Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18331)

Vierailija
18141/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on golitz housujen ja pieruverkkareiden ero?

Oletan, että kysyt asiaa huumorimielessä, mutta koska tässä ketjussa ei kuulu veetuilla, saat asiallisen vastauksen. 

Tarkoitat varmaankin collegehousuja, joita on perinteisesti pidetty ns. kotihousuina, tarkoitettu oleskeluun ja vapaa-aikaan. Nykyään monet nuoret käyttävät collegehousuja melkeinpä missä vain, esim. koulussa, töissä, kuntosalilla ym. Tässäkin mennään muodin mukaan. Jonain toisena aikana ei tulisi kuuloonkaan mennä collegeissa ulos kotiovesta. 

Pieruverkkarit taas on lempi-/ haukkumanimi verkkari-/ collegehousuille, jotka on nimenomaan kotihousut. Ne ovat mahdollisesti täysin kuluneet ja kulahtaneet, vuosia pidetyt ja niin puhki kulutetut, ettei niillä oikeastaan kehtaa mennä postilaatikkoa tai roskiskatosta pidemmälle. 

Vierailija
18142/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marmite ja Vegemite on myynnissä  "Ameriikan"-kaupassa Helsingin keskustassa Forumin vieressä

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18143/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhelimen asetuksissa on varmaan kohta: 'Tietoja puhelimesta' jossa lukee puhelimen merkki ja malli, sarjanumero ym."

Niinpä onkin. Mutta minulla ei ole mitään tekoälyä käytössä, paitsi ne tekoälyn vastaukset jotka tulevat näkyviin automaattisesti kun haen jotain googlella. Pitäisikö minun nyt sitten vain googlettaa se merkki ja malli ja jotain että "miten tehdään kuvakaappaus".

Vierailija
18144/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhelimen asetuksissa on varmaan kohta: 'Tietoja puhelimesta' jossa lukee puhelimen merkki ja malli, sarjanumero ym."

Niinpä onkin. Mutta minulla ei ole mitään tekoälyä käytössä, paitsi ne tekoälyn vastaukset jotka tulevat näkyviin automaattisesti kun haen jotain googlella. Pitäisikö minun nyt sitten vain googlettaa se merkki ja malli ja jotain että "miten tehdään kuvakaappaus".

Nyt googletin, mutta ei siihen tällä kertaa tullut mitään A1-tekstiä. Löytyi vain se sama vanha neuvo, että pitää painaa yhtä aikaa äänenvoimakkuus- ja virtanappia. Ja sitä olen jo koettanut eikä se auta. Mitään tietoa siitä, miten juuri tässä mallissa saa kuvakaappauksen tehtyä, ei löytynyt.

Vierailija
18145/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö paikkansa että monien länsimaisten miesten alapäät on leikelty, kuten amerikkalaisten? Ei Pohjoismaalaisten miesten kuiteskaan. 

Ei. Islamissa ja juutalaisuudessahan tuo on ihan normikäytäntö länsimaissakin, mutta ei kait sellaiseen juurikaan muita syitä ole kuin nämä uskonnolliset.

Suomessa taitaa olla enemmän lääketieteellisiin perustein leikattuja kuin juutalaisia. Eli osalla miehistä esinahka on luonnosstaan numeron pari pienempi kuin itse meisseli ja ongelma korjataan leikkaamalla esinahka pois tieltä. Pois tieltähän se kuitenkin toisi toimissa vedetään :) 

Vierailija
18146/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt googletin, mutta ei siihen tällä kertaa tullut mitään A1-tekstiä. Löytyi vain se sama vanha neuvo, että pitää painaa yhtä aikaa äänenvoimakkuus- ja virtanappia. Ja sitä olen jo koettanut eikä se auta. Mitään tietoa siitä, miten juuri tässä mallissa saa kuvakaappauksen tehtyä, ei löytynyt.

koita sieltä alhaalta, oikealla jos on neliö, niin paina siitä, se ottaa sillä kuvakaappauksen. Mullakin oli aikaisemmin noin tolla äänenvoimakkuus ja virtanapilla, nyt alakulman neliöllä.

Vierailija
18147/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koita sieltä alhaalta, oikealla jos on neliö, niin paina siitä, se ottaa sillä kuv

Ei tässä puhelimessa ole muita nappeja joita voisi painaa, kuin nuo kaksi.

Vierailija
18148/18331 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koita sieltä alhaalta, oikealla j

eli liikuttelet sitä eleillä? eli kun heilautat puhelinta, niin jotain tapahtuu? Eli ohjaat sitä?

