On varmaan helppoa olla nainen, kun tietää aina suhteen päättyessä, että uusia miehiä on kuitenkin tarjolla
Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.
Kommentit (79)
Kyllähän noita miehiä on tarjolla. Seksiin. Parisuhteeseen ei sitten enää löydykään.
Tämän vuoksi lopetin miesten etsinnän kokonaan jo pari vuotta sitten. Elämänlaatu parani huomattavasti ja rahaa, aikaa ja energiaa säästyy muuhun kuin miehen etsintään ja kerta toisensa jälkeen pettymiseen, kun tajusikin taas olleensa hyvä vain panopuuksi eikä miksikään muuksi.
t. Perusnätti, normaalipainoinen, korkeakoulutettu, kokopäivätyössä käyvä, aktiivisesti harrastava ja matkustava nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen perusnätti nainen ja takana on 20 vuoden yrittämisen jälkeen 0 suhdetta.
Silloin harvoin kun olen samanlaisen miehen tavannut (mikä on vaikeaa koska ylivoimaisesti suurin osa miehistä saa parisuhteen), he ovat päin naamaa syyttäneet valehtelijaksi.
Tajuamatta, että täysin kokematon mies, jolla riittäisi empatiaa tilannettamme kohtaan, olisi mulle ideaali kumppani. Siinä ovat tuhahdelleet naisten karuselleista, vaikka edessä istui ihan oikea täysin yksinäinen nainen, joka edelleenkin sitä suhdetta etsii.
Nuo karusellimiehet aiheuttavat spontaanin oksennusreaktion jopa netissä. Et kai sellaista olisi edes huolinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen perusnätti nainen ja takana on 20 vuoden yrittämisen jälkeen 0 suhdetta.
Silloin harvoin kun olen samanlaisen miehen tavannut (mikä on vaikeaa koska ylivoimaisesti suurin osa miehistä saa parisuhteen), he ovat päin naamaa syyttäneet valehtelijaksi.
Tajuamatta, että täysin kokematon mies, jolla riittäisi empatiaa tilannettamme kohtaan, olisi mulle ideaali kumppani. Siinä ovat tuhahdelleet naisten karuselleista, vaikka edessä istui ihan oikea täysin yksinäinen nainen, joka edelleenkin sitä suhdetta etsii.
Nuo karusellimiehet aiheuttavat spontaanin oksennusreaktion jopa netissä. Et kai sellaista olisi edes huolinut?
Juu en tietenkään ja olenkin kiitollinen että paljastavat heti todellisen luonteensa. Mutta tosiaan JOS kykenisivät olemaan mukavia ja empaattisia ihmisiä, niin yksinäiselle naiselle juttelu olisi varmaan yksi parhaista tavoista löytää seuraa. Mutta juu, eivät kykene, ja juuri siksi ovatkin sellaisia kuin ovat.
Tälläsenä 50+ juuri eronneen on kiva kuulla että kelpaa (nikeistä päätellen) nuorille miehille vielä rypyistä ja ylipainosta huolimatta. Koska tavataan?
Mä ihmettelen tätä miten muka naiset saa mikä koska tahansa mihen. Mulla on kauheasti sinkku ystäviä jotka on tosi kivoja, nättejä, sosiaalisia eikä erityisen nirsoja. Samoin itse ennen nykyistä kumppania oli todella vaikea löytää treffiseuraa tai edes mitään säätöä ellei ottanut sitä 04.00 narikassa olevaan kännikalaa joka vaan sammaltane kysyy pannaanks.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä olen aina suhteen päättyessä tiennyt että saan muutakin seuraa. Se on itse asiassa ollut monesti hyvä tieto jo eroa pohtiessa. Helpommin tulee lähdettyä paskasta suhteesta kun tietää että paremmankin saa, kuin että jää siihen paskaan suhteeseen kökkimään yksinään olemisen pelosta. Miehet pelkää tuota yksinolemista enemmän kuin naiset, näin kokemuksen mukaan. Johtuu varmaan siitä että tarvitsevat omaa "laumaa" enemmän kuin naiset. Tuolla "tietämisellä" tarkoitan tietysti ennemminkin hyvää itseluottamusta ja toivoa tulevasta. Eihän kukaan oikeasti voi _tietää_ saavansa sitä tai tätä. Mutta se usko siihen parempaan huomiseen ja ihmissuhteeseen on tärkeä asia.
Vai johtuisiko se siitä, että miehet voivat ihan oikeasti jäädä yksin?
Naiselle yksinjääminen on enemmänkin valinta. Naisten on helpompi lähestyä uusia ihmisiä, koska naisia pidetään luotettavampina ja harmittomampina; nainen voi vaikka tehdä tökerön ja tahdittoman seksiehdotuksen tuntemattomalle toiselle naiselle ilman väkivallan uhkaa.
Eli te miehette sahaatte omaa oksaanne jos pidätte toista miestä uhkana.
Eihän sillä ole merkitystä heteromiehille, mitä mieltä toiset miehet on.
Mulle olis ollu ihanne-elämää olla ikisinkku, asua pikkupirtissä jossain saaristossa. Vaan aina ne jotenkin luikertelee mun elämään. Miehet ovat vielä ärsyttävän sinnikkäitä, joille ensimmäinen "ei" on vasta pelin avaus. Kunnon väsytystaktiikkaa. Minusta tapaavat kiinnostua vielä ne itsepäisimmät ja tulisimmat tahtomiehet (ei itämaisia). Nytkin pallo jalassa sen kanssa joka otti vain haasteena sen että tapailin jo toista. Mutta hän kohtelee minua tosi huonosti ja se joka jäi rannalle, odotaa jo avosylin ovella. On vielä eräs kolmaskin joka sekoitti pääni täysin ja minä hänen. Sitä tunnetta inhoan. Kuka hullu haluaa parisuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole, mikäli on AV:ta uskominen
Palstaviisauden mukaan et kelpaa kenellekään miehelle jos olet:
-grammaakaan ylipainoinen, jos painoindeksi on yli 30 voit yhtä hyvin mennä luostariin
-nainen joka on feministi (ei kiihkofemakko vaan tasa-arvon puolustaja), vihervasemmistolainen, suvaitsevainen tai kasvissyöjä (harmi että tällä tavalla ajattelevista enemmistö on tutkimusten mukaan naisia)
-nainen jolla on lemmikkieläimiä, erityisesti koira on iso turn off
-yli 35v, jos näkyy selviä iän merkkejä ja viimeistään vaihdevuosi-iässä kannattaa hankkia kissa sillä nainen joka ei ole lisääntymisiässä ei kelpaa. Jos olet yli 50v, voit ryömiä jonnekin kuolemaan, sen ikäisellä naisella ei enää kuulu edes olla seksuaalisia haluja tai kumppanin kaipuuta
-yksinhuoltaja, luostari odottaa erityisesti jos lapsia on jo kahdelle miehelle
-yhtään mt-ongelmainen, lievästikään vammainen tai pitkäaikaissairas, sinähän voit vaikka tarvita mieheltä jotain erityistä tukea
-tatuointeja tai lävistyksiä hankkinut, ehkä joku pieni perhonen vielä menee mutta yli 10cm:n tatuoinnin omistajat jotka haluavat miehen joutuvat hankkimaan ensin ihonsiirron
-nainen josta mies saa jotain kautta tietää että seksikumppaneja on ollut yli 10
-nainen jonka eksä on ulkomaalaistaustainen
-pienituloinen, työtön tai kotona jonkin tuen turvin, se on varma lompakkoloisen merkki
-naamasta ruma (palstallahan on jo selvinnyt että esim. Jenni Vartiainen on palstamiesten mielestä "tavallisen näköinen" joten useimmat naiset ovat rumahkoja)
-pienitissinen, lattapyllyinen, liian lihaksikas, persjalkainen tai muuten vaan klassisesta tiimalasimallista poikkeavan vartalotyypin kantaja
Vieläköhän jotain unohtui? Mutta jos näitä virheitä ei ole, niin sitten flaksin pitäisi käydä ainakin palstamiesten piireissä.
Ihme, että tätä ei ole yksikään ketjun mies kommentoinut. :D Enkä puhu nyt normaaleista miehistä vaan näistä, joiden mukaan nainen saa heti ihan mitä vain.
Voisiko joku tosiaan kertoa näistä "nainen saa heti miehen suhteeseen" -huutelijoista, että miten tämä toinen palstatotuus suhteutuu väitteeseenne? Olen itse 45-vuotias yhden aikuisen lapsen äiti, eli en siis tosiaan kelpaisi näillä spekseillä mihinkään ko. miesten mielestä, mutta miten on? Saanko tosiaan parisuhteen tuosta vain vai oliko luostari se ainoa optioni? Irtoseksiä en halua, kuten suurin osa naisista, joita tunnen, joten sen "saaminen" ei ole mikään etu. Hyi oksennus.
Ylipäätään on liikuttavan lapsellista, kuinka ikään jne. liittyen kommentoidaan, miten jonkunlaisella naisella ei "tee mitään". Ajattelussa on sellainen koominen piirre, että kyseisiä naisia tuskin voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku 17 (-70)-vuotias tuntematon heillä tekisi tai ei. Kai se antaa jotain vallan tunnetta, että voi julistaa, miten nainen ei kelpaa silloin ja tällöin ja vain 80+ -vuotias voisi säälistä kokeilla, kerran. Samaan aikaan kyseiset tädit yleensä jatkavat elämäänsä autuaan tietämättöminä siitä, että joku mesoaa heidän kelpaamattomuudestaaan. :,D Palstan valittajamiehille tiedoksi: ei se nainenkaan teillä varmaan mitään tekisi, voitte jatkaa elämäänne pohtimatta asiaa sen enempää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ole, mikäli on AV:ta uskominen
Palstaviisauden mukaan et kelpaa kenellekään miehelle jos olet:
-grammaakaan ylipainoinen, jos painoindeksi on yli 30 voit yhtä hyvin mennä luostariin
-nainen joka on feministi (ei kiihkofemakko vaan tasa-arvon puolustaja), vihervasemmistolainen, suvaitsevainen tai kasvissyöjä (harmi että tällä tavalla ajattelevista enemmistö on tutkimusten mukaan naisia)
-nainen jolla on lemmikkieläimiä, erityisesti koira on iso turn off
-yli 35v, jos näkyy selviä iän merkkejä ja viimeistään vaihdevuosi-iässä kannattaa hankkia kissa sillä nainen joka ei ole lisääntymisiässä ei kelpaa. Jos olet yli 50v, voit ryömiä jonnekin kuolemaan, sen ikäisellä naisella ei enää kuulu edes olla seksuaalisia haluja tai kumppanin kaipuuta
-yksinhuoltaja, luostari odottaa erityisesti jos lapsia on jo kahdelle miehelle
-yhtään mt-ongelmainen, lievästikään vammainen tai pitkäaikaissairas, sinähän voit vaikka tarvita mieheltä jotain erityistä tukea
-tatuointeja tai lävistyksiä hankkinut, ehkä joku pieni perhonen vielä menee mutta yli 10cm:n tatuoinnin omistajat jotka haluavat miehen joutuvat hankkimaan ensin ihonsiirron
-nainen josta mies saa jotain kautta tietää että seksikumppaneja on ollut yli 10
-nainen jonka eksä on ulkomaalaistaustainen
-pienituloinen, työtön tai kotona jonkin tuen turvin, se on varma lompakkoloisen merkki
-naamasta ruma (palstallahan on jo selvinnyt että esim. Jenni Vartiainen on palstamiesten mielestä "tavallisen näköinen" joten useimmat naiset ovat rumahkoja)
-pienitissinen, lattapyllyinen, liian lihaksikas, persjalkainen tai muuten vaan klassisesta tiimalasimallista poikkeavan vartalotyypin kantaja
Vieläköhän jotain unohtui? Mutta jos näitä virheitä ei ole, niin sitten flaksin pitäisi käydä ainakin palstamiesten piireissä.
Ihme, että tätä ei ole yksikään ketjun mies kommentoinut. :D Enkä puhu nyt normaaleista miehistä vaan näistä, joiden mukaan nainen saa heti ihan mitä vain.
Voisiko joku tosiaan kertoa näistä "nainen saa heti miehen suhteeseen" -huutelijoista, että miten tämä toinen palstatotuus suhteutuu väitteeseenne? Olen itse 45-vuotias yhden aikuisen lapsen äiti, eli en siis tosiaan kelpaisi näillä spekseillä mihinkään ko. miesten mielestä, mutta miten on? Saanko tosiaan parisuhteen tuosta vain vai oliko luostari se ainoa optioni? Irtoseksiä en halua, kuten suurin osa naisista, joita tunnen, joten sen "saaminen" ei ole mikään etu. Hyi oksennus.
Ylipäätään on liikuttavan lapsellista, kuinka ikään jne. liittyen kommentoidaan, miten jonkunlaisella naisella ei "tee mitään". Ajattelussa on sellainen koominen piirre, että kyseisiä naisia tuskin voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku 17 (-70)-vuotias tuntematon heillä tekisi tai ei. Kai se antaa jotain vallan tunnetta, että voi julistaa, miten nainen ei kelpaa silloin ja tällöin ja vain 80+ -vuotias voisi säälistä kokeilla, kerran. Samaan aikaan kyseiset tädit yleensä jatkavat elämäänsä autuaan tietämättöminä siitä, että joku mesoaa heidän kelpaamattomuudestaaan. :,D Palstan valittajamiehille tiedoksi: ei se nainenkaan teillä varmaan mitään tekisi, voitte jatkaa elämäänne pohtimatta asiaa sen enempää. :)
Olisi nyt vaan rehellisesti kirjoittanut oikean otsikon eli: On varmaan helppoa olla nuori kaunis neitsytnainen, kun tietää aina suhteen päättyessä, että uusia miehiä on kuitenkin tarjolla pelkkään yhden illan seksiin jos lasket riman niin alas että kelpuutat kenet vaan.
BMI kolmeenkymppiin tarvitaan aika monta kiloa ylipainoa jo, ei ihan pelkkä gramma riitä.
Tosin itse laittaisin BMI 22 ylärajaksi naiselle, mutta en ole AP. Minulle kelpaa tatuoidut, mt-ongelmalliset, työttömät, lihaksikkaat (kunhan painopiste alakropassa, kuitenkin esim leuanveto on onnistuttava), rumanaamaiset lortotkin. Eihän kolmekymppisiä alle 10-kumppanisia sinkkunaisia edes löydy suomesta, ainakaan Helsingistä.
Olet muuten ymmärtänyt väärin sen, kun Vartiaista sanotaan tavalliseksi. Prismassa näen joka käynnillä kauniimpia.
Ainakin omassa tuttavapiirissä näkee, että kun on lapsia ja erotaan, mies löytää lapsista huolimatta nopeasti uuden kumppanin. Eroäiti ei. Tunnen kauniita, fiksuja äitejä, jotka elättävät itsensä ja lapset, mutta miehillä vaan tuntuu olevan korkea kynnys hyväksyä se, että nainen on jo lisääntynyt jonkun toisen kanssa. Vaikuttaa siltä, että naiset hyväksyvät paljon helpommin kumppanin, jolla on jo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa yhden naisen, saa halutessaan toisenkin.
Juuri näin. Tietysti se aina vaatii normaalilta mieheltä enemmän vaivaa kuin normaalilta naiselta.
Mutta myös miehillä on etunsa; pystymme kiinnostumaan melkein kenestä tahansa naisesta, joten vaikka tarjontaa on vähän, melkein kaikki tarjolla olevat vaihtoehdot ovat potentiaalisia.
Naisilla on päinvastoin. Loputtomasti miehiä tarjolla, mutta naiset kiinnostuvat vain harvoista.
Ei niistä kuolauksista ja treffikutsuista ole konkreettista iloa jos pystyy itse viehättymään vain pienestä osasta.
Vierailija kirjoitti:
BMI kolmeenkymppiin tarvitaan aika monta kiloa ylipainoa jo, ei ihan pelkkä gramma riitä.
Tosin itse laittaisin BMI 22 ylärajaksi naiselle, mutta en ole AP. Minulle kelpaa tatuoidut, mt-ongelmalliset, työttömät, lihaksikkaat (kunhan painopiste alakropassa, kuitenkin esim leuanveto on onnistuttava), rumanaamaiset lortotkin. Eihän kolmekymppisiä alle 10-kumppanisia sinkkunaisia edes löydy suomesta, ainakaan Helsingistä.Olet muuten ymmärtänyt väärin sen, kun Vartiaista sanotaan tavalliseksi. Prismassa näen joka käynnillä kauniimpia.
Hah! Vai ei ole, itselläni ei ole ollut yhtään seksikumppania, ja olen 23-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin itse laittaisin BMI 22 ylärajaksi naiselle, mutta en ole AP. Minulle kelpaa tatuoidut, mt-ongelmalliset, työttömät, lihaksikkaat (kunhan painopiste alakropassa, kuitenkin esim leuanveto on onnistuttava), rumanaamaiset lortotkin. Eihän kolmekymppisiä alle 10-kumppanisia sinkkunaisia edes löydy suomesta, ainakaan Helsingistä.Olet muuten ymmärtänyt väärin sen, kun Vartiaista sanotaan tavalliseksi. Prismassa näen joka käynnillä kauniimpia.
Hah! Vai ei ole, itselläni ei ole ollut yhtään seksikumppania, ja olen 23-vuotias.
Olet yksisarvinen.
Tai ei oikeastaan, onhan sinulla vielä 6 vuotta aikaa.
"Tarkoitatko lesbosuhteita? Heterosuhteissahan on yleensä yksi mies ja yksi nainen, joten koska sukupuolia on olemassa suurin piirtein yhtä paljon, niin myös parisuhteen löytymisen pitäisi olla suunilleen yhtä helppoa molemmille"
Harvinaisen väärin, miehiä ja naisia EI ole yhtä paljon vaan poikia syntyy huomattavasti enemmän kuin 5 enemmän kuin tyttöjä. Lisänä maahanmuutto, on johtanut siihen että nuorissa ikäluokissa poikia ja miehiä on noin 20% enemmän kuin tyttöjä.
Ja kun naisista on parisuhteessa (enempi tai vähempi virallisessa/julkisessa) noin 80%, niin on johtanut siihen että jokaista sinkkunaista kohden on kaksi sinkkumiestä.
-Käytännössä jokainen nainen saa hyvän itseään tasokkaamman miehen heti kun haluaa. Ongelma tulee siitä että naisten rima on kohonnut valtavan miestarjonnan/ylijäämän johdosta äärimmäisen korkealle. Ja nainen edellyttää miehen olevan kaksi tai kolme kertaluokkaa tasokkaampi kuin hän itse on, ja toki tuollaisia miehiä ei riitä kaikille ylipainoisille tavis naisille, ja siitä tulee se itku että kunnoin miestä on vaikea löytää.
Ihan faktaesimerkkinä, tutkimus jossa kyseltiin naisilta hyväksyvätkö puolisoksi työttömän miehen, kukaan nainen, edes pitkäaikaistyöttömät naiset, ei hyväksyneet puolisokseen työtöntä miestä.
Miehet hyväksyi työttömän naisen milloin tahansa.
Miehille taas kelpaa käytännössä kuka tahansa ja on onnellinen että on edes joku, ja silti tänä päivänä miehistä 40% jää kokonaan lapsettomiksi, koska sitä omaa naista ei ole koskaan syntynytkään 20% ne ylijäämämiehet, ja naisten vaatimustason vuoksi jää rannalle yksin ruikuttamaan 20% alemman tason miehiä.