On varmaan helppoa olla nainen, kun tietää aina suhteen päättyessä, että uusia miehiä on kuitenkin tarjolla
Miesten kannalta tilanne ei ole yhtä helppo, ja sopeutuminenkin on usein vaikeampaa, koska suurin osa eroista tapahtuu naisen aloitteesta, jolloin nainen on ehtinyt jo etukäteen varautua eroon, mutta miehelle se tulee yhtäkkiä.
Kommentit (79)
Ehkä jonkun pinnallisia panosuhteita etsivän miehen mielestä on. Mutta eipä satu ainakaan itseäni kiinnostamaan. Haluan ihmisen, joka hyväksyy minut vikoineni enkä ala kuuntelemaan niistä mitään ulinaa, niin että sellaista miestä on melko vaikea löytää. Ja se, että itse hyväksyn toisen vikoineen vasta vaikeaa onkin! Eli ei todellakaan eroa miesten tilanteesta mitenkään, jos haluaa aidon oikean kunnon ihmissuhteen.
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Ehkä jonkun pinnallisia panosuhteita etsivän miehen mielestä on. Mutta eipä satu ainakaan itseäni kiinnostamaan. Haluan ihmisen, joka hyväksyy minut vikoineni enkä ala kuuntelemaan niistä mitään ulinaa, niin että sellaista miestä on melko vaikea löytää. Ja se, että itse hyväksyn toisen vikoineen vasta vaikeaa onkin! Eli ei todellakaan eroa miesten tilanteesta mitenkään, jos haluaa aidon oikean kunnon ihmissuhteen.
Kyllä se eroaa, vaikka itsellesi tuon myöntäminen onkin vaikeaa. Panosuhteita nainen saa miljoona kertaa helpommin, mutta seurustelusuhteita ehkä vain sata kertaa helpommin.
Niin, kärjistin toki asiaa, jos et ilman tätä selitystä ymmärtänyt.
No fat chicks 4 me kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Kyllä se eroaa, vaikka itsellesi tuon myöntäminen onkin vaikeaa. Panosuhteita nainen saa miljoona kertaa helpommin, mutta seurustelusuhteita ehkä vain sata kertaa helpommin.
Eli kärjistämisen myöntämisen jälkeen aloitukseesi ei jäänyt oikeastaan mitään pointtia.
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Eli kärjistämisen myöntämisen jälkeen aloitukseesi ei jäänyt oikeastaan mitään pointtia.
Selitätkö ihan omia sanoja käyttäen, että mitä sä oikein luulet mun tarkoittaneen, kun sanoin kärjistäväni asiaa?
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Selitätkö ihan omia sanoja käyttäen, että mitä sä oikein luulet mun tarkoittaneen, kun sanoin kärjistäväni asiaa?
Liioittelet asiaa.
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/kärjistää
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Liioittelet asiaa.
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/kärjistää
Tuossa (toimimattomassa) linkissäsikin selitetään, että kärjistää tarkoittaa yleistää hieman liioittelemalla.
Miten ihmeessä sä et tuon jälkeen ymmärrä, että miljoona kertaa ei ehkä tarkoita ihan miljoonaa, vaan jotain miljoonan ja yhden väliltä? Sen sijaan sä selität, että "ei oikeastaan jäänyt mitään pointtia". Ymmärrätkö sä yhtään mitä mä nyt sanon sulle?
Minkä "suhteen"? Kun ei ole koskaan päässyt edes siihen ensimmäiseen suhteeseen... ei rumilla ja tissittömillä naisilla ole oikeutta moiseen. N28
Kiitti tiedosta.
T. N29 juuri alkaneessa ekassa suhteessa.
Johtui muuten lähes pelkästään siitä että etsin miestä joka ei ole tollainen katkera vänisijä. Teitä on muuten aika helvetin paljon.
Okkei. Lopetin suhteen muutaman kuukauden jälkeen, kun mies paljastui luonnehäiriöiseksi alkkikseksi.
Vie aikaa toipua tästä tapahtuneesta, toki parasta oli päästä hänestä eroon, mutta pahinta, kun uskoin hänestä sen hyvän, mitä alussa oli.
Voi olla, etten enää kykene uuteen suhteeseen.
Kyllä mä olen aina suhteen päättyessä tiennyt että saan muutakin seuraa. Se on itse asiassa ollut monesti hyvä tieto jo eroa pohtiessa. Helpommin tulee lähdettyä paskasta suhteesta kun tietää että paremmankin saa, kuin että jää siihen paskaan suhteeseen kökkimään yksinään olemisen pelosta. Miehet pelkää tuota yksinolemista enemmän kuin naiset, näin kokemuksen mukaan. Johtuu varmaan siitä että tarvitsevat omaa "laumaa" enemmän kuin naiset. Tuolla "tietämisellä" tarkoitan tietysti ennemminkin hyvää itseluottamusta ja toivoa tulevasta. Eihän kukaan oikeasti voi _tietää_ saavansa sitä tai tätä. Mutta se usko siihen parempaan huomiseen ja ihmissuhteeseen on tärkeä asia.
Siitäkö johtuu myös se, että useimmiten se on juuri mies, joka ryhtyy vainoamaan ex-puolisoa.
Jos mies eroaa esim. 40 vuotiaana, niin on varmasti vaikea löytää kumppania, koska hänen toiveenaan on parikymppinen tyttö, niin kuin ensimmäiselläkin kierroksella.
Ei ole helppoa olla nainen, mutta on helppoa kun on omillaan toimeentuleva, itsenäinen ja omassa seurassaan viihtyvä ihminen. Teillä läheisriippuvaisilla on varmasti ikävä elämä :(
Aloittajan ajatustapa on hieman virheellinen. Miehet toki yleensä eroavat saadakseen suhteen uuden naisen kanssa, mutta naiset yleensä eroavat päästäkseen eroon miehistä. Erotessa naiset siis usein ajattelevat, että ei ikinä eikä koskaan yhtäkään kakslahkeista tähän huusholliin. Jos joskus myöhemmin hyvä ja kiinnostava mies kuitenkin löytyy, se on sattumaa eikä tavoite.
Juu, sehän ihan sama minkälainen ihminen on, kunhan kotona löhöää joku peniksellinen niin olen onnellinen. Onse helppoo.
Pakko sanoa AP näin mies miehelle että exäsi vagina ei ollut ainut laatuaan
Keiden kanssa ne naiset seurustelee, jos naiselle se on satakertaisesti helpompaa?
Jos mies vaivautuisi kuuntelemaan naisen puhetta se erokaan ei tulisi kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Joo on kiva olla nainen kun saa aina kuulla tuon saman virren, vaikka ei olisi ikinä kellekään miehelle kelvannut edes deittiseuraksi. "Olet vaan liian nirso", en todellakaan ole.
Ei mulla ainakaan vielä kertaakaan elämässäni ole suhteen päätyttyä ollut mitään varmuutta tai tietoisuutta, että uusia miehiä olisi tarjolla. Eikä niitä kertaakaan ole ollutkaan. Olen seurustellut kahdesti ennen nykyistä parisuhdettani ja jokaisen välissä on ollut useiden vuosien sinkkuelämä. Ennen kuin nykyisen mieheni tapasin, olin ollut sinkkuna kahdeksan vuotta.
En myöskään koe olevani mitenkään poikkeuksellisen huono-onninen miesten suhteen. En edes tunne kuin kaksi sellaista ihmistä, joille ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää uutta suhdetta hyvinkin nopeasti edellisen päätyttyä. Toinen heistä on nainen ja toinen on mies.