Miespuolinen kaveri katkaisi välit kun en ole kiinnostunut hänen tyttöystävästään
En ole kiinnostunut tapaamaan enkä tutustumaan kaverini tyttöystävään. Miksi kaveri ei halua enää olla tekemisissä kanssani? Selittäkää joku tuo käytös.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jos suhtautuisit neutraalisti "kaveriisi", tyttöystävän tapaaminen ei olisi sulle näin iso numero. Ei ihme että mies katkaisi välit.
Siis mitä ihmettä. Se tyttöystävä on minulle täysin yhdentekevä, siksihän minua ei edes kiinnosta tavata häntä. En ymmärrä näitä syytöksiä mustasukkaisuudesta ja ilkeydestä.
ap
Tästä nyt ei voi päätellä muuta, kuin että sinulle tämä mies ei ollut vain kaveri, kun et kerran siedä kuulla hänen elämästään ja tavata hänelle noinkin tärkeää henkilöä. Haluat yhä voida itse säilyttää sen ajatuksen, että olet hänelle tärkein nainen?
Minusta on kummallista, ettei halua tutustua toisen tyttöystävään. Varsinkin jos olitte enemmän kuin jotain harrastuskavereita.
Mulla on yks kaveri, jonka mies on tuollainen. Jos käyn siellä kylässä, mies ei välttämättä tule edes tervehtimään saati, että vaihtaisi kuulumisia. Jurottaa vaan, jossain makkarissa koneella. Jos nähdään pariskuntina, sitten kyllä käyttäytyy normaalisti. Hävettäisi, jos oma mieheni käyttäytyisi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa..olet siis itse ihastunut kaveriisi..
No miten nyt ystäviin ollaan, hän on (oli) kiva tyyppi. Ei ole enää.
ap
Mitä olet mieltä, oletko itse kiva tyyppi (ex)kaverillesi?
En ole ihastunut. En myöskään halua sotkeentua koko juttuun ja tämäkin aiheutti nyt sitten ongelman... Ei tuo kaveri näköjään minusta välittänyt sitten ollenkaan kun noin helposti olin heivattavissa.
ap
Tulee sellainen olo. että et ole kiinnostunut edes ystävästäsi. Ystäväsi uusi tyttöystävä kuuluu hänen elämäänsä ja jos todella välität tästä ystävästä, olet edes neutraalin kiinnostunut hänen tyttöystävästään. Ei tule kovinkaan empaattista kuvaa sinun käytöksestäsi. Vaikutat itsekkäältä. Kuvittele itsesi vastaavaan tilanteeseen. Ehkä sitten ymmärrät paremmin käytöksesi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, ettei halua tutustua toisen tyttöystävään. Varsinkin jos olitte enemmän kuin jotain harrastuskavereita.
Mulla on yks kaveri, jonka mies on tuollainen. Jos käyn siellä kylässä, mies ei välttämättä tule edes tervehtimään saati, että vaihtaisi kuulumisia. Jurottaa vaan, jossain makkarissa koneella. Jos nähdään pariskuntina, sitten kyllä käyttäytyy normaalisti. Hävettäisi, jos oma mieheni käyttäytyisi noin.
Hän kuitenkin käyttäytyy normaalisti pariskuntina tavatessanne. Kun minun miehelläni käy harrastuskavereita ym. pyörähtämässä ovella tai muuten lyhyellä visiitillä, en yleensä lähde sotkemaan heidän kuvioitaan ellen satu valmiiksi olemaan näkysällä enkä esim. makuuhuoneessa dataamassa. Tietysti vaihdan sitten muutaman sanan, jos minulla on luontaisesti kulkua vaikkapa jääkaapille tässä visiitin aikana.
Ei mua haittaa yhtään ettei miespuoliset kaverit tapaa poikaystävää. Ei se ole mulle mikään ongelma enkä edes tutustuta heitä toisiinsa, miksi pitäisi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos suhtautuisit neutraalisti "kaveriisi", tyttöystävän tapaaminen ei olisi sulle näin iso numero. Ei ihme että mies katkaisi välit.
Siis mitä ihmettä. Se tyttöystävä on minulle täysin yhdentekevä, siksihän minua ei edes kiinnosta tavata häntä. En ymmärrä näitä syytöksiä mustasukkaisuudesta ja ilkeydestä.
ap
Mies haluaa olla kanssasi sellaisessa ystävyys suhteessa jossa olet mukana hänen elämässään myös tässä osa-alueessa. Sinä et halua. Mies on sitä mieltä ettei halua olla ystäväsi kun et ole kiinnostunut hänelle tärkeästä asiasta tai ihmisestä.
