Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestäsi sopiva palkka jos teini pesee kodin ikkunat?

Vierailija
30.06.2017 |

Tein jo yhden tällaisen aloituksen ja se poistettiin heti. Mitä kamalaa tässä kysymyksessä oikein on?? Omasta tytöstä kyse, ei saa mitään säännöllistä viikko/kuukausirahaa, mutta annan taskurahaa pieniä töitä vastaan. Nyt pesisi kaikki ikkunat, eli ei ihan pikkuduuni. Eikö tätä tosiaan saa kysyä? Miksei?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei makseta kotitöiden tekemisestä, mutta ihan kohtuullisesti ovat tehneet. Tosin ikkunoita ei pese kukaan, ei ole varmaan viiteen vuoteen pesty...

Vierailija
2/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin 10 e per ikkuna. Mikä mielestäni reilu palkkio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla teille pesemään ikkunat?!

Vierailija
4/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pesty jo ja niitä oli vain neljä.

Vierailija
5/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10€/ikkuna

Vierailija
6/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin riippuu ikkunoiden määrästä, onko kaksio n. 3 ikkunaa vai iso omakotitalo 10 ikkunaa..

Vierailija
7/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ikkunoiden määrästä ja montako pestävää pintaa niissä on.

Rahatilannekin ratkaisee.

Meillä ei ole kotitöitöistä maksettu koskaan, osallistuminen kuuluu asiaan. En ole myöskään maksanut koetuloksista yms. Viikkorahaakaan ei ole ollut.

Ruoka (myös karkkeja ja herkkuja), asunto, vaatteet kuuluu perusjuttuihin ja joskus käteistä perusteltuihin menoihin.

Lähisukulainen on maksanut ison omakotitalon ikkunoiden pesusta teineilleni yhteensä 200 €. 

Vierailija
8/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kymppii voisin heittää, jos on hyvin pesty

Vierailija
9/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei makseta kotitöiden tekemisestä, mutta ihan kohtuullisesti ovat tehneet. Tosin ikkunoita ei pese kukaan, ei ole varmaan viiteen vuoteen pesty...

Jatkan vielä, että tuskin saadaan pestyä koskaan, mutta ulkopuolistakaan ei kehtaa palkata. Olisi jollakin tavalla noloa, ettei siivoa itse sotkujaan :D

Vierailija
10/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun pesin vanhemmillani ikkunat teininä niin sain n. 50€. Kyseessä suuri omakotitalo, jossa ikkunapareja on 20. Silloin se oli ihan sopivasti, olin jotain 15-vuotias

Vierailija
11/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelleni maksoin 50€ kaikkien ikkunoiden pesemisestä. Kyseessä kerrostalokolmio

Vierailija
12/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä  on 22 kpl ikkunoita. Monta teillä??

Vierailija
13/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 10€/ ikkuna on ok. Itsekin tuota palkkaa mietin kun 16v pojan kanssa oli puhetta lisärahan ansaitsemisesta kuukausirahan lisäksi.

Vierailija
14/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla teille pesemään ikkunat?!

Minäkin ilmoittaudun!

Meillä käy ikkunanpesufirma joka toinen kuukausi ja he veloittavat 100€/kerta, ikkunoita on viitisenkymmentä! Osa pieniä, osa isoja, osa vaikeasti pestäviä säleikköikkunoita.

Vierailija
15/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vaan yksi ikkuna?

Vierailija
16/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei nykyajan teinit viitsi ilmaiseksi eväänsä liikauttaa, kun jo yhden vaivaisen ikkunan pesemisestä saa 10 euroa... Anoppi antaa pienehkön rivitalopihan nurmikon leikkaamisesta 50 euroa. 

Vierailija
17/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku 10-15 € tunnilta ois hyvä. Niinhän moni pienipalkkainenkin tekee duunia tuolla palkalla.

Eli pointti tuossa se että töitä joutuu tekemään paljon jotta pärjää. Mikään ei tule ilmaiseksi tässä elämässä.

Vierailija
18/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 10€/ ikkuna on ok. Itsekin tuota palkkaa mietin kun 16v pojan kanssa oli puhetta lisärahan ansaitsemisesta kuukausirahan lisäksi.

Siis annat "ilmaiseksi" kuukausirahaa ja maksaisit vielä lisää siitä, että tekisi kotitöitä?? Voi hyvä isä, kyllä sen lapsen kuuluisi tehdä tuo ikkunanpesu tai mikä tahansa muu kotityö jo sen kuukausirahansa eteen. Kyllä 16-vuotiaan kuuluisi jo lähteä kesätöiden etsintään eikä kotityöt ole sellanen asia mistä vanhempien kuuluu maksaa lapsilleen.

Vierailija
19/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa syödä muiden kanssa ruoka-aikaan, mikäli hänen Ylhäisyydelleen mahdollisesti sattuu sopimaan...

Vierailija
20/58 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä joku 10-15 € tunnilta ois hyvä. Niinhän moni pienipalkkainenkin tekee duunia tuolla palkalla.

Eli pointti tuossa se että töitä joutuu tekemään paljon jotta pärjää. Mikään ei tule ilmaiseksi tässä elämässä.

Siivooja pesee niitä 10 euron tuntipalkalla mutta maksaa siitä vielä verot sun muut, ja käytettävä aika on rajallinen eli vauhtia saa pitää.