Mikä on mielestäsi sopiva palkka jos teini pesee kodin ikkunat?
Tein jo yhden tällaisen aloituksen ja se poistettiin heti. Mitä kamalaa tässä kysymyksessä oikein on?? Omasta tytöstä kyse, ei saa mitään säännöllistä viikko/kuukausirahaa, mutta annan taskurahaa pieniä töitä vastaan. Nyt pesisi kaikki ikkunat, eli ei ihan pikkuduuni. Eikö tätä tosiaan saa kysyä? Miksei?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Sissos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin 10 e per ikkuna. Mikä mielestäni reilu palkkio.
Saanko tulla teille pesemään ikkunat?!
Minäkin ilmoittaudun!
Meillä käy ikkunanpesufirma joka toinen kuukausi ja he veloittavat 100€/kerta, ikkunoita on viitisenkymmentä! Osa pieniä, osa isoja, osa vaikeasti pestäviä säleikköikkunoita.
Mikä ihmeen firma noin halvalla pesee?
Vierailija kirjoitti:
Sissos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun!
Meillä käy ikkunanpesufirma joka toinen kuukausi ja he veloittavat 100€/kerta, ikkunoita on viitisenkymmentä! Osa pieniä, osa isoja, osa vaikeasti pestäviä säleikköikkunoita.
Miks ne noin usein pitää pestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sissos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun!
Meillä käy ikkunanpesufirma joka toinen kuukausi ja he veloittavat 100€/kerta, ikkunoita on viitisenkymmentä! Osa pieniä, osa isoja, osa vaikeasti pestäviä säleikköikkunoita.Mikä ihmeen firma noin halvalla pesee?
Maahanmuuttajat Kuutamokeikka Oy :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä joku 10-15 € tunnilta ois hyvä. Niinhän moni pienipalkkainenkin tekee duunia tuolla palkalla.
Eli pointti tuossa se että töitä joutuu tekemään paljon jotta pärjää. Mikään ei tule ilmaiseksi tässä elämässä.
No joo. Teini siis asuu ja syö, saa vaatteet ym. ilmaiseksi ja omassa kodista tarvitsee huolehtia vain jos siitä maksetaan tarpeeksi iso tuntipalkka. En nyt oikein ymmärrä miten tuosta oppii mitään elämän kovuudesta. Ei ihme etteivät pärjää myöhemmin omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sissos kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ilmoittaudun!
Meillä käy ikkunanpesufirma joka toinen kuukausi ja he veloittavat 100€/kerta, ikkunoita on viitisenkymmentä! Osa pieniä, osa isoja, osa vaikeasti pestäviä säleikköikkunoita.Mikä ihmeen firma noin halvalla pesee?
Offtopikiks menee, mut tää firma on varmaan tehnyt sopimuksen ikkunoiden säännöllisestä pesusta, jolloin se hoituu halvemmalla. Olisko kyseessä myös joku yrityksen akkunat eikä yksityinen koti. Kellä on 50 ikkunaa talossaan?!
Minä pesen omat ikkunani korkeintaan joka 2. vuosi. (Joka 2. kk hmm....??)
Aikuinen poikani on pessyt parvekelasit ja saanut siitä hyvästä 20€. :)
Huijaat että maksat 100€ ja sitten et maksakaan Hahahhaaa!!!
Sanot vaan että elämä ei oo aina reiluu ja lähet bisselle lähiökapakkaan. Pyydät vielä jos hän tiskais noi isot tiskitkin 50€. :D
Mulle vanhemmat maksoi 10e/tunti ikkunanpesusta ja joskus siivouksesta muutenkin. Mielestäni ihan sopiva palkka.
Missä isossa omakotitalossa on vain 10 ikkunaa?
Riippuu ikkunoiden määrästä, mutta semmonen 50€ vois olla sopiva palkka.
Vierailija kirjoitti:
Missä isossa omakotitalossa on vain 10 ikkunaa?
Niin ja eikös yleensä ole tuplaikkunatkin.
Pesettekö te oikeasti joka kesä ikkunat?
Muutama kramma koksuu tai herskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 350-400 euroa muutamasta ikkunasta?
Hyvä korvaus on se, ettei viikkorahaa jäädytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 350-400 euroa muutamasta ikkunasta?
Niin jos on vanhemmat huumepohattoja. :)
Ikkunoiden pesuun liittyy myös verhojen pesu ja silitys, ettei 50 e oikein riitä. Neuvokaa samalla että hankalat verhot silitettävä puolikuivina että siliävät, ja raskaat verhot vain imuroidaan.
Täysi työpäivä, 8 tuntia saa kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle vanhemmat maksoi 10e/tunti ikkunanpesusta ja joskus siivouksesta muutenkin. Mielestäni ihan sopiva palkka.
Mun syksyllä 14 täyttävä tytär tekee kaikenlaista työkeikkaa paikallisen 4H-yhdistyksen kautta. Itse asiassa eka työ oli omakotitalon ikkunoiden pesu. Palkkaa sai 10 euroa tunnilta. Alle 3 tuntia meni. Maksaisin varmaan saman, en todellakaan per ikkuna. Mutta pesen itse koska tyttö jakaa lehtiäkin kahdesti viikossa ja lenkittää koiria apuna kun oma polvi kipeänä.
No suotakoon se ""hyväntutun" bonus tuolle omalle lapselle eiks vaan.