Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailuelämässä laitetaan vahinko kiertämää

Vierailija
30.06.2017 |

Olen huomannut itse. Ihastun mieheen ja kun näytän hänelle vihreää valoa, hän vetäytyy. Kostan tämän viattomalle miehille. Mies ihastuu minuun, nautin huomiosta hetken ja sitten goodbye. Deittailunarkkinoilla on kahdenlaisia miehiä: pelimiehiä ja niitä, jotka ovat helposti vietävissä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen ymmärtänyt pysyä pois noin sairailta markkinoilta. Kuka tuollaista elämää edes haluaa?

Vierailija
2/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itse. Ihastun mieheen ja kun näytän hänelle vihreää valoa, hän vetäytyy. Kostan tämän viattomalle miehille. Mies ihastuu minuun, nautin huomiosta hetken ja sitten goodbye. Deittailunarkkinoilla on kahdenlaisia miehiä: pelimiehiä ja niitä, jotka ovat helposti vietävissä.

Niin, tai alempi-, sekä ylempitasoisia. Kaikki haluamme paremman kumppanin kuin mitä itse olemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tehnyt tästä helppoa. Aina löytyy halukkaita sinkkuja, jotka ovat epätoivoisia ja vietävissä. Omalla ulkonäöllä ja statuksella saa ainakin toistaiseksi helposti miehiä.

N31

Vierailija
4/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko noihin tasoihin lippujen lopuksi. Uskon ihmistyyppeihin. Jotkut ovat vaan enemmän puoleensavetäviä.

Vierailija
5/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tehnyt tästä helppoa. Aina löytyy halukkaita sinkkuja, jotka ovat epätoivoisia ja vietävissä. Omalla ulkonäöllä ja statuksella saa ainakin toistaiseksi helposti miehiä.

N31

Se ei vielä riitä, että saa jonkun. Harvassa on ne kenen kanssa haluaisi enemmän. Pelkkä ulkonäkö ei paljoa lohduta jos on sahanpurua aivojen tilalla.

M35

Vierailija
6/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

"Statuksellasi" ei ole mitään merkitystä tinderissä, jos ulkonäkösi on suht hyvä. Tottakai siitä voi jotain sanoa, koska et lämpene jos puhuu suoraan kontistasi. Ellei nyt ole joku 5% alfa, jolloin et välitä yhtään mitä se sanoo, kuhan se jotenkin huomioi.

Vierailija
7/7 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se mulle on onko sillä statuksella väliä. Pääasia että miesseuraa riittää ja voi nauttia elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän