Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri katkaisi välit kun en ole kiinnostunut hänen tyttöystävästään

Vierailija
30.06.2017 |

En ole kiinnostunut tapaamaan enkä tutustumaan kaverini tyttöystävään. Miksi kaveri ei halua enää olla tekemisissä kanssani? Selittäkää joku tuo käytös.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on uusi elämä, johon sinä et enää kuulu. Tyydy siihen.

Vierailija
2/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eikö hän sitten ollutkaan oikea kaveri?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asian ilmaisit? Jos tuo oli sanavalintasi niin voi tulla vaikutelma ettei ole kiinnostunut toisen elämästä. Kai sen naisen kanssa voi kerran kahvitella. Ei kavereiden puolisoiden kanssa tarvitse ystävystyä mutta jos kaveri haluaa että tapaatte niin miksi ei...

Tyttöystävä sanonut jotain?

Vierailija
4/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli eikö hän sitten ollutkaan oikea kaveri?

ap

Oli, kunnes tilanne muuttui.

Vierailija
5/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut olla oikea kaveri.

Vierailija
6/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on ehkä periaate että kavereitten kuuluu tavata kumppani. En voisi kuvitella sanovani kaverille, etten tahdo tavata hänen poikaystäväänsä/tyttöystäväänsä. Suhtautuisin itsekin ihmetellen jos kaveri olisi niin kielteinen elämääni kohtaan.

Vierailija
7/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisin asian tökerösti, myönnän. Korostin myös ettei tyttöystävä liity minuun millään tavalla että se on hänen suhteensa eikä minun. Olisin halunnut jatkaa kaverina, mutta kaverini loukkaantui verisesti eikä halua olla missään tekemisissä kanssani :O

ap

Vierailija
8/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulle jää vaihtoehdoksi tutustua kaverin tyttöystävään tai sitten kun sä saat tyttöystävän,niin vietätte aikaa nelistään.

Vierailija
9/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä minun pitäisi pakkotutustua tuohon naiseen. Miksi sen pitäisi olla kaveruudesta ehto? Ei minulla ole aikaa eikä kiinnostusta häneen.

ap

Vierailija
10/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulle jää vaihtoehdoksi tutustua kaverin tyttöystävään tai sitten kun sä saat tyttöystävän,niin vietätte aikaa nelistään.

Siis olen nainen enkä halua tyttöystävää...

ap

Vierailija
11/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa..olet siis itse ihastunut kaveriisi..

Vierailija
12/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hänen uusi tyttöystävä on ollut mustasukkainen. Mies on yrittänyt selittää tyttöystävälle että olette vain kavereita ja halunnut todistaa tämä hänelle sille että te voitte kaikki viettää aikaa yhdessä. Nyt kun sinä et suostunut tähän niin tyttöystävälle tuli omasta mielestä selvää että olette enemmän kun kavereita. Tässä tilanteessa sinun ystävällä oli pakko tehdä päätös, joko sinä tai tyttöystävä.

Eli kaksi mustasukkaista naista joka eivät voi hyväksyä että kuvioissa on toinenkin kaveri, joko tyttöystävänä tai ystävänä. Ihan perus kuvio.

Vierailija
13/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Porvoosta päivää taas!

Vierailija
14/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla naiskavereita? Oletko tutustunut heidän poikaystäviinsä? Kai se on ihan yleinen tapa että tutustutaan myös kaverin tyttö/poikaystävään myös. 

Vierailija
15/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut olla oikea kaveri.

Kuinka niin? Olen toivottanut onnea uudelle suhteelle jne.

ap

Vierailija
16/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kutsua itseäsi miehen ystäväksi/kaveriksi, jos noin tärkeä osa miehen elämää ei kiinnosta sinua.

Minusta tämä kuulostaa siltä että olet mustasukkainen ilkimys.

Vierailija
17/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törppö mikä törppö. Et tainnut oikea kaveri ollakaan?

Vierailija
18/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi ihmeessä minun pitäisi pakkotutustua tuohon naiseen. Miksi sen pitäisi olla kaveruudesta ehto? Ei minulla ole aikaa eikä kiinnostusta häneen.

ap

Ei sen tarvitsekkaan olla. Mutta jos ystäväsi sanoo "haluaisin kutsua sinut kahville että voisitte tavata mirkun kanssa" ja sinä vastaat "en halua pakkotutustua siihen ämmään kun ei kiinnosta" niin tulee ehkä vähän fiilis ettet välitä ystävän elämästä. Jos taas et itse ehdota mitään tapaamiset tai ystäväsi ei ehdota mitään niin sitten ei tarvitse asiaa miettiä.

Vierailija
19/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa..olet siis itse ihastunut kaveriisi..

No miten nyt ystäviin ollaan, hän on (oli) kiva tyyppi. Ei ole enää.

ap

Vierailija
20/107 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi teeskennellä ja tehdä jotain vastentahtoisesti? Sanoin rehellisesti etten ole kiinnostunut tapaamaan uutta suhdettaan. Ei mielestäni edes kuulu minulle koko asia :O miten se tekee minusta ilkeän tai mustasukkaisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan