HS "Nuoret miehet lykkäävät isäksi ryhtymistä"
Voiko joku kopioida tai kertoa mitä siinä oli...en ole tilaaja niim en pääse lukemaan
Kommentit (81)
Joo, ja miehet lykkäävät ensimmäistä seksikertaakin yhä useammin hautaan asti :D
Jokainen saa ihan rauhassa olla haluamatta lapsia. Miks tästä asiasta väännetään kokoakan täällä??
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on lapsellisia idiootteja suurin osa. Tää on niin tiedetty. Sitten vielä joku ihmettelee ikäeroja.
Surullistahan tässä on se, että ei edes korkea ikä miehessä takaa henkistä kypsyyttä. Pahimmassa tapauksessa saa vain lapsellisen miehen ryppyisessä paketissa. Että se siitä ikäerosuhteiden hehkuttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mun tekis mieli jätskiä. Voisikohan joku pölliä puolestani yhden tuutin?
Valemedia hesarille ei kannata maksaa yhtään enempää kuin on pakko.
No jos tuota mieltä on, sitten ei kannata kysellä juttujen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 20-vuotias nainen enkä halua lapsia. Olen jo kuudesta miehestä eronnut tämän asian takia. Mieluummin olen sitten sinkku.
Lopeta nyt jo pelle.
Kovin on nopeasti tuolla iällä lastenhankinta tullut ajankohtaiseksi kun jo kuusi isäksi hinkuvaa miestä olet parikymppisenä joutunut jättämään.Olet yksinäinen nettirunkkari - et mitään muuta.
Olen 29v kuten aiemmin korjasin. Onko sulla kuukautiset tai kenties huonosti nukutut yöunet takana? Nolo.
Perheelliset on järkyttävän kateellisia lapsettomille. Minä en tee lapsia vaan pyhitän elämäni työn teolle ja matkustelulle :)
N30
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa ihan rauhassa olla haluamatta lapsia. Miks tästä asiasta väännetään kokoakan täällä??
Täällä on tuo yksi fanaatikko jolle kyseessä on sydämen asia.
En tiedä motiivejaan.
Olen 22v nainen. Opiskelen ainakin 12v, että ei tässä lapset ole ajankohtaisia jos koskaan. Kouluttaudun korkeasti ja aion vielä erikoistua.
Ihan normaalia tehä lapset 30v+ jopa 40v. Ihan tätä päivää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 20-vuotias nainen enkä halua lapsia. Olen jo kuudesta miehestä eronnut tämän asian takia. Mieluummin olen sitten sinkku.
Lopeta nyt jo pelle.
Kovin on nopeasti tuolla iällä lastenhankinta tullut ajankohtaiseksi kun jo kuusi isäksi hinkuvaa miestä olet parikymppisenä joutunut jättämään.Olet yksinäinen nettirunkkari - et mitään muuta.
Olen 29v kuten aiemmin korjasin. Onko sulla kuukautiset tai kenties huonosti nukutut yöunet takana? Nolo.
Ei naiset vittuile toisilleen kuukautisista. Myös tuo "nolo" oli hiukan liian läpinäkyvä.
Kuka lapusta jossa teksti "av" ja pvm tissivaossa, tai olet mies. Manboobsit sitten tunnistetaan kyllä eli turha yrittää
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kypsemmät 40+ miehet haluavat innokkaasti kakaroita nuorten naisten kanssa. :)
Joo.. ihanaa, suorastaan hypin innostuksesta. -_-
T. äidiksi haluava 27v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo pelle.
Ei naiset vittuile toisilleen kuukautisista. Myös tuo "nolo" oli hiukan liian läpinäkyvä.
Kuka lapusta jossa teksti "av" ja pvm tissivaossa, tai olet mies. Manboobsit sitten tunnistetaan kyllä eli turha yrittää
Hahah.. Ihan nainen olen, mutta usko mitä tahdot. Tekeekö kipeetä kun toinen nainen ei haluakaan lapsia ja sinä halusit?
Eipä ne naisetkaan lapsia halua. Lähipiirissäni ei lähes kellään 30v paikkeilla ole lapsia. Ja nimenomaan naispuoliset ystäväni eivät niitä halua.
No miehet katsos pystytään lykkäämään helposti sinne 35v asti ennen lasten tekoa. Meillä ei biologinen kello käy.
Se on totta että naiset ei halua lapsia 20v niin kuin joskus. Mutta itse miehenä näen myös todella paljon noin 30v naisia jotka alkavat olla epätoivossaan jo.
Itse mielummin luotan naiseen joka on 25vuotias sinkku enemmän kuin 30vuotiaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja miehet lykkäävät ensimmäistä seksikertaakin yhä useammin hautaan asti :D
Jännä että tästä ei Suomessa keskustella.
Kyseessä on todella iso juttu, eräänlainen megatrendi.
Juuri lueskelin tuossa, että Japanissa miehet ovat alkaneet mennä naimisiin "VR-tyttöystäviensä" kanssa (VR = virtual reality). Japanissahan 40% nuorista miehistä on erään selvityksen mukaan kokemattomia.
Samalla polulla ollaan täälläkin tukevasti.
Mä voin tehä lapsia sitteku mies pystyy synnyttämään ne ja jää kotiin isyyslomalle useaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne naisetkaan lapsia halua. Lähipiirissäni ei lähes kellään 30v paikkeilla ole lapsia. Ja nimenomaan naispuoliset ystäväni eivät niitä halua.
Eli otit nokkiisi tuosta kun jutussa puhuttiin miehistä?
Lapset on elämän suola ja ilman lapsia ei oo elämää. Näin se vaan on.
En halua lapsia, koska haluan pitää oman elämäni. En myöskään halua olla raskaana enkä synnyttää. Synnyttäminen on hirveää teurastusta.
Minä en ainakaan tähän maahan yhtään lasta rupea tekemään ennen kuin tienaan sen verran, että pystyn sille kustantamaan kunnollisen elämän. Eli aika myöhään menee.
-M22