Jos noin on, niin en osaa auttaa. Sieltä asetuksista voi halutessaan vaihtaa sen toimimaan noilla alalaidan ohjaimilla. Oliko kohdasta eleet tms/ toiminto

Vierailija
18149/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä paina ja pidä niitä nappeja vaan nopeasti painaise molempia yhtäaikaa.

Vierailija
18150/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä paina ja pidä niitä nappeja vaan nopeasti painaise molempia y

Ei sekään auta.

Vierailija
18151/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä paina ja pi

Painatko varmasti äänenvoimakkuusnappia oikeaan suuntaan? Jos olet painanut äänenvoimakkuutta ylöspäin, niin kokeile alaspäin + virtanappi.

Vierailija
18152/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tamppooni sula. 

Käytä vähintään 3-4 tampoonia vuorokaudessa.

Ja pese kädet ja alapää ennen laittoa, ettei tule tulehduksia. 

Helpmpia on käyttää tamppooneja joissa on pahvinen asetin hylsy.... Joka sitten vedetään pois. 

Narusta sitten saat tampoonin vedettyä pois. 

Vierailija
18153/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkipaikan sähkö tolppia on erilaisia eri taloyhtiöissä. 

Meillä sähkö tolpassa ympäri vuoden jatkuvasti. 

Lämmitysjohto vain rasiaan. Yhtiovastikkeessa maksan joka kk 5e.

Kesallakin.

Naissa on taloyhtiokohtaisia eroja. 

Sitten on aikakatkaisimella olevia tolppia max 2 tuntia. 

Eli jos unohdat auton lämmityksen jälkeen parkkiin, etkä lähde sillä minnekään, niin 2 tunnin kuluttua autosi on yhtä kohmeinen kuin ennen lämmitystä. 

Kaikki riippuu siitä missä yhtiössä asut. 

Kysy toisilta asukkailta, ja katso miten he tekevät. 

Kysy isännöitsijältä. 

Vierailija
18154/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kännykässä oikeassa reunassa kolme nappulaa. ( 2 ylintä on äänenvoimakkuus ja alimmasta suljetaan/avataan puhelin.)

Kuvakaappaus onnistuu painalalla nopeasti ja tasaisesti kahta alinta. Jos vahingossa painaa toista kovemmin kuin toista, ei onnistu. Yhtä aikaa ja yhtä nopeasti. Kannattaa sinnikkäästi kokeilla. Aina mullakaan ei onnistu.

Vierailija
18155/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, kaikki laskut tuli paperisina posti lootaan. 

Silloin postin kulku oli luotettavampaa kuin nykyään. 

Sitten mentiin pankkiin maksamaan se lasku tiskille. 

Oli monta pankkia pienelläkin kirkonkylällä. 

Ja pitkä jono asiakkaiden palvelijoita hymyssä suin asioita hoitamassa. 

Silloin asiakkaista kilpailtiin. 

Vierailija
18156/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luikahtaa itsepalvelukassalta toisen kuitilla, niin onhan se vähän hamaraperaista touhua.

Onko jotain silloin maksamatta?

Ainakin myyjällä on oikeus vaatia selvitys asiasta. 

Vierailija
18157/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tarina voi olla myös tavallaan kysymys: Haluatko kuulla koko tarinan rauhassa?

Oikeasti. 

Vierailija
18158/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Kait bumerangi tekee.. 

En koskaan ole sellaista kokeillut... 

Vierailija
18159/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tekoäly voisi ns. "karata käsistä", eikö riitä että vedetään töpseli irti seinästä? 

Jos tekoäly "karkaa käsistä" se ei fyysisesti enää sijaitse missään tietyssä paikassa, josta voisi vetää töpselin irti. En ole ammattilainen, mutta tämä on ymmärtääkseni suurin syy.

Mikä on se paikka verkon ulkopuolella, missä tekoäly voisi lymyillä? 

Vierailija
18160/18331 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin tietää mitä lajiketta eräs omenapuu on niin miten voisin sen selvittää. En voi kysyä keneltäkään pihan omistajalta, koska en tiedä heitä. Erään hylätyn talon piha kyseessä ja tien vieressä todella iso ja hyväkuntoinen vanha omenapuu. Tunnustan, että olen muutamia omenoita puusta syönyt myös ja hyvän makuisia. Näin tuli ajatus saman lajikkeen puusta omaan pihaani.

Itse olen yrittänyt lajiketta selvittää puun omenoiden sekä satoajankohdan mukaan. Syksyllä sato ja omenat kypsinä  sellaisia keltapohjaisia joissa punaisia pystysuoria viivoja. Maku melko hapan ja kiinteä omena, ei pehmeä. Lajikkeena muistuttaa esim Sariola omenaa ulkonäöllisesti. Puu hyvin iso ja leveä oksainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä