Deittailuelämässä laitetaan vahinko kiertämää
Olen huomannut itse. Ihastun mieheen ja kun näytän hänelle vihreää valoa, hän vetäytyy. Kostan tämän viattomalle miehille. Mies ihastuu minuun, nautin huomiosta hetken ja sitten goodbye. Deittailunarkkinoilla on kahdenlaisia miehiä: pelimiehiä ja niitä, jotka ovat helposti vietävissä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut itse. Ihastun mieheen ja kun näytän hänelle vihreää valoa, hän vetäytyy. Kostan tämän viattomalle miehille. Mies ihastuu minuun, nautin huomiosta hetken ja sitten goodbye. Deittailunarkkinoilla on kahdenlaisia miehiä: pelimiehiä ja niitä, jotka ovat helposti vietävissä.
Niin, tai alempi-, sekä ylempitasoisia. Kaikki haluamme paremman kumppanin kuin mitä itse olemme.
Tinder on tehnyt tästä helppoa. Aina löytyy halukkaita sinkkuja, jotka ovat epätoivoisia ja vietävissä. Omalla ulkonäöllä ja statuksella saa ainakin toistaiseksi helposti miehiä.
N31
En usko noihin tasoihin lippujen lopuksi. Uskon ihmistyyppeihin. Jotkut ovat vaan enemmän puoleensavetäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on tehnyt tästä helppoa. Aina löytyy halukkaita sinkkuja, jotka ovat epätoivoisia ja vietävissä. Omalla ulkonäöllä ja statuksella saa ainakin toistaiseksi helposti miehiä.
N31
Se ei vielä riitä, että saa jonkun. Harvassa on ne kenen kanssa haluaisi enemmän. Pelkkä ulkonäkö ei paljoa lohduta jos on sahanpurua aivojen tilalla.
M35
Vierailija kirjoitti:
N31
"Statuksellasi" ei ole mitään merkitystä tinderissä, jos ulkonäkösi on suht hyvä. Tottakai siitä voi jotain sanoa, koska et lämpene jos puhuu suoraan kontistasi. Ellei nyt ole joku 5% alfa, jolloin et välitä yhtään mitä se sanoo, kuhan se jotenkin huomioi.
Sama se mulle on onko sillä statuksella väliä. Pääasia että miesseuraa riittää ja voi nauttia elämästä.
Onneksi olen ymmärtänyt pysyä pois noin sairailta markkinoilta. Kuka tuollaista elämää edes haluaa?