En minäkään erityisesti ole tavannut kavereiden puolisoita yms. Mutta jos he ovat halunneet esitellä niin sitten olen esittäytynyt. Ei se tarkoita että niiden kanssa pitää enemmänkin aikaa viettää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi teeskennellä ja tehdä jotain vastentahtoisesti? Sanoin rehellisesti etten ole kiinnostunut tapaamaan uutta suhdettaan. Ei mielestäni edes kuulu minulle koko asia :O miten se tekee minusta ilkeän tai mustasukkaisen?
Kyllä hyvien kavereiden juttujakin kuunnellaan silloin kun aihe ei kiinnosta. Tai tehdään palveluksia puolin ja toisin koska ollaan ystäviä, vaikka ei aina kiinnostais. Se, mikä on kaverille tärkeää on tärkeää myös mulle. Siitähän ne hyvät kaverit tunnistaa. Kun elämäntilanteet muuttuu huonot kaverit sanoo ei kiiinnosta.
Taidat olla kovin nuori? Ymmärrät asian silloin kun sinulla on uusi poikaystävä.Kaverit jää silloin pakostakin vähemmälle huomiolle.Jos haluaa olla tekemisissä kavereiden JA uuden poika/tyttöystävän kanssa,niin silloin tutustutetaan kaverit uuteen poika/tyttöystävään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa yhtään ettei miespuoliset kaverit tapaa poikaystävää. Ei se ole mulle mikään ongelma enkä edes tutustuta heitä toisiinsa, miksi pitäisi?
ap
Niin sinä et halua. Joten silloin asia on ok. Mutta ystäväsi haluaa että tapaat tyttöystävän. Siinä on se ero. Eli et halua tehdä jotain mikä on ystävällesi tärkeää joten hän uudelleen mietti ja totesi että tämä on deal breaker.
Ei olla nuoria.
Kiitos vastauksista. Voin ymmärtää kaveriani, mutta välit meni nyt sitten.
ap
Katso peiliin ap, syypää löytyy sieltä. Jos mies olisi ollut sinulle tärkeä kaveri niin kyllä kiinnostaisi tavaa myös puoliso. Nythän annat ymmärtää ettei sua kiinnosta tuo nainen ja siihen on aina syy, kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä väliä sillä kaverin sukupuolella on? Kaverit on kavereita. Jos ollaan hyviä kavereita, vietetään vapaa-aikaa yhdessä jne, silloin yleensä tutustutaan myös kaverin seurustelukumppaniin jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli eikö hän sitten ollutkaan oikea kaveri?
ap
Sinä et ollut oikea kaveri
Suhtaudut asiaan hyvin voimakkaasti. Miksi et halua että sinun MIESpuoliset ystävät tapaavat oman miehesi, onko ystävyyssuhteesi erilaisia riippuen ystävän sukupuolesta? Miksi ihmeessä sinun ystäväsi uusi tyttöystävä on niin epäkiinnostava asia, että pelkkä hänen nopeasti tapaaminen olisi kauhea asia? Eikö voi kätellä, juoda kupillinen kahvia ja se jälkeen jatkaa kaveruutta ilman tyttöystävän asiaan sotkeentumista?
Ymmärrän täysin kaverisi suhtautumisen asiaan, sinä olet tässä se outo osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuitenkin käyttäytyy normaalisti pariskuntina tavatessanne. Kun minun miehelläni käy harrastuskavereita ym. pyörähtämässä ovella tai muuten lyhyellä visiitillä, en yleensä lähde sotkemaan heidän kuvioitaan ellen satu valmiiksi olemaan näkysällä enkä esim. makuuhuoneessa dataamassa. Tietysti vaihdan sitten muutaman sanan, jos minulla on luontaisesti kulkua vaikkapa jääkaapille tässä visiitin aikana.
En ole mikään harrastuskaveri. Olimme toistemme kaasoja. Viimeksi kun kävin, mies ei edes tervehtinyt kun tulin. Moikkasi vasta kun kävi vessassa. En edes tajunnut, että hän on kotona ennen sitä. Siihen mennessä oltiin kaverin kanssa puhuttu ties, mitä asioita. Olisin, ehkä jättänyt jotain sanomatta, jos olisin tiennyt, että kuulolla on muitakin. Ei tarvii jäädä kahville, jos on töitä koneella, mutta voi tervehtiä kun tulee vieraita.