Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On varmaan helppoa olla nainen, kun tietää aina suhteen päättyessä, että uusia miehiä on kuitenkin tarjolla

Vierailija
28.06.2017 |

Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs ole, mikäli on AV:ta uskominen

Palstaviisauden mukaan et kelpaa kenellekään miehelle jos olet:

-grammaakaan ylipainoinen, jos painoindeksi on yli 30 voit yhtä hyvin mennä luostariin

-nainen joka on feministi (ei kiihkofemakko vaan tasa-arvon puolustaja), vihervasemmistolainen, suvaitsevainen tai kasvissyöjä (harmi että tällä tavalla ajattelevista enemmistö on tutkimusten mukaan naisia)

-nainen jolla on lemmikkieläimiä, erityisesti koira on iso turn off

-yli 35v, jos näkyy selviä iän merkkejä ja viimeistään vaihdevuosi-iässä kannattaa hankkia kissa sillä nainen joka ei ole lisääntymisiässä ei kelpaa. Jos olet yli 50v, voit ryömiä jonnekin kuolemaan, sen ikäisellä naisella ei enää kuulu edes olla seksuaalisia haluja tai kumppanin kaipuuta

-yksinhuoltaja, luostari odottaa erityisesti jos lapsia on jo kahdelle miehelle

-yhtään mt-ongelmainen, lievästikään vammainen tai pitkäaikaissairas, sinähän voit vaikka tarvita mieheltä jotain erityistä tukea

-tatuointeja tai lävistyksiä hankkinut, ehkä joku pieni perhonen vielä menee mutta yli 10cm:n tatuoinnin omistajat jotka haluavat miehen joutuvat hankkimaan ensin ihonsiirron

-nainen josta mies saa jotain kautta tietää että seksikumppaneja on ollut yli 10

-nainen jonka eksä on ulkomaalaistaustainen 

-pienituloinen, työtön tai kotona jonkin tuen turvin, se on varma lompakkoloisen merkki

-naamasta ruma (palstallahan on jo selvinnyt että esim. Jenni Vartiainen on palstamiesten mielestä "tavallisen näköinen" joten useimmat naiset ovat rumahkoja)

-pienitissinen, lattapyllyinen, liian lihaksikas, persjalkainen tai muuten vaan klassisesta tiimalasimallista poikkeavan vartalotyypin kantaja

Vieläköhän jotain unohtui? Mutta jos näitä virheitä ei ole, niin sitten flaksin pitäisi käydä ainakin palstamiesten piireissä.

Vierailija
42/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.

Tarkoitatko lesbosuhteita? Heterosuhteissahan on yleensä yksi mies ja yksi nainen, joten koska sukupuolia on olemassa suurin piirtein yhtä paljon, niin myös parisuhteen löytymisen pitäisi olla suunilleen yhtä helppoa molemmille. Mutta osalle kaikki on tietysti aina vaikeaa. Omista ongelmista on silti turhaa syyttää muita

Miehiä on enemmän kaikissa alle ikäluokissa alle 50v.

Naisissa on enemmän vapaaehtoisesti yksinäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailtaisiin ja tutustuttaisiin jo heti alussa huolellisemmin, niin ei tarvitsisi (aina) suhteen päättyä. Tämä on ihan tavallista elämänhallintaa, mutta rutisija-ap:t eivät siihen kykene ja sitten uhriudutaan ja kiukutellaan ja syytetään kaikkia muita. Kellään muulla ei koskaan voi olla näin rankkaa ku mulla yhyy..

Vastuutonta ja lapsellista!

Vierailija
44/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinut voi käydä keräämässä talteen?

Pienet rinnat on ainakin minun mielestä komeammat, kuin hirveät pallukat. Ja toisen mielestä ruma saattaa olla toisen mielestä kaunis.

Terv: Suhde untuvikko. Mies 30v.

Vierailija
45/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat on ainakin minun mielestä komeammat, kuin hirveät pallukat. Ja toisen mielestä ruma saattaa olla toisen mielestä kaunis.

Vierailija
46/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde untuvikkoon ???

Vierailija
47/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä "suhteen"? Kun ei ole koskaan päässyt edes siihen ensimmäiseen suhteeseen... ei rumilla ja tissittömillä naisilla ole oikeutta moiseen. N28

Vierailija
48/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde untuvikkoon ???

kokemattomaan

Vierailija
49/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päättyy olen kahden lapsen yh eli palstamiesten mielestä en saa enää ikinä ketään.

N28

Vierailija
50/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan se suhteessa ollut mieskin heti uuden. Sehän on kuitenkin ollut alfamies, joka muutenkin pyörittää sataa naista yhtä aikaa. Eihän kellään surkimusmiehellä suhteita edes ole, koska alfat vie 90 % naisista.

Eikö se näin mene? Ihan turhaan siis, ap, murehdit kenenkään suhteessa olleen miehen tulevaisuudesta.

Vierailija
51/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen aina suhteen päättyessä tiennyt että saan muutakin seuraa. Se on itse asiassa ollut monesti hyvä tieto jo eroa pohtiessa. Helpommin tulee lähdettyä paskasta suhteesta kun tietää että paremmankin saa, kuin että jää siihen paskaan suhteeseen kökkimään yksinään olemisen pelosta. Miehet pelkää tuota yksinolemista enemmän kuin naiset, näin kokemuksen mukaan. Johtuu varmaan siitä että tarvitsevat omaa "laumaa" enemmän kuin naiset. Tuolla "tietämisellä" tarkoitan tietysti ennemminkin hyvää itseluottamusta ja toivoa tulevasta. Eihän kukaan oikeasti voi _tietää_  saavansa sitä tai tätä. Mutta se usko siihen parempaan huomiseen ja ihmissuhteeseen on tärkeä asia.

Vai johtuisiko se siitä, että miehet voivat ihan oikeasti jäädä yksin?

Naiselle yksinjääminen on enemmänkin valinta. Naisten on helpompi lähestyä uusia ihmisiä, koska naisia pidetään luotettavampina ja harmittomampina; nainen voi vaikka tehdä tökerön ja tahdittoman seksiehdotuksen tuntemattomalle toiselle naiselle ilman väkivallan uhkaa.

Eli te miehette sahaatte omaa oksaanne jos pidätte toista miestä uhkana.

Vierailija
52/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Tämä kolmen kysymyksen malli selventää asiaa kummasti:

1. saisitko helposti suhteen/seksiseuraa/treffiseuraa?

2. oletko normaalipainoinen?

3. ellet ole, hankkiudu normaalipainoiseksi ja vastaa uudestaan kysymykseen 1.

Jos vastasit lopulta kysymykseen 1. KYLLÄ, olet:

A) nainen

B) top 5% mies

Eikö tässä puhuttu suhteista eikä seksistä eli kommentisi on järjetön.

Vierailija
53/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kommentoida muuta, mutta reppanoiden päähän ei mahdu kuin seksiseksiseksi ja seeekkssiii..

Vierailija
54/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ristiriitaisia aloituksia palstalla. Toisessa ketjussa vouhkataan kuinka naisista tulee ilkeitä kolmenkympin jälkeen, koska kukaan mies  ei enää vilkaise heihin. Täällä väitetään, että nainen saa aina miehen halutessaan heti erottuaan.

Vierailija
55/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden kanssa ne naiset seurustelee, jos naiselle se on satakertaisesti helpompaa?

Ei kenekään, koska he ovat mielummin yksin kun huonossa suhteessa. Huono suhde tarkoittaa naisille sitä, että ei löydy juuri toivomusten mukaista miestä, vaan jotain aina puuttuu. Ja kun juuri mielensä mukaista miestä ei saa, niin nainen on sitten yksin. Miehillä on naisille kriteereitä pari kolme, naisilla miehille pari-kolmekymmentä.

Minulla ei tasan ole useita kymmeniä kriteereitä miehellä, ainoastaan muutama. Miehillä myös on keskimäärin muutama kriteeri naiselle, mutta tässä tuleekin se, että ne kyseiset kriteerit ovat aivan liian kovat. Naiselta vaaditaan täydellistä ulkonäköä, mikä on asia, johon suurin osa naisista ei yllä. Itse olen lähestynyt yleisillä kriteereillä jopa rumia miehiä, siitäkin huolimatta vastaanotto on ollut äärimmäisen nihkeää. 

Naisilta ei todellisuudessa vaadita juuri mitään muuta kuin kiinnostus sitä miestä kohtaan, vaikka äänekäs vähemmistö miehistä sanookin ettei rumaa taikka lihavaa naista huolisi. Naisilla taas on todellisuudessa todellakin kymmeniä eri kriteereitä miehelle ilman että edes ymmärtää niitä kriteereiksi.

Tässä niistä muutama, veikkaanpa että löydät tästä useamman kuin vain "muutaman", mitä mieheltä vaadit: hyvä itsetunto, luotettava ja rehellinen, uskollinen, kykenee ilmaisemaan itseään syvällisesti ja rakentavasti, terveet elämäntavat, elämänmyönteinen, huumorintajuinen, huolehtii hygieniastaan ja on tyylitajuinen (edes siisti), empatiakykyinen, ei ole (liian) mustasukkainen, ei kontrolloi, on henkisesti vahva... voisitko oikeasti edes kuvitella suhdetta mieheen joka ei täytä lähes kaikkia näitä kriteereitä?

Miehillekö kelpaa nainen,

- jota täytyy aina pönkittää huonon itsetunnon vuoksi

- johon ei voi luottaa ja joka valehtelee ja huijaa, varastelee kaupoista

- joka pettää

- joka suhtautuu joka asiaan negatiivisesti, valittaa aina ja mikään ei ole koskaan hyvin

- joka ei osaa puhua kuin yksittäisillä sanoilla eikä kerro mikä vaivaa "ei mulla mikään ole"

- joka käyttää liikaa alkoholia, tupakoi, käyttää huumeista, syö roskaruokaa eikä liiku vaan lihoo

- joka on tosikko

- joka ei peseydy, kulkee likaisissa ja kulahtaneissa vaatteissa, haisee hielle ja lialle

- joka nauraa, kun sinulle käy huonosti ja jolta ei saa myötätuntoa missään tilanteessa

- joka on mustasukkainen, vahtii jokaisen askeleesi ja puhelusi

- joka kertoo, miten jokainen asia pitää tehdä juuri miten hän haluaa

- joka on henkisesti epävakaa

Pakko myöntää, että itse en halua kumppanilla olevan yhtään noista ominaisuuksista. No vaatteet voi olla likaisia ja hiki haista tietyissä tilanteissa, mutta normaali ihminen osaa mennä pesulle ja vaihtaa puhtaat päälle sekä pestä likaiset.

Vierailija
56/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just.

Olen etsinyt parisuhdetta 16v saakka. Nyt olen 32 eikä ole löytynyt ainuttakaan miestä.

Kukaan ei ole vaan halunnut seurustella, olivat työttömiä ja duunareita nämä miehet.

En kelvannut alipainoisena enkä normaalipainoisena.

Vierailija
57/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fat chicks 4 me kirjoitti:

Käyttäjä3500 kirjoitti:

Ehkä jonkun pinnallisia panosuhteita etsivän miehen mielestä on. Mutta eipä satu ainakaan itseäni kiinnostamaan. Haluan ihmisen, joka hyväksyy minut vikoineni enkä ala kuuntelemaan niistä mitään ulinaa, niin että sellaista miestä on melko vaikea löytää. Ja se, että itse hyväksyn toisen vikoineen vasta vaikeaa onkin! Eli ei todellakaan eroa miesten tilanteesta mitenkään, jos haluaa aidon oikean kunnon ihmissuhteen.

Kyllä se eroaa, vaikka itsellesi tuon myöntäminen onkin vaikeaa. Panosuhteita nainen saa miljoona kertaa helpommin, mutta seurustelusuhteita ehkä vain sata kertaa helpommin.

Niin, kärjistin toki asiaa, jos et ilman tätä selitystä ymmärtänyt.

Ja näin kirjoitti mies, jonka nimimerkki on No fat chicks 4 me.

Vierailija
58/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jaksavat valittaa siitä että nainen on se joka tekee yleensä aloitteen eroon. Etsitään siis syyllisiä, kun kerran haluatte. Kumpi saa tarpeekseen ja lähtee: se joka kohtelee toista huonosti vai se jota kohdellaan huonosti?

Vierailija
59/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosi helppoa! Kunhan saisi sen ensimmäinenkin jostain... vaan kun ei.

Vierailija
60/79 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keiden kanssa ne naiset seurustelee, jos naiselle se on satakertaisesti helpompaa?

Ei kenekään, koska he ovat mielummin yksin kun huonossa suhteessa. Huono suhde tarkoittaa naisille sitä, että ei löydy juuri toivomusten mukaista miestä, vaan jotain aina puuttuu. Ja kun juuri mielensä mukaista miestä ei saa, niin nainen on sitten yksin. Miehillä on naisille kriteereitä pari kolme, naisilla miehille pari-kolmekymmentä.

Minulla ei tasan ole useita kymmeniä kriteereitä miehellä, ainoastaan muutama. Miehillä myös on keskimäärin muutama kriteeri naiselle, mutta tässä tuleekin se, että ne kyseiset kriteerit ovat aivan liian kovat. Naiselta vaaditaan täydellistä ulkonäköä, mikä on asia, johon suurin osa naisista ei yllä. Itse olen lähestynyt yleisillä kriteereillä jopa rumia miehiä, siitäkin huolimatta vastaanotto on ollut äärimmäisen nihkeää. 

Naisilta ei todellisuudessa vaadita juuri mitään muuta kuin kiinnostus sitä miestä kohtaan, vaikka äänekäs vähemmistö miehistä sanookin ettei rumaa taikka lihavaa naista huolisi. Naisilla taas on todellisuudessa todellakin kymmeniä eri kriteereitä miehelle ilman että edes ymmärtää niitä kriteereiksi.

Tässä niistä muutama, veikkaanpa että löydät tästä useamman kuin vain "muutaman", mitä mieheltä vaadit: hyvä itsetunto, luotettava ja rehellinen, uskollinen, kykenee ilmaisemaan itseään syvällisesti ja rakentavasti, terveet elämäntavat, elämänmyönteinen, huumorintajuinen, huolehtii hygieniastaan ja on tyylitajuinen (edes siisti), empatiakykyinen, ei ole (liian) mustasukkainen, ei kontrolloi, on henkisesti vahva... voisitko oikeasti edes kuvitella suhdetta mieheen joka ei täytä lähes kaikkia näitä kriteereitä?

Minä en tajua, miksi kukaan nainen kelpuuttaisi miehen joka ei täytä noita kaikkia "kriteerejä". Miksi IHMEESSÄ kukaan tyytyisi vähempään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän