Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18334)

Vierailija
17541/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP lyhenne sanoista aloituksen postaaja?

Vierailija
17542/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi telaketjufemakoiden puhetapa on nariseva ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17543/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvan tai TV-ohjelman tuottaja tekevät eri asioita kuin musiikkituottaja. Mitä ohjelman, elokuvan TUOTTAMINEN käytännössä tarkoittaa, mitä TUOTTAJA oikeasti tekee?

Elokuva- ja TV-tuotannoissa on useimmiten useita tuottajanrooleja. Erittäin paljon yksinkertaistettuna: 

Päätuottaja on se, joka pitää tuotannon kaikki langat käsissään. Hän on laittamassa projektia tulille esim. bongaamalla lupaavan käsikirjoituksen tai aiheen. Hän järjestää projektille rahoitusta ja levitystä ja yhteistyökumppaneita. Hän asettaa projektille puitteet, suunnittelee miten se saadaan vietyä maaliin, ja valvoo, että sille asetetut taiteelliset ja taloudelliset tavoitteet täyttyvät. Hän valitsee oikeat tekijät kulloiseenkin projektiin, ja työskentelee kiinteässä yhteistyössä ohjaajan ja käsikirjoittajan kanssa. 

Sitten on linjatuottaja, joka on vastuussa käytännön asioista ja sopimuspuolesta. Hän myös valvoo budjetin toteutumista. Linjatuottajan tehtäviin kuuluu esim. tuotannon henkilöstön rekryt, työturvallisuusasiat, tarvittavien palveluiden ja fasiliteettien järjestäminen, sopimukset jne. 

Ja sitten on erilaisia tuotannon osa-alueisiin liittyviä tuottajia, jotka ovat vastuussa siitä, että kyseinen työvaihe toteutuu suunnitelmien mukaisesti. 

Projektiin investoineet, tai sen sisältöön merkittävällä tavalla osallistuneet henkilöt, jotka eivät kuitenkaan ole varsinaista työryhmää, saattavat executive producer-tittelin.

Vierailija
17544/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus:

Projektiin investoineet, tai sen sisältöön merkittävällä tavalla osallistuneet henkilöt, jotka eivät kuitenkaan ole varsinaista työryhmää, saattavat executive producer-tittelin.

Siis saattavat saada.

Vierailija
17545/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoleeko puolisenttinen hämähäkki pudotessaan kuudennen kerroksen ikkunasta?

Ei kuole, se ehtii kehittää verkkoa, mikä tarttuu talon seinää tai viereiseen puuhun tms. ja katso; hämähäkki pelastuu.

Vierailija
17546/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oireita on imusolmukesyövässä?

Vierailija
17547/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko miehet henkenne isänmaan tähden pakosta vai ihan  mieluusti lähdette sotatantereelleñ.õ

Vierailija
17548/18334 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä saisin kontaktin siistiin asialliseen seksityötä tekevään, eli ns. maksulliseen mieheen? Ei ole kauheasti ihmiskontakteja mulla, eikä todellakaan mitään seurapiirejä..

Vierailija
17549/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleeko puolisenttinen hämähäkki pudotessaan kuudennen kerroksen ikkunasta?

Ei kuole, se ehtii kehittää verkkoa, mikä tarttuu talon seinää tai viereiseen puuhun tms. ja katso; hämähäkki pelastuu.

Miten käy muurahaisen?

Vierailija
17550/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko AP lyhenne sanoista aloituksen postaaja?

ihan hyvä tuokin.

Ap on lyhennys sabnasta AlkuPeräinen (engl. the original poster)

Vierailija
17551/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette saksanpähkinöistä? Sellaisenaan syötynä karvaan makuisia. 

Vierailija
17552/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pesen villaisen viitan, joka on todellakin pesun tarpeessa? Onko villapesuaine välttämätön? Viitta haisee ja on tahrainen ja pölyinen. Tuuletus ei auttanut. 

Vierailija
17553/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi akka haisee viikonlopun jälkeen kebabille vaikka olemme vegejä?

Olen joka viikonloppu töissä enkä käy ulkona...

Maanantai öisin akka käy pitkällä rivalla ja wc haisee kebabille?

Epäilenkö turhaan jotain fiilunkia

Vierailija
17554/18334 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ravintolassa käymisestä vielä...

Jos menee ravintolaan yksin ja sanotaan vaikka että pääruoan ja jälkiruoan välissä haluan käydä naistenhuoneessa, miten viestitän sanattomasti, että poistun pöydästä vain hetkeksi, esim. että tarkoitukseni ei ole poistua maksamatta, että pöytä on vielä käytössäni? Käsilaukkuani en uskalla jättää pöytään ja sitä paitsi siellä on huulipunani, mitä saatan tarvita. Apuva??

Vierailija
17555/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teette saksanpähkinöistä? Sellaisenaan syötynä karvaan makuisia. 

Saksanpähkinä-suklaakakkua ja -keksejä!

Vierailija
17556/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän huoneiston paperisen osakekirjan, mä en keksi missä se voi olla, voiko se olla pankilla? 

Vierailija
17557/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydän huoneiston paperisen osakekirjan, mä en keksi missä se voi olla, voiko se olla pankilla? 

No jos sinulla asunto velkojen vakuutena niin silloin se lienee pankin hallussa

Kun myin asuntoni, tiesin, että osakekirja on lasten asuntovelkojen vuoksi lähetetty pankkiin. Ja sieltä toisen lapsen pankkiin. Josta minulla oli tieto, että on palautettu omaan pankkiini. Josta ne ei sitä löytäneet ja väittivät sen olevan minulla. Kun pystyin todistamaan, että heillä se on, niin alkoivat etsimään. Löytyi viikkojen päästä jostain pankin keskusarkistosta, jonne se oli lähettetty omasta pankistani. Asuntokauppaa piti tän vuoksi lykätä.

Mutta voihan se olla sinulla itselläkin jossain paperipinossa. Tai tallelokerossa, jos sinulla on sellainen. Tai ihan missä vaan. Oletko vienyt sen sähköiseen rekisteriin?

Kadonneen osakekirjan kuoletus on aikaa vievä prosessi. Kuulutukset Virallisessa lehdesä (tai vastaavassa) jne.

Vierailija
17558/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juorulehdissä vakituisesti esiintyviä "turhia julkkiksia" pidetään niin usein tyhminä ihmisinä? Eikö ole vain hyvä että ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
17559/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika usein noissa 7 päivää ym juorulehdissä on ollut esillä myös tuo Tuurin kyläkauppias Vesa Keskinen. Monen mielestä hänessä on jotain väärää. Mitä väärää? Hänhän on ihan kunnon kansalainen. Jos se alkoholin käyttö on se asia mistä häntä mollataan niin mikäs siinä? 90 prosenttia suomalaisaikuisista käyttää alkoholia. Myös minä. Mä oon 28 vuotias ja juon viikottain kaljaa ja muutaman kerran vuodessa mä juon humalaan asti. Enkä mä koskaan mollaa ketään vaikka joisi kuinka paljon. Antaa juopottelun olla jokaisen yksityisasia.

Vierailija
17560/18334 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sinulla asunto velkojen vakuutena niin silloin se lienee pankin hallussa

Kun myin asuntoni, tiesin, että osakekirja on lasten asuntovelkojen vuoksi lähetetty pankkiin. Ja sieltä toisen lapsen pankkiin. Josta minulla oli tieto, että on palautettu omaan pankkiini. Josta ne ei sitä löytäneet ja väittivät sen olevan minulla. Kun pystyin todistamaan, että heillä se on, niin alkoivat etsimään. Löytyi viikkojen päästä jostain pankin keskusarkistosta, jonne se oli lähettetty omasta pankistani. Asuntokauppaa piti tän vuoksi lykätä.

Mutta voihan se olla sinulla itselläkin jossain paperipinossa. Tai tallelokerossa, jos sinulla on sellainen. Tai ihan missä vaan. Oletko vienyt sen sähköiseen rekisteriin?

Kadonneen osakekirjan kuoletus on aikaa viev

Tyhmä kysymys tyhmän kysymyksen päälle, mutta mistä mä tiedän, että onko se pankin hallussa, näkyykö se lainasivulta tai jotain? Nimimerkki ummikko tässä(kin) asiassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi