Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan helppoa olla nainen, kun tietää aina suhteen päättyessä, että uusia miehiä on kuitenkin tarjolla

Vierailija
28.06.2017 |

Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa AP näin mies miehelle että exäsi vagina ei ollut ainut laatuaan

Vaikka olisikin muita niin ei niitä niin vaan saa.

Vierailija
22/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fat chicks 4 me kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Ehkä jonkun pinnallisia panosuhteita etsivän miehen mielestä on. Mutta eipä satu ainakaan itseäni kiinnostamaan. Haluan ihmisen, joka hyväksyy minut vikoineni enkä ala kuuntelemaan niistä mitään ulinaa, niin että sellaista miestä on melko vaikea löytää. Ja se, että itse hyväksyn toisen vikoineen vasta vaikeaa onkin! Eli ei todellakaan eroa miesten tilanteesta mitenkään, jos haluaa aidon oikean kunnon ihmissuhteen.

Kyllä se eroaa, vaikka itsellesi tuon myöntäminen onkin vaikeaa. Panosuhteita nainen saa miljoona kertaa helpommin, mutta seurustelusuhteita ehkä vain sata kertaa helpommin.

Niin, kärjistin toki asiaa, jos et ilman tätä selitystä ymmärtänyt.

Eli kärjistämisen myöntämisen jälkeen aloitukseesi ei jäänyt oikeastaan mitään pointtia.

Selitätkö ihan omia sanoja käyttäen, että mitä sä oikein luulet mun tarkoittaneen, kun sanoin kärjistäväni asiaa?

Liioittelet asiaa.

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/kärjistää

Tuossa (toimimattomassa) linkissäsikin selitetään, että kärjistää tarkoittaa yleistää hieman liioittelemalla. 

Miten ihmeessä sä et tuon jälkeen ymmärrä, että miljoona kertaa ei ehkä tarkoita ihan miljoonaa, vaan jotain miljoonan ja yhden väliltä? Sen sijaan sä selität, että "ei oikeastaan jäänyt mitään pointtia". Ymmärrätkö sä yhtään mitä mä nyt sanon sulle?

Siis sinä väität meille väittäväsi, että siinä ajassa, kun naiset saavat "noin" miljoonannen suhteensa, miehet ovat saaneen sadannensa, tai "supistaen" kun naiset saavat kymmennentuhannen suhteensa alkamaan, niin mies on saanut ensimmäisen? Ei nyt ole alkuunkaan pointtia tässä 8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa AP näin mies miehelle että exäsi vagina ei ollut ainut laatuaan

Vaikka olisikin muita niin ei niitä niin vaan saa.

Nöff nöff nöff, Ei se Räikkönenkään ajaisi Ferrarilla, jos olisi ajatellut ''onhan tuolla tuo auto, mutta enhän minä sitä pääse ajamaan'' mitä jos laskeuttaisit hiljalleen kiveksesi

Vierailija
24/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helppoa miehillekin! Menet vain lähimpään homobaariin ja lasket riman lattiaan. Varmasti löydät seuraa.

Vierailija
25/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kolmen kysymyksen malli selventää asiaa kummasti:

1. saisitko helposti suhteen/seksiseuraa/treffiseuraa?

2. oletko normaalipainoinen?

3. ellet ole, hankkiudu normaalipainoiseksi ja vastaa uudestaan kysymykseen 1.

Jos vastasit lopulta kysymykseen 1. KYLLÄ, olet:

A) nainen

B) top 5% mies

Vierailija
26/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehiä on tarjolla, mutta ei kovin paljon laadukkaita sellaisia. Kun pääsee yhdestä riesasta eroon niin ei kannata ottaa uutta tilalle. Itse oon ollut 3 vuotta sinkkuna edellisen pitkän suhteen päätyttyä. Treffeillä oon käynyt mutta kukaan miehistä ei ole tarpeeksi kiinnostanut. Parempi yksin siis toistaiseksi...

Vierailija
27/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keiden kanssa ne naiset seurustelee, jos naiselle se on satakertaisesti helpompaa?

Ei kenekään, koska he ovat mielummin yksin kun huonossa suhteessa. Huono suhde tarkoittaa naisille sitä, että ei löydy juuri toivomusten mukaista miestä, vaan jotain aina puuttuu. Ja kun juuri mielensä mukaista miestä ei saa, niin nainen on sitten yksin. Miehillä on naisille kriteereitä pari kolme, naisilla miehille pari-kolmekymmentä.

Vierailija
28/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Olen ollut nyt yksin kolme vuotta viimeisimmän eron jälkeen. Sitä ennen yksin pidempään, ehkä viisi vuotta. Seksiseuraa varmaankin saisin, mutta se ei kiinnosta tippaakaan. Sen sijaan sopivaa kumppania (jonka kanssa tuntisin yhteenkuuluvuutta ja jonka kanssa hyväksyntä olisi molemminpuolista) on todella vaikea löytää. En tiedä löydänkö enää.

Vierailija
29/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjonnan olemassaolo ei paljon lohduta silloin kun mieleistä ei löydy, mutta tätähän miehet eivät koskaan käsitä, koska itse jörnisivät kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin.

Vierailija
30/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisi nyt edes siihen ensimmäiseen vakavaan parisuhteeseen...T: ikisinkku.

Vierailija
31/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden kanssa ne naiset seurustelee, jos naiselle se on satakertaisesti helpompaa?

Ei kenekään, koska he ovat mielummin yksin kun huonossa suhteessa. Huono suhde tarkoittaa naisille sitä, että ei löydy juuri toivomusten mukaista miestä, vaan jotain aina puuttuu. Ja kun juuri mielensä mukaista miestä ei saa, niin nainen on sitten yksin. Miehillä on naisille kriteereitä pari kolme, naisilla miehille pari-kolmekymmentä.

Minulla ei tasan ole useita kymmeniä kriteereitä miehellä, ainoastaan muutama. Miehillä myös on keskimäärin muutama kriteeri naiselle, mutta tässä tuleekin se, että ne kyseiset kriteerit ovat aivan liian kovat. Naiselta vaaditaan täydellistä ulkonäköä, mikä on asia, johon suurin osa naisista ei yllä. Itse olen lähestynyt yleisillä kriteereillä jopa rumia miehiä, siitäkin huolimatta vastaanotto on ollut äärimmäisen nihkeää. 

Vierailija
32/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehellekin aina uusi nainen tarjolla, jos

- mies on kohtelias ja osaa käytöstavat

- osaa kuunnella naista

- osaa keskustella

- maksaa ruoan

Tässä järjestyksessä.

Vierailija
33/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama äijä vinkuu tästä asiasta S24 -sivulla..

Vierailija
34/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.

Tarkoitatko lesbosuhteita? Heterosuhteissahan on yleensä yksi mies ja yksi nainen, joten koska sukupuolia on olemassa suurin piirtein yhtä paljon, niin myös parisuhteen löytymisen pitäisi olla suunilleen yhtä helppoa molemmille. Mutta osalle kaikki on tietysti aina vaikeaa. Omista ongelmista on silti turhaa syyttää muita

Vierailija
35/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ja kun asia todella on noin, että naiset ovat kriittisiä sen suhteen kenen kanssa lähtevät parisuhteeseen kun taas miehille kelpaa lähes kuka vaan kenellä on pulssi, niin vika ei minusta todellakaan ole naisten nirsous vaan miesten totaalinen itsekunnioituksen puute. Ei ole tervettä suostua suhteeseen kenen hyvänsä kanssa.

Vierailija
36/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tiedosta.

T. N29 juuri alkaneessa ekassa suhteessa.

Johtui muuten lähes pelkästään siitä että etsin miestä joka ei ole tollainen katkera vänisijä. Teitä on muuten aika helvetin paljon.

Mä veikkaan ettei niitä edes ole paljoa, mutta ne on vaan kaikki vauva-palstalla, koska tämä on ainoa paikka missä saavat edes jonkinlaisen kontaktin naisiin. Muut miehet löytää naisseuraa muualtakin

Vierailija
37/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedetään ettei ap:n päähän mahdu muuta kuin seksi.tai sen puute. Parisuhteesta ei  niin väliä, kunhan vaan ap sais sitä seksiä. Partnerin tunteistakaan ei niiin väliä, kunhan ap vaan saisi sitä seksiä.Se on tullut hyvin selväksi  sadoissa samanlaisissa väninaloituksissa jotka eivät muuta vallitsevaa tilannetta miksikään.

Osta ap se seksinukke. Ei se niin paljon naisesta eroa.

Vierailija
38/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivuliaat kuukautiset, henkisine ja fyysisine kramppeineen (tätä ei yksikään mies tajua) ja syrjintä sekä (värkkiin perustuva) huonompi palkka työelämässä, ulkonäkökeskeisyydessä eläminen, kotityöt ja passaaminen joo on se helppoa..

Mies preferoi määrää ja nainen laatua. Mies ei tajua niinkään ylksinkertaista asiaa kuin, että naisella useinmiten täysin eri preferenssit. Ap esimerkiksi haikailee sitä, mitä naisilla on, mutta he eivat halua. Ap taas haluaisi laadutonta tarjontaa, muttei saa sitäkään ja kuvittelee, että naiset hänen tuolla yhdellä hyödyttömällä tärpillä arvoioiden elävät liian helppoa elämää.

No harvoinpa kysyntä ja tarjonta valitettavasti kohtaavat.

Vierailija
39/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten vaatimuksissa on kaksi olennaista eroa.

Naisten vaatimukset ovat pääasiassa _geneettisiä_ ja _relatiivisia_. Mitäkö tarkoitan? Tässä selitys:

Kaikki naiset voisivat olla hoikkia ja timmejä. Kaikki miehet eivät voi olla pitkiä, leveäharteisia, jykeväleukaisia ja matalaäänisiä.

Kaikki naiset voivat olla mukavia. Kaikki miehet eivät voi olla laumanjohtajia.

Asia jossa ketjuun vastanneet naiset ovat oikeassa, on se että miehet ovat halukkaampia laskemaan rimaa jos kyse on pelkästä seksistä. Tämähän käytännössä tuhoaa nettitreffailun, koska jokainen tavisnainen saa viestiä komeilta miehiltä jotka haluavat pelkkää seksiä mutteivat kerro sitä koska silloin saantia olisi vähemmän. Siksi toistuu kaava "tapasin ihanan miehen" -> "miksi mies on niin salaperäinen?" -> "miehet ovat sikoja!".

Vierailija
40/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tasan ole useita kymmeniä kriteereitä miehellä, ainoastaan muutama. Miehillä myös on keskimäärin muutama kriteeri naiselle, mutta tässä tuleekin se, että ne kyseiset kriteerit ovat aivan liian kovat. Naiselta vaaditaan täydellistä ulkonäköä, mikä on asia, johon suurin osa naisista ei yllä. Itse olen lähestynyt yleisillä kriteereillä jopa rumia miehiä, siitäkin huolimatta vastaanotto on ollut äärimmäisen nihkeää. 

Naisilta ei todellisuudessa vaadita juuri mitään muuta kuin kiinnostus sitä miestä kohtaan, vaikka äänekäs vähemmistö miehistä sanookin ettei rumaa taikka lihavaa naista huolisi. Naisilla taas on todellisuudessa todellakin kymmeniä eri kriteereitä miehelle ilman että edes ymmärtää niitä kriteereiksi.

Tässä niistä muutama, veikkaanpa että löydät tästä useamman kuin vain "muutaman", mitä mieheltä vaadit: hyvä itsetunto, luotettava ja rehellinen, uskollinen, kykenee ilmaisemaan itseään syvällisesti ja rakentavasti, terveet elämäntavat, elämänmyönteinen, huumorintajuinen, huolehtii hygieniastaan ja on tyylitajuinen (edes siisti), empatiakykyinen, ei ole (liian) mustasukkainen, ei kontrolloi, on henkisesti vahva... voisitko oikeasti edes kuvitella suhdetta mieheen joka ei täytä lähes kaikkia näitä kriteereitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi