Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri katkaisi välit kun en ole kiinnostunut hänen tyttöystävästään

Vierailija
30.06.2017 |

En ole kiinnostunut tapaamaan enkä tutustumaan kaverini tyttöystävään. Miksi kaveri ei halua enää olla tekemisissä kanssani? Selittäkää joku tuo käytös.

Kommentit (107)

101/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuommoinen ihminen roskaa. Ei tuollaista haluta sotkemaan kuvioita. pysy vaan kaukana.

102/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi oli onnellinen löytäessään tyttöystävän ja halusi jakaa onnen kanssasi (kyllä, vielä on ihmisiä jotka eivät elä "se kellä onni on, se onnen kätkeköön" -sananparren mukaan"), mutta sinua ei kiinnosta kaverisi onni.

Eittämättä tulee mieleen, että olet joko kateellinen onnesta tai mustasukkainen, tai olet luonteeltasi sellainen, joka haluaa kyykyttää toisia kohottaaksesi omaa huonoa itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eikö hän sitten ollutkaan oikea kaveri?

ap

Tai ehkä sä et ollut oikea kaveri. Minä ainakin pihisen aina uteliaisuudesta kun kuulen, että ystävä on löytänyt puolison ja haluan jossakin välissä, kun ystävä on siihen valmis, tavata hänet.

Vierailija
104/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuisit neutraalisti "kaveriisi", tyttöystävän tapaaminen ei olisi sulle näin iso numero. Ei ihme että mies katkaisi välit.

Siis mitä ihmettä. Se tyttöystävä on minulle täysin yhdentekevä, siksihän minua ei edes kiinnosta tavata häntä. En ymmärrä näitä syytöksiä mustasukkaisuudesta ja ilkeydestä.

ap

Tolla ajattelilla kaikki tuntemattomat ovat sulle yhdentekeviä? Miten teet uusia tuttavuuksia jos et suostu edes tapaamaan ihmisiä? Vai oliko se vain niin, että tämä tietty kaverin nainen ei kiinnosta? Jos kaveri ilmottas näin, tietäsin heti taustalla olevan jotain kateutta.

Vierailija
105/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi todella outoa jos en olisi ikinä tavannut mieheni ystäviä (tai ystavieni miehiä/naisia). Ne ystävät on kuitenkin niin tärkeä ja iso osa mun miehen elämää, että tuntuisi etten tunne mun miestäni kunnolla jollen olisi ikinä tavannut hänen ystäviään. Pitäisin sitä myös hieman epäilyttävänä jos tässä 10 vuoden aikana mies olisi tehnyt kaikkensa pitääkseen mut erossa niistä :D Kyllä ne silti useimmiten aikaa viettää ihan keskenään ilman mua. Mulla on omat kaverini.

Vierailija
106/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhtautuisit neutraalisti "kaveriisi", tyttöystävän tapaaminen ei olisi sulle näin iso numero. Ei ihme että mies katkaisi välit.

Siis mitä ihmettä. Se tyttöystävä on minulle täysin yhdentekevä, siksihän minua ei edes kiinnosta tavata häntä. En ymmärrä näitä syytöksiä mustasukkaisuudesta ja ilkeydestä.

ap

Tässä se on koko jutun pointti omassa vastauksessasi:

Sinua ei kiinnosta. Kaverisi mielestä sinua ei kiinnosta hänen elämä, hyvinvointi, lähestyä enemmän ystävinä, minkä hän osoitta toivomalla sinut omaan elämäänsä mukaan ja tutustumaan hänelle tärkeään ihmiseen. Hänelle saattoi olla tärkeää, että te (hänen tärkeät ihmiset) tapaisitte ja ehkä toivoi teidän viihtyvän yhdessä ja ysävystyvänkin. Hän nimenomaan osoitti sinulle kuinka olet osa hänen elämäänsä ja sinä tyrmäsit ehdotuksen tutustua myös hänen toiseen puoleen ja toiseen tärkeään ihmiseen. Hän tarjosi sinulle mahdollisuutta tulla osaksi perhettään ja lähemmäksi itseään.

Kuvittelehan tilanne, että (kaiketi rakastata edes omia vanhempiasi) esittelisit tärkeälle ja rakkaalle ystävällesi äitisi tai isäsi ja ystäväsi tiuskisi samoin kun sinä, ettei kiinnosta eikä kuulu hänelle niin kyllä hämmentyisit? Ainakin jos yhtään menet tunnetasolla terveen kirjoissa.

Vanhempasi menisi hämilleen myös ja olisi ehkä puolestasi pahoillaan, että ystäväsi sinua noin kohtelisi. Sinua ehkä nolottaisi ystäväsi puolesta tai surettaisi itsesi puolesta.

Eli teit harvinaisen selväksi, että sinua ei kiinnosta. Ystäväsi loukkaantui asiasta ja naisensakin puolesta, mutta varmaan erityisesti itsensä puolesta. Pettyi itseensä kun on pitänyt sinua hyvänä ystävänään ja omasta mielestään selvästi isommassa arvossa sinua kun sinä häntä. Sellainen sattuu, mutta life goes on ja jäit taakse.

Ajattele jatkossa ennen kuin avaat suusi. Et ollut valmis ystäväsi ilon tähden antamaan edes pikkiriikkisen omaa aikaasi, jotta hän olisi saanut näyttää sinulle tärkeimpänsä ja tuo kuka sinua ei tuntunut oli valmis siihen myös ystäväsi rakkauden nimissä. Siksi, että se oli tärkeää hänelle.

Hyvät ystävät kun osaavat olla myös epäitsekkäitä ja arvostaa sitä kun saa olla osa toisen elämässä.

Oppia ikä kaikki!

Vierailija
107/107 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vastaustensa perusteella sosiaalisilta taidoiltaan heikkolahjainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän