Miespuolinen kaveri katkaisi välit kun en ole kiinnostunut hänen tyttöystävästään
En ole kiinnostunut tapaamaan enkä tutustumaan kaverini tyttöystävään. Miksi kaveri ei halua enää olla tekemisissä kanssani? Selittäkää joku tuo käytös.
Kommentit (107)
Alkaa kyllä tuntua,että tosiaan susta kannattaa pysyä erossa nyt ja tulevaisuudessa. Niin kummallisia ovat juttusi.
Täällä jotkut selvästi purkavat entisiä traumojaan minuun... Kiitos kommentista, mutta en ole yhtään sen kummallisempi kuin muutkaan. Minulla on asiaan vain erilainen näkemys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut selvästi purkavat entisiä traumojaan minuun... Kiitos kommentista, mutta en ole yhtään sen kummallisempi kuin muutkaan. Minulla on asiaan vain erilainen näkemys.
ap
No,näkemyksesi on erilainen kuin kaverisi.Hän saa päättää kaverisuhteenne,jos haluaa.Siinä ei ole mitään ihmeellistä.Case closed.
Totta. Uskon, että kaverillani on itsellään taka-ajatuksia minua kohtaan ja siksi kaveruus ei onnistu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miehän tässä haluaa pysyä kaukana! Edelleen voisin olla kaveri hänelle.
ap
Parempi että annat asian olla, jos sinulle on vaikeaa olla tyttöystävän kanssa tekemisissä edes satunnaisesti tai tavata häntä tutustumisen merkeissä. Se ei anna kaverillista kuvaa sinusta, vaikka uskottelisit kelle mitä tahansa.
Ja jos kerran kaverimiehellä on ollut ei-kaverillinen suhtautuminen naispuolisiin ystäviin, niin ymmärrettävää että tällaiset "kaverit" voi unohtaa kun saa oikean ihmissuhteen.
Niinpä. Mies sanoi kaverikseen vaikka seksi oli mielessä ja on edelleen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kummallista, ettei halua tutustua toisen tyttöystävään. Varsinkin jos olitte enemmän kuin jotain harrastuskavereita.
Mulla on yks kaveri, jonka mies on tuollainen. Jos käyn siellä kylässä, mies ei välttämättä tule edes tervehtimään saati, että vaihtaisi kuulumisia. Jurottaa vaan, jossain makkarissa koneella. Jos nähdään pariskuntina, sitten kyllä käyttäytyy normaalisti. Hävettäisi, jos oma mieheni käyttäytyisi noin.
Hän kuitenkin käyttäytyy normaalisti pariskuntina tavatessanne. Kun minun miehelläni käy harrastuskavereita ym. pyörähtämässä ovella tai muuten lyhyellä visiitillä, en yleensä lähde sotkemaan heidän kuvioitaan ellen satu valmiiksi olemaan näkysällä enkä esim. makuuhuoneessa dataamassa. Tietysti vaihdan sitten muutaman sanan, jos minulla on luontaisesti kulkua vaikkapa jääkaapille tässä visiitin aikana.
En ole mikään harrastuskaveri. Olimme toistemme kaasoja. Viimeksi kun kävin, mies ei edes tervehtinyt kun tulin. Moikkasi vasta kun kävi vessassa. En edes tajunnut, että hän on kotona ennen sitä. Siihen mennessä oltiin kaverin kanssa puhuttu ties, mitä asioita. Olisin, ehkä jättänyt jotain sanomatta, jos olisin tiennyt, että kuulolla on muitakin. Ei tarvii jäädä kahville, jos on töitä koneella, mutta voi tervehtiä kun tulee vieraita.
Meillä taas jotkut on niin läheisiä kuin olis jotain perhettä, ja me jatketaan eloa ihan samalla tavalla, kun tuollaiset läheiset ihmiset tulee käymään. En siis välttämättä tulis itekään tervehtimään vain tervehtimisen vuoksi, (ja olen nainen). Jos satun ohimennen näkemään, niin sitten toki tervehdin -aivan kuin tuo mies teki.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mies sanoi kaverikseen vaikka seksi oli mielessä ja on edelleen.
ap
Sano nyt vielä,että kaverisi tietenkin jo ehdotti kimppakivaa teidän kolmen kesken..
Olet mustasukkainen ja katkera bi*ch. Anna asian olla ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Olet mustasukkainen ja katkera bi*ch. Anna asian olla ja jatka elämääsi.
En ole.
ap
Mun miehellä oli monta naispuolisia ystävää jouduin niiden kiusauksen kohteeksi.Vähättelyä ja arvostelua mun mies valitse kuitenkin minut.Yksi niin sanotuista ystävistä olisi halunnut miehen itselleen.Mieheni oli kieltäytynyt siksi mua kohdeltiin kuin paskaa.Onneksi eivät ole meidän elämässä enää.
En kiusaa ketään. En ole edes tavannut tätä naista.
ap
Valitset ihmiset joihin haluat tutustua? Millä perusteella se valinta tehdään? Ulkonäkö, ammatti..? Oot varmasti tosi mukavaa seuraa, jos juhlissa joku tulee vaikka juttelemaan, ja päätätkin, että tähän ihmiseen et halua tutustua ja pysyt töykeänä tuppisuuna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten juttelisin tämän tyttöystävän kanssa?
ap
Miten ihmeessä sinulla yleensä on yhtään kaveria??
Onko kaveripiirisi nyt lopuksi elämää kiveen kirjoitettu eikä siihen enää mahdu yhtään uutta ihmistä?
Miksi et anna kaverisi tyttöystävälle mahdollisuutta, hänhän saattaisi olla uusi tuleva kaverisi.
Tämä on varmasti provo, mutta itse pitäisin kyllä perin erikoisena jos ihan samaakin sukupuolta oleva kaveri ilmottaisi ettei ole pätkääkään kiinnostunut tapaamaan kumppaniani. Minusta se kuulostaa siltä, ettei minun elämäni tärkeät asiat kiinnosta, ja ihmettelisin mistä syystä ollaan edes kavereita. Jos kaveri olisi eri sukupuolta, niin tietysti ensimmäisenä vaihtoehtona nousisi mieleen se, että tuo "kaveri" onkin oikeasti pyrkinyt pöksyihini, jolloin menisi kyllä saman tien fiilikset koko kaveruuden jatkamiseen. Samaa sukupuolta olevan heterokaverin kohdalla syitä ihmettelisi ehkä hieman enemmän, mutta lopputulos olisi todennäköisesti sama.
No jos miehestä tuntuu, ettet ole oikea kaveri, kun et halua hänen kumppaninsa kanssa olla tekemisissä? Ei nyt toki väkipakolla tarvitse ystävystyä, mutta loukkaathan siinä samalla tätä "kaveriasi" jos kivenkovaan kieltäydyt olemasta hänen tyttöystävänsä kanssa tekemisissä, hän nyt kuitenkin sattuu tälle miehelle olemaan yksi elämänsä tärkeimmistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
On kai se sitten uskottava. Yritin vain jättäytyä pois tieltä.
ap
Miksi oletit, että sinun on jättäydyttävä pois tieltä? Luuletko miehen muiden kavereiden tekevän niin?
Siis mitä, kyllä minulle on ainakin oletusarvoista että jossain vaiheessa parisuhdetta tavataan kumppanin kaverit. En itse voisi kuvitellakaan etten esittelis jotain kaveria puolisolle ja toisaalta haluan tavata kumppanin kaverit. Minkä takia sua ei kiinnosta tavata tyttökaveria? Aika oudolta kuulostaa sun puolesta.
En ymmärrä ap:ta, totta kai kumppani on iso osa ystävän elämää ja mielellään ja väkisinkin tutustuu, kun kumppani on mukana jossain tapahtumassa, missä kaveriporukka käy. Siis mun tulee tavattua miespuolisten ystävien kumppaneita ihan sellain säännöllisesti, kun on esim. joku illanvietto tai tulee puheeksi jos poikkeis kahville töiden jälkeen ja kaverin puoliso myös pääsee virka-ajan jälkeen kotiin niin hän on siinä mukana ettei tartte odotella autossa että lähtevät ajamaan kotiin. Tietenkin. Samoin tietty myös niin, että oma aviomieheni on kutsuttuna mun kanssa vaikka miespuolisen kaverin tupareihin ym. Vastaus ettei halua tietää mitään toisen suhteesta, on aika tökerö. Parisuhde on yksi elämän tärkeimmistä asioista. Totta kai sen jakaa ja puolisosta tulee luonteva osa elämän aktiviteetteja. Totta kai näkee kavereita myös ilman puolisoa, mutta ettei puoliso kuuluis koskaan mihinkään mukaan ja oikein asiakseen kieltäytyisi näkemästä. Outoa.
Päinvastoin.
ap