En mielellään lisääntyisi enää. Olen hyvätuloinen ja akateeminen eli jonkinlaiset puitteet hyvälle elämälle olisi mahdollista tarjota. Liian suuret riskit ja lapset useammalle naiselle alkaa olla jo hieman wt-meininkiä. Periaatteessa mielummin vaikka "valmiiseen pöytää" jos lapsia on naisella yhden lapsen verran ja ei ole pakko lisääntyä enää, niin en joudu loppuelämää huolehtimaan lapsesta kun nainen kyllästyy minuun.

Vierailija
77/81 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ aika persiist, muuta en sano. Siis eukkojen touhu.

Miten lapsen äiti käyttäytyy nykyään?

Vierailija
78/81 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ja sitten syytetään naisia syntyvyyden alenemisesta. Miesten syy tuokin on.

Miten se on miesten syy? Yksi mies voi siittää vaikka tuhat naista. Mies voi tehdä lapsia vaikka 80 vuotiaana.

Vierailija
79/81 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lykätä ainakin vasektomiaan saakka.

Vierailija
80/81 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovatkin seuranneet "perhe-elämää" ja tehneet viisaita ratkaisuja.

Täytyy sanoa, että pojasta polvi paranee. Hienoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi