Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri katkaisi välit kun en ole kiinnostunut hänen tyttöystävästään

Vierailija
30.06.2017 |

En ole kiinnostunut tapaamaan enkä tutustumaan kaverini tyttöystävään. Miksi kaveri ei halua enää olla tekemisissä kanssani? Selittäkää joku tuo käytös.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap mitä väittäisi niin jotain vähintään alitajuisia kuvitelmia hänellä on kaverinsa suhteen, kun ei voi yhtä kertaa esittäytyä toiselle tärkeälle ihmiselle.

Mullakin kaveri, todella komea ja erittäin hauska ja huumorintajut synkkaa. Luotettavakin hän on, auttanut muakin vaikeina aikoina. Hän vihdoin tapasi naisen, jonka halusi esitellä sitten myös kavereilleen. Kun tuli mun vuoro käydä kahvilla, niin rupateltiin vajaa tunti. Sen jälkeen ollaankin nähty ilman hänen tyttöystäväänsä.

Vappujuhlissa ihmettelinkin sitten, miten ei ollut samaa porukkaa kuin aiempina vuosina. Siis tämä kaveri perinteisesti järjestää ja tarjota vappubrunssin, kun on tilaa ja varaa. Tyttöystävänsä sitten (näin hänet toista kertaa silloin) tuli halaamaan ja kehui, miten mun kaveri on niin otettu, että edes minä olen hänen oikea ystävänsä. Olin :O :O. No, kaveri oli halunnut esitellä muutkin naispuoliset kaverinsa tyttöystävälleen, mä olin ollut ainut joka oli suostunut. Miksen olisi. Kerranhan sitä vaan nähtiin, ja kiva tyttöystävänkin tietää, kenen kanssa kulkee, kun välillä käydään reissussa ihan yön ylikin.

Eli ap ei ole ainut laatuaan. :(  

Vierailija
42/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ap mitä väittäisi niin jotain vähintään alitajuisia kuvitelmia hänellä on kaverinsa suhteen, kun ei voi yhtä kertaa esittäytyä toiselle tärkeälle ihmiselle.

Mullakin kaveri, todella komea ja erittäin hauska ja huumorintajut synkkaa. Luotettavakin hän on, auttanut muakin vaikeina aikoina. Hän vihdoin tapasi naisen, jonka halusi esitellä sitten myös kavereilleen. Kun tuli mun vuoro käydä kahvilla, niin rupateltiin vajaa tunti. Sen jälkeen ollaankin nähty ilman hänen tyttöystäväänsä.

Vappujuhlissa ihmettelinkin sitten, miten ei ollut samaa porukkaa kuin aiempina vuosina. Siis tämä kaveri perinteisesti järjestää ja tarjota vappubrunssin, kun on tilaa ja varaa. Tyttöystävänsä sitten (näin hänet toista kertaa silloin) tuli halaamaan ja kehui, miten mun kaveri on niin otettu, että edes minä olen hänen oikea ystävänsä. Olin :O :O. No, kaveri oli halunnut esitellä muutkin naispuoliset kaverinsa tyttöystävälleen, mä olin ollut ainut joka oli suostunut. Miksen olisi. Kerranhan sitä vaan nähtiin, ja kiva tyttöystävänkin tietää, kenen kanssa kulkee, kun välillä käydään reissussa ihan yön ylikin.

Eli ap ei ole ainut laatuaan. :(  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se sitten uskottava. Yritin vain jättäytyä pois tieltä.

ap

Vierailija
44/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten juttelisin tämän tyttöystävän kanssa?

ap

45/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta voi päätellä, että joillekin tosiaan eri sukupuolta oleva ystävyys sisältää muitakin vivahteita kuin vain neutraalia kaveruutta. Ei pidä siis heti tuomita, jos puoliso olisikin mustasukkainen, kun kerran kaveruus voi olla tällaistakin. Tai "kaveruus".

Jos tapaisit tämän tyttöystävän, niin osaisitko käyttäytyä kohteliaasti kuten yleensä vieraita ihmisiä kohtaan käyttäydytään, vai olisiko vaikeaa olla olematta töykeä?

Vierailija
46/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näistä ap:n kirjoituksista läpi paistaa mustasukkaisuus vaikka ei sitä myönnäkään.Tulee mieleen eräs miehen naispuolinen "kaveri" joka ei myöskään ollut kiinnostunut tapaamaan minua ja sitten suuttui kun mentiin kihloihin.Että semmoinen kaveri:-)

Vierailija
47/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua suhdetta tähän mieskaveriin :D Hän ei ole mies, johon voisin rakastua. Ja olen tämänkin hänelle sanonut.

ap

Vierailija
48/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot AP ihan helvetin kummallinen tapaus.

Vierailija
49/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olen kummallinen, mutta minusta ihmisillä saa olla omiakin kavereita, joiden ei tarvitse tutustua kavereiden puolisoihin.

ap

Vierailija
50/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellainen, jota ei myöskään kiinnosta tutustua naispuolisten kavereiden poikaystäviin? Mulla on yksi tuttu, joka ei suostu juttelemaan kavereiden poikaystäville tai aviopuolisoille mitään. Hän ei pysty olemaan kaksin edes siskonsa miehen kanssa. Hän on kyllä muutenkin sosiaalisesti todellakin kuin norsu posliinikaupassa.

Yleensähän kavereiden kumppanit kuuluvat ikään kuin pakettiin. Heidän kanssaan ei tarvitse ystävystyä, mutta yleensä heihin voi yrittää tutustua, koska se oma ystävä on tärkeä ja hänen valintojaan haluaa kunnioittaa.

Vierailija
51/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan kaverini valintaa pysymällä etäällä hänen suhteestaan.

ap

52/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan halua suhdetta tähän mieskaveriin :D Hän ei ole mies, johon voisin rakastua. Ja olen tämänkin hänelle sanonut.

ap

Tämä on omituinen vastaus. Miksi kaverille on tarvinnut näin sanoa?

Vierailija
53/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

±0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska mies kysyi.

ap

Vierailija
54/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei varmaan muutenkaan tutustu uusiin ihmisiin. Sinulla on omat ystäväsi joiden muihin ystäviin et halua tutustua? Juhlissa ja tapahtumisssa juttelet vain ystävillesi, et vieraille ihmisille?

Vierailija
55/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tutustun mieleni uusiin ihmisiin. Niihin joihin haluan :)

ap

Vierailija
56/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni

Vierailija
57/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

±0 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska mies kysyi.

ap

Ja tämä on normaali "keskustelu" kavereiden välillä? Not! Jos mies kyselee sinulta että voisitko rakastua häneen niin ei kyllä kuulosta ihan platoniselta touhulta. Kyllähän myös itse viestität käytökselläsi miehelle ja tyttöysyävälleen etää et ole mikään normaali kaveri, koska jos olisit, ei olisi mitään tarvetta pysyä kaukana heistä.

Vierailija
58/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehän tässä haluaa pysyä kaukana! Edelleen voisin olla kaveri hänelle.

ap

Vierailija
59/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten juttelisin tämän tyttöystävän kanssa?

ap

No vaikka ihan samoista asioista voi puhua, kuin muidenkin ihmisten kanssa, herranjestas. Kuullostat ihan superrasittavalta. Ihme ettei kaverisi ole heivannut sinua jo ajat sitten. Anna kun arvaan, että tulet paremmin miesten kanssa juttuun, kun naisten puheenaiheet on niin tylsiä aina?

Vierailija
60/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sellainen muija, joka on nauttinut kun miespuolinen kaveri on ollut yksipuolisesti ihastunut itseesi, ja nyt kun hän on rakastunut toiseen niin kiukuttaa ja se pitää purkaa passiivis-aggressiivisesti :D

Näitä teini-ikään jumittuneita tapaa aina välillä, yksi entinen ystävä on samanlainen. Temppiä ap, kyllä se siitä, nyt hankit elämääsi muualta arvostuksen tunnetta, niin ei tarvi elää niistä sinuun ihastuneista pojanklopeista. Ihastukset kun loppuu aikanaan ja tulee muita kaloja vesiin, niin eivät ne oikeasti pitkälle kannattele sinun omanarvontuntoa. Tuokin mies haluaa puolison, ehkä perheen, eikä varmasti jaksa mitään itsetunto-ongelmaisen naisen pelejä. Näkee varmasti nyt toiseen rakastuneena sinut selvemmin, omana itsenäsi. Nyt on hyvä hetki miettiä, miksi tämä mies on ollut sinulle niin tärkeä, vaikka hän ei selvästi sinua aitona ystävänä kiinnostanutkaan! Ihan ilman mitään roolia mietit, miksi olet pitänyt tätä kaveria, vaikka et ole häntä ystäväksi lukenutkaan. Siis ettehän te ole ystäviä, jos et halua olla osa hänen elämää sellaisena kuin se on.

Tällaiselle ihmiselle on turha jankata. Ymmärtää joskus jos ymmärtää. Uskoo itsekin omiin valheisiinsa, kun pelkää kohdata sen kipeän tosiasian, että itsetunnon ylläpito vaatii jonkun ihastuneen roikuttamista perässä kuin koiranpentua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi