Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amerikkalainen poikaystävä beibittelee jatkuvasti....Mikä on miehesi hellittelynimi sinulle?

Vierailija
28.06.2017 |

I love you baby tai baby would you jne. En ole tottunut tähän, kun exä oli suomalainen tuppisuu. Suhde tuore meillä ja tämä on ensimmäinen eroavaisuus.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan ma chérie(rakas), ma belle(kaunokainen) ja ma petite abeille(pikkumehiläinen). Ihan söpöjä.

Voin kuvitella miten emäntä kuristais mut, jos käyttäisin tuollasia sanoja mun savolaisella junttiäänellä :D

Vierailija
22/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan jenkkiläinen poikaystävä ja kutsui myös babeksi :D Särähtää hirveän pahasti suomalaisen korvaan, kuulostaa ärsyttävältä.

Vaimoja paikalliset kutsuivat taas "my lady", meni jotenkin hetki tajuta että ovat edes naimisissa, kun ei ne vaimoista koskaan puhuneet caan leideistä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittimieheni kutsuu mua vaihtelevasti "darling" "sweetheart" ja "angel".

Vierailija
24/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun ihana ukko kuhtuu minnuu luuskaksi.

Vierailija
25/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko tai rouva. Rouva useinmiten silloin, kun onnistun sähläämään jonkin teknisen vempaimen kanssa. Siis pyöritellään silmiä ja sanotaan, että tähän ei kykene kukaan muu kuin rouva X.

Vierailija
26/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ei sano oikein millään hellittelynimillä ja salarakas kutsuu nimillä hun, hunny ja baby.

Vierailija
27/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulu

Vierailija
28/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan suomalainen mies ja kutsuu minua vauvaksi.

Vierailija
29/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kauan sitten kun amerikkalainen mies kutsui minua hellittelynimillä: sweetie pie, baby doll. Hän oli erittäin kohtelias ja tarjosi drinkkejä ja ruokaa vaikka emme seurustelleetkaan, se oli vasta tutustumisvaihe eikä johtanut muuhun kuin suukotteluun.

Vierailija
30/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunokainen, kaunotar, kulta, kulti, kultaseni, etunimellä (mitä mä nyt olen tehny tai jättäny tekemättä?), etunimestä noin 30 eri väännöstä...

Vierailija
31/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut, miksi tyttöystävää sanotaan vauvaksi.

Vierailija
32/32 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanotaan ma chérie(rakas), ma belle(kaunokainen) ja ma petite abeille(pikkumehiläinen). Ihan söpöjä.

Ihanan kuuloista! <3 Pyörtyisin!